Citat:
nice brush men langa id och lägg till mig som vän
Så, har kickat ut version 4.004 nu! Har lagt till massvis med gottis, till exempel:
Så bara "Check for userscript updates" eller in och hämta på https://kattm.at/snabbcentralen/snabbcentralen.user.js nu!
- Peak hour-felräkningen är nu äntligen fixad!
- Netaporter-operatörer får nu sin statistik rätt i.o.m. att de har fuckade veckor
- Man kan ha en liten katt som springer runt på sidan (Neko)
- Man kan dölja profilbilderna (varför man nu vill det, men det fanns i nån variant)
- Attachments kan visas i meddelandena (Tack till NyttKontoLL för den tror jag), du kan också välja storlek för dem
- Man kan dölja menyerna där uppe på sidan så du får mer plats till räknarna (Settings-knappen hamnar nu till höger, bredvid logga ut-knappen)
- Man kan välja exakt vilka räknare man vill ha och vilka man inte vill ha (Counters i Settings)
- Man kan välja hur många räknare man vill visa per kolumn
- Färgen när man håller musen över meddelanden går nu att ändra
- Dark mode visas automatiskt när du byter
- I en del webbläsare inverterades inte bakgrundsfärgen när man körde dark mode, så en kryssruta för det finns nu också!
- Man kan byta hue på hela sidan, så färgtemat går i rosa (runt 90-100 typ) eller grönt (runt 270-280) t.ex.
- Loggboken för både player och target kan nu expanderas automatiskt så man får se allt som loggats, om man vill vara noggrann t.ex.
- Man kan välja vilken valuta man vill se pengarna i, med konvertering som uppdateras regelbundet
Jag är inte säker på vilken valutakonvertering JH osv. använder dock. Just nu finns stöd för danska kronor, euro (ofc), japanska yen, sydkoreanska wong, svenska kronor, polska zloty och amerikanska dollar! - Hotkey för att gissa kategori för target-loggning finns nu
- Hotkey för att logga markerad text som Aktuellt under target finns nu (fler såna här hotkeys kommer i framtiden)
- En flik med creds för era bidrag finns nu! Är där nåt som är fel så säg till, annars lägger jag löpande till tack för saker som jag hittar

Så bara "Check for userscript updates" eller in och hämta på https://kattm.at/snabbcentralen/snabbcentralen.user.js nu!