2021-01-09, 00:08
Medlem
Markera-allts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nu grät jag en liten glädjetår av förväntan.

Hyfsat stort steg från Franska Trion...
Citera
2021-01-09, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Markera-allt
Hyfsat stort steg från Franska Trion...
Sångaren/pianisten i Franska trion är nog den värsta sångare jag hört!
Citera
2021-01-09, 00:33
Bannlyst
Jag har sett På spåret sen det började och detta är definitivt det bästa husband de någonsin haft!👍😎
Och hur i helvete kan Franska trion få en enda spelning med den sångare de har!🤮
Citera
2021-01-09, 00:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Meatloaf i Rocky Horror??? Det är fan en lucka i mitt minne.
https://www.youtube.com/watch?v=pMRl55U0eDw
Varsågod!
Citera
2021-01-09, 00:41
Medlem
Reagerade på att de förmodligen klippt bort en frågekategori i dagens program. Brukar alltid vara 3 olika frågefilmer på varje resmål, men på Örebro körde man bara 2 filmer. Förmodligen nollade väl bägge lagen och de valde att inte visa hur dåliga de var och klippte bort det istället.

För övrigt är detta förmodligen den sämsta säsongen kunskapsmässigt bland deltagarna i på spårets historia. Flera av tidigare års deltagare hade förmodligen lekt hem den här säsongen. Finns inga som sticker ut bland deltagarna. 100% att det blir Claes/Magdalena eller Emma/Hanna som vinner årets säsong. Och dem hade inte haft en chans en normal säsong.
Citera
2021-01-09, 00:55
Medlem
Nästa säsong måste dom hitta tävlande utanför tullarna i Stockholm. Det kan inte vara så svårt. Det blir alldeles för enahanda och tråkigt med bara 08-or i programmet.
Citera
2021-01-09, 00:56
Medlem
Kupongfritts avatar
Jag hade hoppats mer på Alfredsson/Billgren men de kanske hade otur med frågorna. Några öldrickare av rang verkar de inte heller vara. Generellt blev det väl väldigt få 3-poängare i dagens program.

A/B behöver nog bli lite varma i kläderna för det kändes lite stelt. I de sammanhang jag sett och hört Billgren brukar han vara mycket intressant att lyssna på. Jag tror han är en sån person som kan verka en aning torr och stel men när man minst anar det drar han av världens skämt så fönsterrutorna skakar.
Citera
2021-01-09, 00:57
Medlem
megacoolmans avatar
Citat:
Bästa och roligaste avsnittet någonsin - älskar att höra hellacopters lägga in fills i Eloise och allt annat,

Ja, det var kul med Hellacopters. De fick in lite Dio i en av de korta jinglarna också
Citera
2021-01-09, 01:00
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megacoolman
Ja, det var kul med Hellacopters. De fick in lite Dio i en av de korta jinglarna också

Oj, nu måste jag kolla igen om jag hittar det 👍
Citera
2021-01-09, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
Tvärtom så är Franska Trion uppfriskande i TV-värld av falska och äckligt tillrättalagda idolröster framavlade av musikbranchen för att generera inkomster. Franska Trion ska jämföras med rock eller punkmusik och inte skönsång eller jazz. Förstår verkligen inte folk det?

Håller med om att franska trion var bra, hellacopters var också bra idag, tror dock inte Nicke A tycker det är helt lätt att sjunga arvingarna...
Citera
2021-01-09, 01:10
Medlem
megacoolmans avatar
Citat:
Oj, nu måste jag kolla igen om jag hittar det 👍

Jag hittade det! Kolla vid 24:00 på SVT-play. "Stand up and shout"

I slutet på låten de spelar innan dess hör man introt till Eddie Cochrans "Something Else" fast i Sex Pistols version.
Senast redigerad av megacoolman 2021-01-09 kl. 01:45.
Citera
2021-01-09, 01:19
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mhean
Nästa säsong måste dom hitta tävlande utanför tullarna i Stockholm. Det kan inte vara så svårt. Det blir alldeles för enahanda och tråkigt med bara 08-or i programmet.
Lustigt då programmet produceras i Göteborg!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in