2021-01-25, 23:36
Medlem
elgecys avatar
jag fattar inte, lily sa ju inte alls "nu tar du ut dom där bitcharna" till jennifer, som pillan påstod?! kan någon hjälpa mig reda ut det, pillan är dement???
Citera
2021-01-26, 00:04
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
den enormt fula kinesen som dessutom är vidrig. Hon (?) är så fuuul. Som de flesta snedögda men detta skräp tar priset. URK!

håller med. hon ser som kim jong-un.
Citera
2021-01-26, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Jaha, okej. Då förstår jag.

Syliane blev sjuk och lämnade Torpet. Behövdes således en person till dit.
Citera
2021-01-26, 00:36
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Är Daniel Robinson Robbans okända tvilling? Grymt lika iallafall.

Nej Charlotte Kall@s bror tror jag ✌️
Citera
2021-01-26, 01:22
Medlem
PandaDaPandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
jag fattar inte, lily sa ju inte alls "nu tar du ut dom där bitcharna" till jennifer, som pillan påstod?! kan någon hjälpa mig reda ut det, pillan är dement???

Efter att ha tittat på avsnittet där Lili har åkt ut så tror jag att Pillan hör fel när Lili viskar i Jennifers öra: "Kick some ass". Hörs nog lättare vad hon faktiskt säger för oss som hör ljudet från mikrofonerna.
Citera
2021-01-26, 02:29
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PandaDaPanda
Efter att ha tittat på avsnittet där Lili har åkt ut så tror jag att Pillan hör fel när Lili viskar i Jennifers öra: "Kick some ass". Hörs nog lättare vad hon faktiskt säger för oss som hör ljudet från mikrofonerna.

pinsamt för dement-pillan trots att jag inte ens är något fan av lily kim jong-un
Citera
2021-01-26, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
den enormt fula kinesen som dessutom är vidrig. Hon (?) är så fuuul. Som de flesta snedögda men detta skräp tar priset. URK!

Men för hela fridens skull skärp dig!!!!
Tycker inte Lili visar någon rolig sida i farmen,och man har inte sett henne arbetat,eller hon stod brevid Mary när de inte klarade av att göra surdegen.
Jag hade gärna sett mer av när de arbetar för som det är nu har man ingen aning om vilka som funkar på farmen.
Citera
2021-01-26, 03:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Känns som en klassisk överdriva vad som sades
Citera
2021-01-26, 07:56
Avslutad
Mary gnäller om att Henrik får henne att känna sig dålig! Men hon gjorde samma sak mot Lilly
Citera
2021-01-26, 08:46
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gaist
Äh! Kuk skall väl smaka kuk?

Det har Jag ingen erfarenhet av. Du kanske vet

Citat:
Ursprungligen postat av Abemad
Haha, har du inte varit på festival? Knullas lika friskt som det saknas god hygien.
För visso, men varje gång jag knullat på festival har det ju varit något preparat inblandat i historien . Men jag kan köpa din teori

Citat:
Ursprungligen postat av Den.Onde
Om alla med tiden börjar dofta lite riktig människa med svett och annat så vänjer man sig.
Sedan kan dom ju blaska av sig i sjön eller pumpa upp ett fat vatten och tvätta sig.
Och ska Farmen spegla livet på landet för 100 år sedan så ska det inte vara överhygieniskt.
"Under 1920-talet, då HSB mest byggde i Stockholm, ville organisationen bland annat inrätta tvättutrymmen i Röda bergen. Staden vägrade dock att bevilja lån till detta då det ansågs som onödig lyx."
https://popularhistoria.se/vardagsliv/hygien-halsa/nar-lort-sverige-borjade-bada-en-berattelse-om-badrummets-historia
Ni kan ha rätt , kanske jag som blivit Kräsen av moderna livet i stan

Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Mary gnäller om att Henrik får henne att känna sig dålig! Men hon gjorde samma sak mot Lilly

Mary skulle ha sig en fet smäll . Maken till obehaglig individ får man leta efter
Citera
2021-01-26, 08:49
Medlem
EdKempers avatar
Selmir är en orm! Någon mer än jag som tänkte på det när han stod på landsvägen med Marie och försökte övertala Kingston om hur hemsk storbonden är? Och Kingston gick på allt, sväljde med hull och hår. Selmir borde dom akta sig för där inne, just saying...
Citera
2021-01-26, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EdKemper
Selmir är en orm! Någon mer än jag som tänkte på det när han stod på landsvägen med Marie och försökte övertala Kingston om hur hemsk storbonden är? Och Kingston gick på allt, sväljde med hull och hår. Selmir borde dom akta sig för där inne, just saying...

sväljde
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in