2021-01-10, 03:07
Medlem
måste vara riktigt tröga köer på jh eller nåt så mycket som ni skriver här inne inatt
2021-01-10, 04:05
Medlem
z-nexxs avatar
Version 4.009 släppt med lite buggfixar, lade till en inställning för kontrast på sidan, och så plockade jag bort räknaren för allt som inkluderade flirts, likes, etc. eftersom den ändå inte bidrog med något.
2021-01-10, 06:01
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-nexx
Jag har pushat version 4.008 nu och uppdaterat rate för texkings, och gjort den version av räknarna som jag förklarar här under. Det är ett långt meddelande eftersom det är mycket att förklara, men jag försöker fatta mig så kort jag kan.

Det verkar vara lite olika bud från olika personer hur de vill ha räknarna, så jag ska förklara hur de fungerar nu.
Dagens räknare är:
  • Normal är vanliga meddelanden, d.v.s. vardagar 0:00-17:59
  • Bonus är peak hour-meddelanden, d.v.s. vardagar 18:00-23:59 OCH weekendmeddelanden, d.v.s. allt som skickas på lördagar och söndagar
  • Total är normala meddelanden plus peak hour-meddelanden plus weekendmeddelanden, vilket är det som bidrar till din rate
  • Earned är hur mycket pengar du tjänat idag, inklusive flirts, likes etc.
Notera att flirts, likes, etc. INTE räknas med i Normal, Bonus eller Total. De räknas dock med i Earned.

Veckans räknare är:
  • Normal (week) är hur många vanliga meddelanden (vardagar 0:00-17:59) du skickat under veckan
  • Bonus (week) är hur många peak hour-meddelanden OCH weekendmeddelanden du skickat under veckan
  • Total (week) är hur många meddelanden du har skickat under veckan. Detta är det din rate baseras på om du jobbar för JH
  • Earned (week) är hur mycket pengar du tjänat denna veckan, inklusive flirts, likes, etc.

Ett räkneexempel kanske förtydligar:
  • På tisdagen skickar jag 10 meddelanden vid 16:36 (innan peak hour) och 20 meddelanden vid 19:27 (under peak hour)
  • På lördagen skickar jag 30 meddelanden när som helst på dagen, och får 2 flirts
  • I övrigt skickar jag ingenting under veckan
Jag jobbar för JH och har då rate € 0.12 per meddelande, € 0.02 extra för peak hour och weekend, och € 0.10 för flirts, likes, etc.

Då står det när jag jobbat färdigt på lördagen:
Normal: 0
Bonus: 30
Total: 30
Earned: € 4.40

Normal (week): 10
Bonus (week): 50
Total (week): 60
Earned (week): € 8.40

Under Settings kan man välja vilka av dessa man vill ha eller ej, det är bara att prova sig fram till vad som passar just dig!
Får du extra bonus som utvecklare nu när du kodar och pillar?
2021-01-10, 13:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Snälla hjälp mig om du kan hjälpa mig. Jag har betalat min andel till den gyllene cirkeln men nu går jag på amfetamin/ångestdämpande för att jag måste sitta vid datorn nästan dygnet om för att få ihop min andel. Kan du inte sätta dit Kretching? Jag behöver hjälp för att komma ur mitt beroende. Det här känns inte bra. De har sett till att jag aldrig kommer kunna bli införsäkrad hos FK igen.
jag har läst dina poster i tråden, och det ni sysslar med är något som jag hatar verkligen. tvi phan alltså. och måste säga att dina ord väger väldigt lätt. du spelar antaglien utsatt. fiskar efter något.

jag hjälper inte tjyvar och bedragare och horor. men ni är välkomnade att omvända er och söka Herren Jesus Kristus i Ande och Sanning. och ja, det finns en rättvisa. välsignade äro de som törstar efter den.
Senast redigerad av SAnnInGSSEEKER 2021-01-10 kl. 13:47.
2021-01-10, 13:47
Medlem
z-nexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Får du extra bonus som utvecklare nu när du kodar och pillar?
Det hade fucking varit något va. Nä det jag får är tack från användarna, and that's pretty much it fick fan ta mej en donation igår också för första gången! Vill man donera för att stötta mitt arbete kan man göra det, men jag har inte, och kommer inte, fiska efter att folk ska göra det så nog om det nu

