2021-01-17, 00:11
  #349
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Det är ett ganska vilt påstående som du självklart saknar belägg för. Mig veterligen är detta skaparen av "WWW" och det finns inga uppgifter på ifall denne skulle lida av autism:

https://en.wikipedia.org/wiki/Tim_Berners-Lee
Fan vad du är dum! Tryck inte på de begåvade utan lär från dina extrema misstag!
Citera
2021-01-17, 00:20
  #350
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trxhobit
Fan vad du är dum! Tryck inte på de begåvade utan lär från dina extrema misstag!

Jäklar, Ad hominem-argument. Tror jag måste koka lite välling nu och ringa min mor för tröst & komfort.
Citera
2021-01-17, 00:25
  #351
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Jäklar, Ad hominem-argument. Tror jag måste koka lite välling nu och ringa min mor för tröst & komfort.
Ja det blir nog bäst! Snacka aldrig mer skit om autism så blir det nog bra!
Citera
2021-01-17, 00:38
  #352
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trxhobit
Ja det blir nog bäst! Snacka aldrig mer skit om autism så blir det nog bra!

Det behövs inte, du gör redan dålig reklam för autism med ditt beteende. Kom ihåg nu att över hälften med autism har en IQ lägre än 85. Så att du inte går runt och på allvar tror att autism är synonymt med intelligens.

Ha det bäst nu!
Citera
2021-01-17, 00:42
  #353
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Det behövs inte, du gör redan dålig reklam för autism med ditt beteende. Kom ihåg nu att över hälften med autism har en IQ lägre än 85. Så att du inte går runt och på allvar tror att autism är synonymt med intelligens.

Ha det bäst nu!
Idiot!!!
Citera
2021-01-17, 00:48
  #354
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Det behövs inte, du gör redan dålig reklam för autism med ditt beteende. Kom ihåg nu att över hälften med autism har en IQ lägre än 85. Så att du inte går runt och på allvar tror att autism är synonymt med intelligens.

Ha det bäst nu!
Fy fan vilken loser du är! Fan! Att skapa inlägg här på SynAct där du inte äger något alls! Du är en patetisk människa = stackars sate!
Citera
2021-01-17, 01:52
  #355
Medlem
😅😅😅
Hoppas ingen på allvar baserar sina aktieköp på flashbacktips.
Pajkastning från båda hållen så det står härliga till.

Omöjligt att bilda sig en uppfattning när alla frågor besvaras med nya frågor och/eller påståenden utan källhänvisning.

Sök er information på andra ställen, och se det här som en plats där man kan titta in för att få sig ett ordentligt skratt! 😂

Lycka till!
Citera
2021-01-17, 02:20
  #356
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Z.a-z.0-9.och-.
😅😅😅
Hoppas ingen på allvar baserar sina aktieköp på flashbacktips.
Pajkastning från båda hållen så det står härliga till.

Omöjligt att bilda sig en uppfattning när alla frågor besvaras med nya frågor och/eller påståenden utan källhänvisning.

Sök er information på andra ställen, och se det här som en plats där man kan titta in för att få sig ett ordentligt skratt! 😂

Lycka till!
Inte svårt alls om man ser på riktkursen 72!!!
Citera
2021-01-17, 02:20
  #357
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trxhobit
Fy fan vilken loser du är! Fan! Att skapa inlägg här på SynAct där du inte äger något alls! Du är en patetisk människa = stackars sate!

Oj oj, så du säger! Blir dubbla doser välling nu.

Reagerade på att en användare här ljög och kallade mig troll. Sedan kom du från ingenstans och började tjafsa. Varför är du så konfliktsökande? Du ska ju bli stenrik snart på SynAct, varför så bitter och ledsen?

Tulle då...
Citera
2021-01-17, 02:24
  #358
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Oj oj, så du säger! Blir dubbla doser välling nu.

Reagerade på att en användare här ljög och kallade mig troll. Sedan kom du från ingenstans och började tjafsa. Varför är du så konfliktsökande? Du ska ju bli stenrik snart på SynAct, varför så bitter och ledsen?

Tulle då...
Nej men accepterar inget skit snack mot autism! Peace!
Citera
2021-01-17, 02:31
  #359
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Oj oj, så du säger! Blir dubbla doser välling nu.

Reagerade på att en användare här ljög och kallade mig troll. Sedan kom du från ingenstans och började tjafsa. Varför är du så konfliktsökande? Du ska ju bli stenrik snart på SynAct, varför så bitter och ledsen?

Tulle då...
Det är ok! Men jag måste försvara de intelligenta. Dvs. de som kallas autism!
__________________
Senast redigerad av Trxhobit 2021-01-17 kl. 02:36.
Citera
2021-01-17, 07:14
  #360
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Haha, årets hyckleri. Klart du inte skiter i vad jag tycker om SynAct, du börjar ju gråta och måste fäkta vilt för att du är så sårad över något jag skrev för 2 månader sedan.

Nej, nu minns du fel. Jag är grov mellan benen menar du?
Jag skiter fullständigt vad ni på Flashback tycker, Haha. Det är väll ingen seriös människa som tar aktietips på Flashback.

Har bättre källor och det funkar bättre. Har den avkastningen jag vill ha.

Okej ursäktar om jag mindes fel. Du kanske var mest arg över din kvistkuk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in