Citat:
Ursprungligen postat av
Zurfarn08
Jag tror du är inne på nåt. Hon har själv sagt att hon är grymt tävlingsinriktad och jag tror som du att hon har tävlat från sekund 1 på Farmen.
Hon har snackat i synkar om att Dag eller Lily skulle sättas som gårdskämpe men det tror jag i själva verket betyder att hon tycker de är ofarliga. Hon vill nog få ut Henrik, Daniel o Linnea - de som Selle nämnde som starka kort. Undrar var han fått det ifrån?

Jag håller med om att Märy är väldigt listig. Hon talar via ombud, precis som Jens förra året.
Linnea satt som gårdskämpe men kom tillbaks. Då kan man gissa att nån av Henrik eller Daniel bör vara på tur som förstekämpe. Kan tänka mig att Selle själv är sugen på att ta nån av dem eftersom han själv sitter säkert och inte kan utses till andrekämpe.
själv gillar jag inte den typen av personligheter, i ett pragram som detta.
När man vet att livet på en gård måste bygga på gott samarbete, normal respekt mot alla varelser och
raka kommunikation, så blir det tydligt när en sådan typ som mary kan ställa till en hel del men i slutänden så är hon ingen vinnare...
Om bonden eller de anställda bedriver tävling och ränkspel så fungerar inte vardagen.
Inget bra om Energin går till att skvallra, och pakta.Hela upplevelsen av att delta i Farmen blir bara ett dåligt minne om det fokuseras på ränkspel och paktande. Som Jens..
Därför vill jag se att en slutvinnare som har bra karaktär, är aktiv,schysst
jobbar på och genom ärlighet och egen styrka blir en värdig vinnare.
Det är Mary som styr på sitt listiga sätt.
Hon är mkt lik gunilla persson men kanske är mary bättre på att kontrollera sin ilska och frustration än La gunilla.
Alla de andra kvinnorna ger mkt mer sympatiskt intryck.