2020-11-29, 00:28
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskindiskmdel
Efter att hon slipat klart lade hon med verktyget på bänken på ett felaktigt sätt.

Nej, hon demonstrerade verktygen och lade ned dem tevemässigt.

Citera
2020-11-29, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dent
Nej, hon demonstrerade verktygen och lade ned dem tevemässigt.

Felaktigt och farligt. Alla riktiga män vet att vinkelslipen läggs med skivan uppåt efter avslutat värv.
Jag får nog kontakta Aftonbladet. Kan bli bra klickbete!
Citera
2020-11-29, 00:48
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskindiskmdel
Felaktigt och farligt. Alla riktiga män vet att vinkelslipen läggs med skivan uppåt efter avslutat värv.
Jag får nog kontakta Aftonbladet. Kan bli bra klickbete!

Alla riktiga män borde kontakta Aftonbladet när de blir krehgnta.
Citera
2020-11-29, 01:11
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Instämmer. Vänstereliten bjuds in för att älta kulturfrågor för fint södermalmsfolk blandat med torr humor. Ett sönderkört program som trots allt kanske behövs i dessa mörka nya tider när ingenting längre är sig likt i Sverige.

Det låter som om du bör hitta ett annat program att se på fredagar. Det finns massor med andra kanaler och program.
Citera
2020-11-29, 01:47
Medlem
Det borde väl vara lite lättare frågor denna säsong med tanke på deltagarna. Minns inte vilka som är med, men när jag såg deltagarlistan drog jag slutsatsen att Ankan är klart skarpast och sedan kom ingenting.

Tycker första programmet mkt riktigt var lite enklare än den normala nivån.
Citera
2020-11-29, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrmoonlights
Synd bara att vissa avsnitt med Hamid Zafar är förbjudna. Orsaken är att han skrev rasistiska saker på sociala medier för några år sedan. Man undrar ju hur dessa tävlingar gick. Det kanske finns en marknad på Darknet för förbjuda avsnitt med Martin Timell och Hamid Zafar?
Förhoppningsvis kan jag även hitta Vem vill bli miljonär där från TV4, avsnittet där Leif Silbersky och hans son tävlar tillsammans, och trots det bommar 3 av de första 4 frågorna. Leif verkar ha utplånat alla spår av det avsnittet.

Jag tycker det är fel att Hamid inte får vara med i På spåret.
Citera
2020-11-29, 02:33
Medlem
buggenbus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Förhoppningsvis kan jag även hitta Vem vill bli miljonär där från TV4, avsnittet där Leif Silbersky och hans son tävlar tillsammans, och trots det bommar 3 av de första 4 frågorna. Leif verkar ha utplånat alla spår av det avsnittet.

Jag tycker det är fel att Hamid inte får vara med i På spåret.
Jag kommer mycket väl ihåg det skämskudde-avsnittet. Fast det var väl inte "på spåret", det var ett annat programformat väl. Jag vill minnas att det var flera kända personer med släktingar eller respektivar eller nåt.
Citera
2020-11-29, 02:45
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simbassang
Någon som märkte att de ganska uppenbart klippte bort förtydligandet av ledtrådarna om Vikernes / Burzum på Bergen? Tråkigt att de ska vara så bajsnödiga om de nu faktiskt har det med i själva tävlingen.
Ja, den tog jag när ledtråden gavs under resan och såg fram emot den kommande förklaringen men det blev ju inget av det.
Citera
2020-11-29, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schlafhund
Ja, den tog jag när ledtråden gavs under resan och såg fram emot den kommande förklaringen men det blev ju inget av det.
Jag har Vikernes rollspel hemma och hade hoppats på lite frågor om det.
Citera
2020-11-29, 05:45
Medlem
Redigt bra musik i första avsnittet.
Sen känns kanske inte Plura känns rätt i detta..
Citera
2020-11-29, 07:08
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grundmurad
Jag tror du menar Unbreak My Heart av Toni Braxton. Sen var det en snutt Zappa med också.

Nee inte den, andra snippet om man säger så
Citera
2020-11-29, 08:44
Medlem
tuben99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Nee inte den, andra snippet om man säger så

Menar du "I bergakungens sal"?
https://www.youtube.com/watch?v=1CtDxkz1q9w&ab_channel=Skogstorpsskolan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera