Citat:
Ursprungligen postat av
SlussenSTHLM
Jag har sett honom i två videos med ben som "växer ut". Även om dessa tas bort så har han visat att han är en lögnare och bör därför inte tas på allvar.
De kan göra nytta också, men om man tar på sig rollen som "preacher" med en församling så ska man uppträda exemplariskt, enligt bibeln.
Du hade med en "Cohen" på listan, om det är samma som jag tror det är så var han med i Lasala's församling några år och berättade senare en del hemska saker om honom. Håller du med om att hans församling inte känns bra, så lyssna inte mer på honom.
Nej, det har jag inte. Tack för tipset, ska kolla nån dag.
Guds frid.
Tack för fortsatt feedback.
Ja, ang Blair och Lynch, fortsätter tycka att deras "guts" är så grymt, det är rent av farligt göra det dom gör, så jag fortsätter rekommendera dom även om du har rätt i din kritik, Blair borde inte spela an på falsk helbrägdagörelse men jag sätter även 100 videos där han sprider ordet och bistånd i 3e världen mot dessa 2 "oriktiga" videos.
Ja, fortsatt jättevarning kring "dagens" Chris Lasala, men nej, det är en annan "Cohen" än den som figurerar kring Lasala (har lyssnat på hela den Lasala/Cohen cirkusen).
Denne "Jeremiah Cohen" (taget namn) har i princip 100 % focus på att avslöja satanismen inom Hollywood och musikindustrin, längesesan nu jag kollade hans kanal men han har gjort ett jättejobb med att exposa detta med "handlers" och "hidden handsigns" o dylikt skräp
Tacknför visat intresse ang mitt tips.
Det är inget dussin"tips" utan det rör sig om 10tals videotimmar som komprimerats ner till ca 4, det handlar om hur Jesus Kristus är INKODAD I VÅRA KROPPAR.
Upphovsmannen, den kristen "Casey" menar att hans huvudsakliga uppdrag i jordelivet är att tillhandahålla denna info och det är explosivt.
Råkar du kunna detta med att spara Youtubevideos så spara gärna den.
Hans utmärkta kanaler "Enter the Stars" och Enter the Stars Reloaded" tror han själv snart ryker från tuben så ju fler som sparar desto bättre
Varma hälsningar i Jesu namn.