2021-01-09, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Låter mer snurrigt än genomtänkt. Väntar ivrigt på den förklaringen. Har personen i fråga ens en anställning som operatör? 🤔

Ja, har ju det sen några månader tillbaka
2021-01-09, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattiskatten

Hur kan det ens vara värt att jobba med det här och betala skatt för det?
2021-01-09, 11:24
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Du har det sedan några månader tillbaka och nu vill du betala skatt? Du vet att skatteverket kommer se att du inte betalat skatt tidigare?
2021-01-09, 11:38
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Har du stoppat lönen i fickan som du fått under dessa månader då? Ajajaj, kommer att bli en dyr historia, och ett faktureringsbolag är inte gratis heller. Tycker att du ska ta en funderare på om det är värt det hela. Men du kanske jobbar med det här för att det är roligt... Vad vet jag?
2021-01-09, 12:08
Medlem
Citat:
Har du stoppat lönen i fickan som du fått under dessa månader då? Ajajaj, kommer att bli en dyr historia, och ett faktureringsbolag är inte gratis heller. Tycker att du ska ta en funderare på om det är värt det hela. Men du kanske jobbar med det här för att det är roligt... Vad vet jag?

Eller hur!? Så jävla konstigt att man inte vet eller tar reda på riskerna innan man börjar.
2021-01-09, 12:30
Medlem
Citat:

Har knappt jobbat, bara så man kommit upp i gränsen för meddelanden varje vecka 😅
2021-01-09, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Du har det sedan några månader tillbaka och nu vill du betala skatt? Du vet att skatteverket kommer se att du inte betalat skatt tidigare?

Såklart. Det är ju därför jag behöver hjälp nu ju 🙃
2021-01-09, 12:37
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Såklart. Det är ju därför jag behöver hjälp nu ju 🙃

Företaget tackar dig för att du är med och bumpar denna tråd, så vi kan få in ännu fler operatörer som delar på dom få meddelanden som finns. Tack.
2021-01-09, 12:44
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Ja genererar samma mängd svar som dig, så din logik är utvecklingsstörd

vilka stora ord du kommer med, ta inte i så du spricker

men nej det gör du helt klart inte
2021-01-09, 12:45
Medlem
Citat:
Har knappt jobbat, bara så man kommit upp i gränsen för meddelanden varje vecka 😅

200 i veckan? en tusenlapp i månaden. Och sen skatt på det. Du jobbar i stort sett gratis alltså.
Senast redigerad av canoon 2021-01-09 kl. 12:50.
2021-01-09, 15:14
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
200 i veckan? en tusenlapp i månaden. Och sen skatt på det. Du jobbar i stort sett gratis alltså.
Hahaha. Då måste man älska att vara chatthora.
2021-01-09, 15:57
Medlem
z-nexxs avatar
Så, har kickat ut version 4.004 nu! Har lagt till massvis med gottis, till exempel:
  • Peak hour-felräkningen är nu äntligen fixad!
  • Netaporter-operatörer får nu sin statistik rätt i.o.m. att de har fuckade veckor
  • Man kan ha en liten katt som springer runt på sidan (Neko)
  • Man kan dölja profilbilderna (varför man nu vill det, men det fanns i nån variant)
  • Attachments kan visas i meddelandena (Tack till NyttKontoLL för den tror jag), du kan också välja storlek för dem
  • Man kan dölja menyerna där uppe på sidan så du får mer plats till räknarna (Settings-knappen hamnar nu till höger, bredvid logga ut-knappen)
  • Man kan välja exakt vilka räknare man vill ha och vilka man inte vill ha (Counters i Settings)
  • Man kan välja hur många räknare man vill visa per kolumn
  • Färgen när man håller musen över meddelanden går nu att ändra
  • Dark mode visas automatiskt när du byter
  • I en del webbläsare inverterades inte bakgrundsfärgen när man körde dark mode, så en kryssruta för det finns nu också!
  • Man kan byta hue på hela sidan, så färgtemat går i rosa (runt 90-100 typ) eller grönt (runt 270-280) t.ex.
  • Loggboken för både player och target kan nu expanderas automatiskt så man får se allt som loggats, om man vill vara noggrann t.ex.
  • Man kan välja vilken valuta man vill se pengarna i, med konvertering som uppdateras regelbundet Jag är inte säker på vilken valutakonvertering JH osv. använder dock. Just nu finns stöd för danska kronor, euro (ofc), japanska yen, sydkoreanska wong, svenska kronor, polska zloty och amerikanska dollar!
  • Hotkey för att gissa kategori för target-loggning finns nu
  • Hotkey för att logga markerad text som Aktuellt under target finns nu (fler såna här hotkeys kommer i framtiden)
  • En flik med creds för era bidrag finns nu! Är där nåt som är fel så säg till, annars lägger jag löpande till tack för saker som jag hittar

Så bara "Check for userscript updates" eller in och hämta på https://kattm.at/snabbcentralen/snabbcentralen.user.js nu!

Och för er som inte använder skriptet redan - installera tilläggsprogrammet Tampermonkey i er webbläsare (ni hittar det på https://www.tampermonkey.net/), och klicka sen på länken ovan! Ni får en meny som tillhör Tampermonkey uppe till höger i webbläsaren, klickar ni på den kan ni söka efter uppdateringar på plugin med "Check for userscript updates", och även slå av och på skript ni lagt till
Senast redigerad av z-nexx 2021-01-09 kl. 16:36.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in