Citat:
Ursprungligen postat av
stockcock
Haha, årets hyckleri. Klart du inte skiter i vad jag tycker om SynAct, du börjar ju gråta och måste fäkta vilt för att du är så sårad över något jag skrev för 2 månader sedan.
Nej, nu minns du fel. Jag är grov mellan benen menar du?
Jag skiter fullständigt vad ni på Flashback tycker, Haha. Det är väll ingen seriös människa som tar aktietips på Flashback.
Har bättre källor och det funkar bättre. Har den avkastningen jag vill ha.
Okej ursäktar om jag mindes fel. Du kanske var mest arg över din kvistkuk