2021-01-12, 08:59
Medlem
bill claytons avatar
Att man ännu hatar Franska Trion, och i synnerhet sånginsatsen i låten Dover-Calais, så blev jag nyfiken och tittade jag igen på det och jag måste säga att hatet mot FT är överdrivet.

Ja han sjöng dåligt men det var så dåligt så att jag inte kunde låta bli att dra på smilbanden, det var komik och jag kan inte hata något som får mig att le, så jag kan inte fatta varför dom väcker så mycket hat och ilska. Mera Franska Trion!
Citera
2021-01-12, 09:13
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bill clayton
Att man ännu hatar Franska Trion, och i synnerhet sånginsatsen i låten Dover-Calais, så blev jag nyfiken och tittade jag igen på det och jag måste säga att hatet mot FT är överdrivet.

Ja han sjöng dåligt men det var så dåligt så att jag inte kunde låta bli att dra på smilbanden, det var komik och jag kan inte hata något som får mig att le, så jag kan inte fatta varför dom väcker så mycket hat och ilska. Mera Franska Trion!

Det enda evenemang jag kan tänka mig Franska Trion skulle platsa är på en begravning där stämningen ändå är fördärvad.
Citera
2021-01-12, 12:10
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSmoketoomuch
https://www.youtube.com/watch?v=pMRl55U0eDw
Varsågod!

tackar! Snyggt med en gammal HD krigare (750 sida WLA)
Citera
2021-01-12, 21:03
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:

Originalet är så pass uselt så det finns inte så mycket att förstöra, men jag antar att sen orginalsångaren kom ut som sverigedemokrat så gillar flashbacks medlemmar hans musik .
Citera
2021-01-13, 02:24
Medlem
Cruachans avatar
När Alfredsson äntligen tog bladet från mun och försökte vara rolig i slutet och kallade Fredrik för den snygge - kallade han då Luuk för Krister? Lyssnat ett par gånger och både jag och personen som gjort undertexterna uppfattade det så. Häpnadsväckande i sådana fall, med tanke på regissörens bakgrund i Killinggänget.
Citera
2021-01-13, 20:58
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Det enda evenemang jag kan tänka mig Franska Trion skulle platsa är på en begravning där stämningen ändå är fördärvad.

Jag håller med er. Men jag känner mig osäker på om vi har täckning för våra åsikter. Kan det vara så att Franska Trion är för "creddiga" för oss? Att de liksom skjuter över huvudet på något sätt. Att de verkligen är bra, men att vi har för dålig musikerfarenhet för att "fatta"?

Kristian och Fredrik verkar ju vara förtjusta i dem. Inte för att deras smak är något rättesnöre, men det säger någonting kanske?
Citera
2021-01-14, 07:27
Medlem
Kurt1s avatar
Franska trion är helt okej, men The Hellacopters är väldigt mycket bättre.
Citera
2021-01-14, 10:19
Medlem
Citat:

Egentligen hatar jag inte FT. Det är inte deras fel att de har en tondöv idiot som sångare. Jag hatar de som påstår att det låter bra enbart i syfte att verka märkvärdiga.
Citera
2021-01-15, 07:27
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Det är bara så nice att The Hellacopters nu är husband i På Spåret. Det är riktig musik det!

Ikväll är det dags igen - Hellacopters med Thåström som gästartist. Och SVT slår idiotrekord igen genom att samtidigt sända dokumentären "I'm in the Band" om Hellacopters på SVT2. Visserligen kan man väl se det på play, men hur fan tänkte de inte alls??
Citera
2021-01-15, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Ikväll är det dags igen - Hellacopters med Thåström som gästartist. Och SVT slår idiotrekord igen genom att samtidigt sända dokumentären "I'm in the Band" om Hellacopters på SVT2. Visserligen kan man väl se det på play, men hur fan tänkte de inte alls??

Dom gjorde likadant med Griståget för några veckor sen - dokumentären om Svullo och EddieMeduza. Svinaktigt gjort. Inte för att PåSpåret är så jävla bra - men alla tittar ändå, av tradition.
Citera
2021-01-15, 20:04
Medlem
Tror att Emma och Hanna tar denna match rätt lätt.
Citera
2021-01-15, 20:08
Medlem
Fick Franska Trion sparken för att så många
klagade på dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in