Sen ber jag alla , uppriktigt att inte spoila något utan vänta med att skriva om dagens avsnitt efter att det gått på tv 4 på kvällen, dvs efter kl 20.00.
Alla har inte C more och kan se programmet redan vid midnatt.
Tack
Man kan även passa på att påminna om att inte citera de inläggen.
Vilket alltid sker.
Citat:
Pelle p vinner Farmen
"Hörru ditt fittnylle , lär dig att använda spoilers."
Känns som att de har undvikit WT-slödder och ADHD-individer i år. Har de sneglat på norska Farmen och tänkt att det kanske går att spela in en säsong med normala individer? Bra tänkt, tycker jag. Det kan bli både spänningar i gruppen och roliga situationer utan att man behöver ha mobbare med i programmet. Jag tycker att det känns som ett lovande gäng.
Bra ny regel att man bara kan få amulett vid kamp. Ska man till final måste man alltså vinna en kamp i Tinget. Det lär bli kö till att få kämpa, då Tycker iofs samtidigt att man inte är riktigt värdig vinnare om man inte varit storbonde och haft ansvaret för Farmen en vecka. De borde ha nån amulett för storbönder också, och att man skulle behöva ha båda typerna av amuletter för att kunna vinna.
Du vill inte se mobbning i programmet. Men du börjar med orden Wt slödder och adhd individer.Ser du dig själv som "normal" ? Förmoldligen ragatan på jobbet som ingen gillar.
När har det varit någon kaosbabbe med någonsin ? Jean Pierre ? Mergim? Han killen från Karlskrona förra året ? Verkligen kaos ..... kaos var det med Sebastian Darwin eller vad han hette . Och Christina
Haha ja typ . Förståndshandikappat inlägg att skriva kaosblattar, riktiga kosblattar skulle aldrig våga sig ut på landet . Men skönt att slippa den fula Jens från förra året.
Håller på den sexiga pliten och Robin. Har haft en hel del kontakt med hans far genom åren, mycket sympatisk människa.
Senast redigerad av ChiCoLa 2021-01-11 kl. 16:21.
Du vill inte se mobbning i programmet. Men du börjar med orden Wt slödder och adhd individer.Ser du dig själv som "normal" ? Förmoldligen ragatan på jobbet som ingen gillar.
Jag konstaterade att det inte fanns några WT eller ADHD i programmet, det var alltså en komplimang till årets deltagare. Ändå gnäller du. Du måste vara felfinnaren o gnällspiken på jobbet som alla undviker.
Jag konstaterade att det inte fanns några WT eller ADHD i programmet, det var alltså en komplimang till årets deltagare. Ändå gnäller du. Du måste vara felfinnaren o gnällspiken på jobbet som alla undviker.
Det är inte en komplimang om man vill vara en WT med adhd. Tror det är så han tänker
Sen ber jag alla , uppriktigt att inte spoila något utan vänta med att skriva om dagens avsnitt efter att det gått på tv 4 på kvällen, dvs efter kl 20.00.
Alla har inte C more och kan se programmet redan vid midnatt.
Tack
Löjligt, spoilar man är det upp till läsaren att klicka. Många medier diskuterar dagens program, ska då Flashback sitta och vänta till pensionärer bänkat sig 20.00, nej det står var och en fritt att diskutera och kommentera när man vill.
Nyafilmer lägger ut avsnitt snabbt förutom C-more, men sitt du och känn dig präktig med PRO.
Dagens avsnitt var standard Farmen förutom,
Frivillig Yoga med infälld hotbild för de som inte deltar och att fyra killar ska utses till kämpar det första tinget.
kan bli riktigt sura miner och paktbildning redan första veckan.