Jag vet inte ens om chattcentralen eller jh/texkings/oper4u/netaporter känner till skriptet och i så fall hur de ställer sig till det. Har ju stött på en del saker som kan tyda på att de saktar ner operatörernas arbete (kanske för att man inte ska nå så hög rate så lätt?), men å andra sidan får de ju lägre inkomst om operatörerna jobbar långsamt så targets lämnar siterna eller skickar mer sällan.
2021-01-10, 13:51
Medlem
JosieLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quenixy
Jag har ansökt till dem tidigare utan att veta vad dem är, nu när jag har läst igenom vad folk har sagt om dem så vill jag inte längre jobba för dem. Dem mejlade tillbaka mig nyss där dem accepterade mitt ansöka men bro....med tanken på hur företaget är och hur man inte får bra betalt och måste skatta pengarna själv... nejjjjjjjj tack. Kommer dem försöka spamma mig ifall jag ignorerar deras mejl? Eller kommer dem inte bry sig bara? Borde jag vara orolig?
mannen de kommer va på dig som Jehovas Vittnen nu, du e rökt
2021-01-10, 13:59
Medlem
JosieLs avatar
Citat:
Jag har pushat version 4.008 nu och uppdaterat rate för texkings, och gjort den version av räknarna som jag förklarar här under. Det är ett långt meddelande eftersom det är mycket att förklara, men jag försöker fatta mig så kort jag kan.

Det verkar vara lite olika bud från olika personer hur de vill ha räknarna, så jag ska förklara hur de fungerar nu.
Dagens räknare är:
  • Normal är vanliga meddelanden, d.v.s. vardagar 0:00-17:59
  • Bonus är peak hour-meddelanden, d.v.s. vardagar 18:00-23:59 OCH weekendmeddelanden, d.v.s. allt som skickas på lördagar och söndagar
  • Total är normala meddelanden plus peak hour-meddelanden plus weekendmeddelanden, vilket är det som bidrar till din rate
  • Earned är hur mycket pengar du tjänat idag, inklusive flirts, likes etc.
Notera att flirts, likes, etc. INTE räknas med i Normal, Bonus eller Total. De räknas dock med i Earned.

Veckans räknare är:
  • Normal (week) är hur många vanliga meddelanden (vardagar 0:00-17:59) du skickat under veckan
  • Bonus (week) är hur många peak hour-meddelanden OCH weekendmeddelanden du skickat under veckan
  • Total (week) är hur många meddelanden du har skickat under veckan. Detta är det din rate baseras på om du jobbar för JH
  • Earned (week) är hur mycket pengar du tjänat denna veckan, inklusive flirts, likes, etc.

Ett räkneexempel kanske förtydligar:
  • På tisdagen skickar jag 10 meddelanden vid 16:36 (innan peak hour) och 20 meddelanden vid 19:27 (under peak hour)
  • På lördagen skickar jag 30 meddelanden när som helst på dagen, och får 2 flirts
  • I övrigt skickar jag ingenting under veckan
Jag jobbar för JH och har då rate € 0.12 per meddelande, € 0.02 extra för peak hour och weekend, och € 0.10 för flirts, likes, etc.

Då står det när jag jobbat färdigt på lördagen:
Normal: 0
Bonus: 30
Total: 30
Earned: € 4.40

Normal (week): 10
Bonus (week): 50
Total (week): 60
Earned (week): € 8.40

Under Settings kan man välja vilka av dessa man vill ha eller ej, det är bara att prova sig fram till vad som passar just dig!
såg du hade update rates för Texkings. men hur vet scriptet att man jobbar för till exempel texkings eller chattcentralen?
Jag jobbar för texkings men de använder ju samma plattform som alla andra men rates står fortfarande i 0.15 när jag uppdaterade och inte den rätta raten för Texkings
2021-01-10, 14:57
Medlem
Citat:
Haha, det var en jävligt ihärdig bugg det där med statistiken... Har pushat version 4.007 som iaf är testad som ok nu.

Du kan kopiera från Sugcentralen om du vill. Jag har redan fixat det där för länge sen mannen.
2021-01-10, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JosieL
såg du hade update rates för Texkings. men hur vet scriptet att man jobbar för till exempel texkings eller chattcentralen?
Jag jobbar för texkings men de använder ju samma plattform som alla andra men rates står fortfarande i 0.15 när jag uppdaterade och inte den rätta raten för Texkings

Scriptet läser av ditt användarnamn som du har där uppe till höger i sidan, och sedan anpassar sig över det. TexKings finns dock inte ens kvar på CC, så fattar inte varför han lägger in rates för dem (Eller jo jag fattar, han copy-pastear kod från Sugcentralen som har legat kvar från tiden där texkings fanns ).

