2021-01-19, 18:14
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Hur kan man inte gilla Kasselstrand?

För att han har försökt skada SD och därmed den Sverigevänliga rörelsen och Sverige. Och det bara av egoistiska orsaker för att han inte var nöjd med sin egen karriär. I SD ställer vi upp för varandra och laget, istället för att bilda nya partier så fort man inte är nöjd, som bokstavsvänstern och nazisterna gör.

-Aldrig glömma, aldrig förlåta. K.E.

Personligen gillar jag inte hans stil och utstrålning. Jag tror dessutom inte han är en bra ledare för AfS. Jeff Ahl är bättre.
Citera
2021-01-19, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radjaidjah
Nej.
Ungsvenskarna? vad är det för skitnamn? Låter som nåt Hitler hade föreslagit

Ja, det namnet är verkligen ingen hit. Låter precis som du säger som något från 30-talet.

Borde bytas tillbaka till SDU, hela utbrytningen av AfS etc är ju överspelad sedan länge och de kan väl inte fått med sig rätten till namnet SDU?
Senast redigerad av Bud Fox 2021-01-19 kl. 21:35.
Citera
2021-01-20, 15:17
Medlem
Så om man ska tro Expo är alltså två av tjejerna medlemmar i MED. Ska det tolkas som att kanalen är ett slags samarbete mellan SD och MED?

OT men helvete vad Emmie Mikaelsson är söt!
Citera
2021-01-20, 16:52
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breakaway1
Så om man ska tro Expo är alltså två av tjejerna medlemmar i MED. Ska det tolkas som att kanalen är ett slags samarbete mellan SD och MED?

Säger Expo det?
Citera
2021-01-21, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Säger Expo det?

Ja
Citera
2021-01-21, 01:05
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breakaway1

Tycker du hon är söt eller tycker du att hon har en sexig (kurvig) kropp?
Citera
2021-01-21, 01:14
Medlem
Mr.Berits avatar
Hur fan tänkte de när de valde namnet Ungsvenskarna? För helt klart tankarna till Hitlerjugend, även om jag knappast är först på bollen med den här spaningen.

För övrigt lustigt att de bjuder in Alexander Bard till kanalen, något som ingen annan gör längre i Sverige.
Citera
2021-01-27, 22:52
Medlem
estrelladeoros avatar
Det kommer nog inte dröja länge innan deras kanal tas bort, tyvärr. Censur av regerings- och invandringskritik kommer eskalera ju närmare valet vi närmar oss. Allt för att säkra makten.
Citera
2021-01-28, 11:05
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estrelladeoro
Det kommer nog inte dröja länge innan deras kanal tas bort, tyvärr. Censur av regerings- och invandringskritik kommer eskalera ju närmare valet vi närmar oss. Allt för att säkra makten.

Det är bara en tidsfråga, ja.

Är smått förvånad över att den inte rykt redan.
Citera
2021-02-01, 21:51
Medlem
hestahodets avatar
Är det bara jag som tycker Emmie pratar väldigt konstigt? Nästan lite hipp hipp-aktigt som när en engelsktalande människa talar svenska.
Citera
2021-02-02, 19:53
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Berit
Hur fan tänkte de när de valde namnet Ungsvenskarna? För helt klart tankarna till Hitlerjugend, även om jag knappast är först på bollen med den här spaningen.

För övrigt lustigt att de bjuder in Alexander Bard till kanalen, något som ingen annan gör längre i Sverige.

Kanalen tillhör inte Ungsvenskarna, trådstarten är fel. Dick är ju i 60-årsåldern tror jag. De tog namnet för att reta moderaterna, för det var namnet på deras ungdomsförbund förr, även deras märke är deras.

Citat:
Ursprungligen postat av hestahodet
Är det bara jag som tycker Emmie pratar väldigt konstigt? Nästan lite hipp hipp-aktigt som när en engelsktalande människa talar svenska.

Hon verkar ha bott i USA ett tag.
Citera
2021-02-05, 18:53
Medlem
Det startades en annan tråd om denna trio, som kastades i papperskorgen på grund av bristande startinlägg, men det fanns en poäng i den. Någon undrade vad tjejerna hette eftersom de bara presenterar sig själva med förnamn.

Vad jag förstår består den konservativa videosatsningen Riks av:

Rebecka Fallenkvist, 24 år.

Isabelle Eriksson, 34 år.

Emmie Mikaelsson, 29 år.

Har jag fel någonstans är det bara att ni rättar mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in