2021-02-07, 22:35
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Det var ju tydligt att storbonden glömt att det skulle vara 3 sorters korv, du får nog titta på reprisen så du hänger med.

DIN slutsats - inget bevisar att Storbonden har glömt att berätta det. Visa fakta på det ... finns inte!

Klassiskt svensk slutsats = inte visa fakta utan dra slutsatser som det passar en!

**Och Nej - jag är inte ngt fan av Märy - men tröttsamt att lyssna på antagonister hela tiden och inte se till spelet som pågår = mkt sabotage.
Citera
2021-02-07, 22:35
Medlem
RaveInTheGraves avatar
Skadeglädje är den enda sanna glädjen och herregud vilken glädje man kände när MÄÄÄRY led av plötslig minnesförlust och glömde av uppdrag, dumstrut på nästa vecka.
Citera
2021-02-07, 22:40
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaveInTheGrave
Skadeglädje är den enda sanna glädjen och herregud vilken glädje man kände när MÄÄÄRY led av plötslig minnesförlust och glömde av uppdrag, dumstrut på nästa vecka.

Hoppas hon blir förste kämpe. Hon och flera andra har åkt mycket på räkmacka.
Citera
2021-02-07, 22:46
Medlem
RaveInTheGraves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Hoppas hon blir förste kämpe. Hon och flera andra har åkt mycket på räkmacka.

Hon har nog flertalet kikarsikten på sig efter sin storbonde-vecka.. Lily BÖR väl välja Phil som storbonde nu och då är ju risken att hon klarar sig en vecka till då han säkerligen satsar på att sätta en kille som förstekämpe. Gårdskampen dock borde hon vara given kandidat till.
Citera
2021-02-07, 22:53
Medlem
Citat:
Hon har nog flertalet kikarsikten på sig efter sin storbonde-vecka.. Lily BÖR väl välja Phil som storbonde nu och då är ju risken att hon klarar sig en vecka till då han säkerligen satsar på att sätta en kille som förstekämpe. Gårdskampen dock borde hon vara given kandidat till.
Så småningom lär hon nog åka ur farmen helt, Mary.
Citera
2021-02-07, 22:55
Medlem
CS128s avatar
Citat:

Om du inte har snappat det så kan jag säga: Lili har åkt HEM nu. Hon förlorade i Tinget = slut på att delta i Farmen ... inte ens Torpet åkte hon till.
Citera
2021-02-07, 22:55
Medlem
bombaccis avatar
Citat:

Phil är tyvärr för snäll men jag tror ju att det blir den äldre kvinnan som blir storbonde.
Citera
2021-02-07, 22:57
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Phil är tyvärr för snäll men jag tror ju att det blir den äldre kvinnan som blir storbonde.

Du tror hon väljer Pernilla? Det tror inte jag - snarare att hon väljer Phillip-Lloyd till Storbonde.
Citera
2021-02-07, 22:59
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Du tror hon väljer Pernilla? Det tror inte jag - snarare att hon väljer Phillip-Lloyd till Storbonde.

Jo, vi får se. Hoppas du har rätt, men hon väljer ganska konstigt. Fick såna vibbar när jag såg reklamen för måndagens avsnitt.
Citera
2021-02-07, 23:01
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
DIN slutsats - inget bevisar att Storbonden har glömt att berätta det. Visa fakta på det ... finns inte!

Klassiskt svensk slutsats = inte visa fakta utan dra slutsatser som det passar en!

**Och Nej - jag är inte ngt fan av Märy - men tröttsamt att lyssna på antagonister hela tiden och inte se till spelet som pågår = mkt sabotage.

Wincent: Jag börjar med korven, är den smaksatt med?

Lili: Vitlök, salt och peppar.

Wincent: Och så ska det finnas en till smaksatt korv. Det är två olika en potatiskorv, sen ville jag ha två korvar med olika kryddning. En potatiskorv och två vanliga med olika kryddning. Det finns inte. Det talade jag om för storbonden.Dela upp dem och krydda på olika sätt.

Mary: När Wincent började fråga om korven. Jag förstår ingenting. Då var det bara vänta nu det pratade han ju om (här får man se en flashback där Wincent klart och tydligt säger vilken typ av korv han önskar, Mary gör sitt fula leende för att visa att hon förstår uppgiften).

Hoppas det klarnar något.
Citera
2021-02-07, 23:24
Medlem
HVIT.s avatar
Skönt att den fula feta sneögda fick lämna. SKÖNT
Citera
2021-02-07, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Nagelteknologen krossad haha, dags att återvända hem från släggan till nagelfilen, hon känner sig stolt också👌
Nej hon hade inte riktigt längden för att få rätt grepp för släggan.
Lilly var ju annars en riktig stjärna, öppen och duktigt läraktig o tuff tjej. Om lilly läser här, så lycka till, du varit vår favorit.
Tror hon väljer Allan till storbonde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in