Sugcentralen var först med att ha automatiska rates, men känns bra att mina features är så bra att de sprider sig till andra script
2021-01-10, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SAnnInGSSEEKER

jag hjälper inte tjyvar och bedragare och horor. men ni är välkomnade att omvända er och söka Herren Jesus Kristus i Ande och Sanning. och ja, det finns en rättvisa. välsignade äro de som törstar efter den.

Ja jag vill gärna omvända mig. Jag klarar inte längre av att leva det här ogudsfruktiga livet. Jag kan inte vara sann mot mig själv eller mot Herren Jesus Kristus om jag inte får följa med i din skara. Snälla herre, skicka mig ett meddelande ifrån gud eller ditt nummer så kan jag kontakta dig för guds vägledning?
2021-01-10, 15:19
Medlem
Citat:
Så, har kickat ut version 4.004 nu! Har lagt till massvis med gottis, till exempel:
  • Peak hour-felräkningen är nu äntligen fixad!
  • Netaporter-operatörer får nu sin statistik rätt i.o.m. att de har fuckade veckor
  • Man kan ha en liten katt som springer runt på sidan (Neko)
  • Man kan dölja profilbilderna (varför man nu vill det, men det fanns i nån variant)
  • Attachments kan visas i meddelandena (Tack till NyttKontoLL för den tror jag), du kan också välja storlek för dem
  • Man kan dölja menyerna där uppe på sidan så du får mer plats till räknarna (Settings-knappen hamnar nu till höger, bredvid logga ut-knappen)
  • Man kan välja exakt vilka räknare man vill ha och vilka man inte vill ha (Counters i Settings)
  • Man kan välja hur många räknare man vill visa per kolumn
  • Färgen när man håller musen över meddelanden går nu att ändra
  • Dark mode visas automatiskt när du byter
  • I en del webbläsare inverterades inte bakgrundsfärgen när man körde dark mode, så en kryssruta för det finns nu också!
  • Man kan byta hue på hela sidan, så färgtemat går i rosa (runt 90-100 typ) eller grönt (runt 270-280) t.ex.
  • Loggboken för både player och target kan nu expanderas automatiskt så man får se allt som loggats, om man vill vara noggrann t.ex.
  • Man kan välja vilken valuta man vill se pengarna i, med konvertering som uppdateras regelbundet Jag är inte säker på vilken valutakonvertering JH osv. använder dock. Just nu finns stöd för danska kronor, euro (ofc), japanska yen, sydkoreanska wong, svenska kronor, polska zloty och amerikanska dollar!
  • Hotkey för att gissa kategori för target-loggning finns nu
  • Hotkey för att logga markerad text som Aktuellt under target finns nu (fler såna här hotkeys kommer i framtiden)
  • En flik med creds för era bidrag finns nu! Är där nåt som är fel så säg till, annars lägger jag löpande till tack för saker som jag hittar

Så bara "Check for userscript updates" eller in och hämta på https://kattm.at/snabbcentralen/snabbcentralen.user.js nu!

Och för er som inte använder skriptet redan - installera tilläggsprogrammet Tampermonkey i er webbläsare (ni hittar det på https://www.tampermonkey.net/), och klicka sen på länken ovan! Ni får en meny som tillhör Tampermonkey uppe till höger i webbläsaren, klickar ni på den kan ni söka efter uppdateringar på plugin med "Check for userscript updates", och även slå av och på skript ni lagt till

Du har stavat fel på valutan för koreanska pengar, kan du fixa så det står Won istället för Wong?
2021-01-10, 15:57
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Ja jag vill gärna omvända mig. Jag klarar inte längre av att leva det här ogudsfruktiga livet. Jag kan inte vara sann mot mig själv eller mot Herren Jesus Kristus om jag inte får följa med i din skara. Snälla herre, skicka mig ett meddelande ifrån gud eller ditt nummer så kan jag kontakta dig för guds vägledning?
Ta med mig också snälla! Kan Gud och Jesus hjälpa mig tillbaka till FK så vore det toppen. Praise the Lord. Är det Jehovas man ska gå med i då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in