2021-01-25, 12:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tjugotva
Att ditt sätt att resonera är väldigt naivt.
"ok"
Citera
2021-01-25, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
"ok"
Skönt att du börjar vakna nu efter lunch, det är andra gången på bara en dag du utvecklas. I den här takten kommer du bara vara semikorkad på en vecka!
Citera
2021-01-25, 14:22
Medlem
Citat:
Konstigt att Bahamas centralbank, där utgivande ”bank” Deltec huserar, inte sett detta inflöde av dollar och redan har svårt att visa upp sina ”säkerheter”... fatta detta nu, du kommer inte få sprida din smörja här oemotsagd!

Man märker på ditt skrivande att du gillar att gräva dig ner o förkovra dig i tether fud.

Allt som stödjer dina personliga åsikter är bra, right? /s

Ang Bahamas bank så är det också bara en i raden av alla missvisande fud argument som Fiat-fisters och NoCoiners sprider.
Det har besvarats många gånger av tether anställda och av Deltec anställda, varför det inte är korrekt uppfattat. Ledtråd: corresponding banks

Sök på youtube, finns intervju med deltec vd där han svarar på denna fråga. (Om du vågar dvs, det följer ju trots allt inte din personliga åsikt att tether är skit..)
Citera
2021-01-25, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-Heart
Man märker på ditt skrivande att du gillar att gräva dig ner o förkovra dig i tether fud.

Allt som stödjer dina personliga åsikter är bra, right? /s

Ang Bahamas bank så är det också bara en i raden av alla missvisande fud argument som Fiat-fisters och NoCoiners sprider.
Det har besvarats många gånger av tether anställda och av Deltec anställda, varför det inte är korrekt uppfattat. Ledtråd: corresponding banks

Sök på youtube, finns intervju med deltec vd där han svarar på denna fråga. (Om du vågar dvs, det följer ju trots allt inte din personliga åsikt att tether är skit..)
Du kan med hänsyn till bevisbördan få länka till källan och förklara att det visst flyttats dollar dit i samma utsträckning som de skapar Tether. Känns inte riktigt som att deras anställda räcker som källa, det är därför ett oberoende kan vara klädsamt. Avslutningsvis, du fattar att jag inte har något ekonomiskt att vinna på att Tether packar ihop va? Eller går den att korta på ett säkert sätt? Hela krypto kommer ta en smäll inklusive min portfölj.
Citera
2021-01-25, 14:32
Medlem
Citat:
Du kan med hänsyn till bevisbördan få länka till källan och förklara att det visst flyttats dollar dit i samma utsträckning som de skapar Tether. Känns inte riktigt som att deras anställda räcker som källa, det är därför ett oberoende kan vara klädsamt. Avslutningsvis, du fattar att jag inte har något ekonomiskt att vinna på att Tether packar ihop va? Eller går den att korta på ett säkert sätt? Hela krypto kommer ta en smäll inklusive min portfölj.

Jag tror du är mest intresserad ev en brevvän. Du trycker ner ditt fud i halsen på andra, se det jag citera. Men när man besvarar ditt fud svamlar du bara bort.
Citera
2021-01-25, 14:35
Medlem
Citat:
Jag tror du är mest intresserad ev en brevvän. Du trycker ner ditt fud i halsen på andra, se det jag citera. Men när man besvarar ditt fud svamlar du bara bort.
Du har dock inte besvarat något alls... det finns ingen kurva som ser ut som den över antalet utställda Tethers som inte är bedrägeri eller felaktig.

Edit: det är bara du slutar svara då, vad gör du här om du inte vill diskutera?
Citera
2021-01-25, 14:37
Medlem
Citat:
Du har dock inte besvarat något alls... det finns ingen kurva som ser ut som den över antalet utställda Tethers som inte är bedrägeri eller felaktig.

Edit: det är bara du slutar svara då, vad gör du här om du inte vill diskutera?

Hälsa dem andra inlagda på psyk.
Kanske skär ner lite på internet tiden?
Citera
2021-01-25, 14:37
Medlem
Citat:
Hälsa dem andra inlagda på psyk.
Kanske skär ner lite på internet tiden?
Håll dig till saken din svagbegåvade charlatan.
Citera
2021-01-25, 14:42
Medlem
FUD eller inte FUD.

Ingen i denna tråd som påstår att allt detta med Tether är FUD kan bevisa att Tether är 100% uppbackat av tillgångar 1:1.

Det är NI som påstår att Tether är uppbackat 1:1 som har bevisbördan på er, inte vi som ifrågasätter om det verkligen stämmer.

Så sluta använd ordet FUD, presentera källa istället. Vi kommer ingenstans i denna debatt annars.

Tethers egna ordet betyder ingenting.
Citera
2021-01-25, 14:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Ingen i denna tråd som påstår att allt detta med Tether är FUD kan bevisa att Tether är 100% uppbackat av tillgångar 1:1.
Det är NI som påstår att Tether är uppbackat 1:1 som har bevisbördan på er, inte vi som ifrågasätter om det verkligen stämmer.

Den som påstår något är den som har bevisbördan, det är korrekt.

Tether har en stämning på sig, där dom har bevisbördan att påvisa att det inte sker eller sett några oegentligheter.
Tills dess att dom fallit, så är det fel att anta att Tether är en scam.

Innocent until proven guilty - är kanske något du är bekant med? Samhället funkar helt enkelt inte om man anser alla skyldiga, tills dem bevisat motsatsen.

Tills dags dato har inte tillräckliga bevis presenterats för att Tether skulle vara en scam. Det byter inte att Tether absolut INTE kan vara en scam, men att det fortfarande saknas bevis för detta.

Enkel grundskoleretorik.
Citera
2021-01-25, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Tethers egna ordet betyder ingenting.

Lika lite som dina egna ord o personliga åsikter.
Citera
2021-01-25, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Den som påstår något är den som har bevisbördan, det är korrekt.

Tether har en stämning på sig, där dom har bevisbördan att påvisa att det inte sker eller sett några oegentligheter.
Tills dess att dom fallit, så är det fel att anta att Tether är en scam.

Innocent until proven guilty - är kanske något du är bekant med? Samhället funkar helt enkelt inte om man anser alla skyldiga, tills dem bevisat motsatsen.

Tills dags dato har inte tillräckliga bevis presenterats för att Tether skulle vara en scam. Det byter inte att Tether absolut INTE kan vara en scam, men att det fortfarande saknas bevis för detta.

Enkel grundskoleretorik.

Jag påstår inte att Tether är en scam. Jag ifrågasätter bristen på insyn i deras verksamhet. Det verkar lite fishy. Jag låter domstolen avgöra saken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in