2021-01-16, 19:40
Medlem
Kirobas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PijtPalt
Visst. Här har du.

Www.synactpharma.com
Leta upp infon borde du klara själv.

Att en exit efter fas2a studierna är färdiga varit planen hela tiden har sagts både i slides från bolaget, mejlkonversationer med ledningen, ja tammefan min mormor vet det. Men inte du.

Tiden är svårt att säga. Q4 2021 eller under H1 2022. Men vem vet. Denna bransch kan ju vad som helst hända som orsakar förseningar.

Klart är iaf att pengar finns för att slutföra samtliga 3 fas2a-studier. Enda anledningen de skulle behöva kapital är vid ett ev listbyte. Vilket skulle behövas så vi slipper spotlight.

Ja jag klarar att leta upp infon.
Det jag ställer ifråga är OM du/ ni klarar det?

Varför i hela världen vill de göra en exit på Fas IIa resultat?
Värdet av Fas IIa är en bråkdel av Fas IIb resultatet

PS fråga mormor om svaret på min fråga DS
Senast redigerad av Kiroba 2021-01-16 kl. 19:43.
Citera
2021-01-16, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiroba
Du har helt rätt, inte ett enda rakt svar fick jag igår utan slingri med motfrågor
Representerar jag synact eller är det ni som är experter ?? Tydligen vet jag mer om synact än ni gör
Ja som sagt inget svar varför du lägger ner tiden... kan du inte bara svara VARFÖR? Ska det va så svårt.
Citera
2021-01-16, 19:46
Medlem
Kirobas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traders
Ja som sagt inget svar varför du lägger ner tiden... kan du inte bara svara VARFÖR? Ska det va så svårt.

För att jag har tid och intresse

Varför är du så irriterad över det?
Aggresiv snarast . .
Citera
2021-01-16, 19:50
Medlem
Citat:
För att jag har tid och intresse

Varför är du så irriterad över det?
Aggresiv snarast . .
Okej, tack för svar. Inte aggressiv bara jäkligt nyfiken varför man slösar dyrbar tid.
Men ingen svarar. Men som sagt tack😀

Kanske är för att en annan hellre lägger tid på annat än att baissa andras innehav (nu menar jag inte specifikt dig)
Citera
2021-01-16, 20:23
Medlem
Citat:
Ja jag klarar att leta upp infon.
Det jag ställer ifråga är OM du/ ni klarar det?

Varför i hela världen vill de göra en exit på Fas IIa resultat?
Värdet av Fas IIa är en bråkdel av Fas IIb resultatet

PS fråga mormor om svaret på min fråga DS

Du skriver till Traders att du har tid och intresse. Leta själv.
Citera
2021-01-16, 21:10
Medlem
Ja vad fan! Köp eller håll käft! Ha ha ha!!! Underbart är ordet och bara början tror jag. Jag menar se på senaste riktkursen!!!!! Och betänk att vi bara är ett spotlight bolag. Mohaaaa!! Skål bröder och fränder skål!
Senast redigerad av Trxhobit 2021-01-16 kl. 21:52.
Citera
2021-01-16, 21:50
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Som sagt skönt att slippa troll.
Vad är det för fel på folk nu för tiden. Sorgligt hur det har blivit. Varför så grov i munnen?

Autismen är påtaglig hos dig va?

Du sprider lögner och hittar på att jag är ett troll. Nyskapat konto och du har enbart skrivit i SynAct-tråden här. Vem är trollet av oss två?

Riktig pajas är du. Läs allt jag skrivit så framgår det tydligt att jag inte är negativt inställd gentemot SynAct utan har uttalat mig negativt gällande att kursen manipulerats och pumpats, samt sektbeteendet hos investerarna.

Fuck off nu, och sluta gärna sprid lögner om mig.
Citera
2021-01-16, 21:56
Medlem
Kirobas avatar
Ja nog har ni all anledning till oro.
Behöver ni ta till sådana kraftuttryck i stället för att svara på enkla frågor.

klockan 4 senast vaknar ni och oron gnager i hur mycket förlust ni måste kalkylera in när morgoncallen inte har köpare.

35 707
Citera
2021-01-16, 23:15
Medlem
Kirobas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trxhobit
Jag diggar dig mouse!!! Men du fattar inget och allt. SynAct potential har fått en av de största analys bolagen att helt oberoende analysera ett Spotlight noterat bolag!!!!! Jag menar fattar du nu!!!

Tack jag diggar dig oxå

Ett av de största analysbolagen i HELA VÄRLDEN analyser ett bolag på VÄRLDENS minsta lista.
Guinness record next

Fattar du
Placera AB ligger nere idag
Börssnack inte ett enda inlägg om synact
Här på Flashback är vi några som småkäbblar oväsentligheter

Det är abnormalt att inte synact diskuteras någonstans i VÄRLDEN utom just i detta forum
Citera
2021-01-17, 00:03
Medlem
Citat:
Tack jag diggar dig oxå

Ett av de största analysbolagen i HELA VÄRLDEN analyser ett bolag på VÄRLDENS minsta lista.
Guinness record next

Fattar du
Placera AB ligger nere idag
Börssnack inte ett enda inlägg om synact
Här på Flashback är vi några som småkäbblar oväsentligheter

Det är abnormalt att inte synact diskuteras någonstans i VÄRLDEN utom just i detta forum
Nu spelar det ju boll med den analysen för SynAct pharma! Sundal Colier!
Citera
2021-01-17, 00:08
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trxhobit
Det säger mig nada! Tack vare folk med autism kan vi nu prata med varandra på internet. Fattar du??? Och fattar du att SynAct har fått en fin analys?????????????????

Det är ett ganska lustigt påstående som du självklart saknar belägg för. Mig veterligen är detta skaparen av "WWW" och det finns inga uppgifter på ifall denne skulle lida av autism:

https://en.wikipedia.org/wiki/Tim_Berners-Lee
Senast redigerad av stockcock 2021-01-17 kl. 00:11.
Citera
2021-01-17, 00:10
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Alltså du fattar inte va din jävla pajas, skiter väll i vad du tycker om Synact. Du åkte med bland trollen för ditt fina språk. Mindes dig som rätt grov i mun senast du va inne och härjade.

Haha, årets hyckleri. Klart du inte skiter i vad jag tycker om SynAct, du börjar ju gråta och måste fäkta vilt för att du är så sårad över något jag skrev för 2 månader sedan.

Nej, nu minns du fel. Jag är grov mellan benen menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in