Citat:
Ursprungligen postat av
-Mystic
Aja, upp till oss aktieägare om vi ska lyssna på en bitter person som har bränt sig på både WNT/Diamyd eller om vi ska lyssna på ABG
Du börjar bli ganska tröttsam faktiskt.
Klar att jag är tröttsam
WNT kan du läsa dig vad mitt omdöme är. Backa till de allra första inläggen jag skrev. (Jag har inte ändrat uppfattning)
Diamyd medical AB äger jag och då jag inte sålt mina aktier ännu handlar vinst/ förlust om fiktiva belopp utifrån mitt GAV.
Visst kommer ABGs analys släppas senare när bankens kunder/ alt. beställaren fått ta del av den i förtid (normalt 1 vecka)
och då kommer den publiceras utformad ungefär så här (Eftersom ett litet antal signaturer är så jävla dumma i huvudet måste jag påpeka att firmanamnet inte kommer vara HANZA)
"
Extern analys ABG Sundal Collier
Extern analys ABG Sundal Collier 2020-01-28
För innehållet i analytikerrapporten svarar uteslutande den analytiker som upprättat rapporten.
Alla uppgifter angående bolagets finansiella utveckling är analytikernas egna antaganden och representerar inte bolagets eller dess lednings uppfattning om framtida finansiella utveckling.
HANZA bär inte ansvar för rapportens riktighet eller fullständighet, samt har inte godkänt rapporten."
Edit
35 232