2021-01-02, 21:13
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Vad var det med som skedde med hennes ansikte då.?
Ett sexigt uttryck.
Citera
2021-01-02, 21:14
Medlem
kuinlapsenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Jag tror snarare att de tycker att de är djupa och sångaren vill vara lite Bob Dylan ungefär.
Nej det stämmer inte. Roliga clowner tycker jag stämmer bättre. Baab Dilln vet jag inte mycket om.

.....
Jaså jag läste fel. Jag trodde du skrev att jag tycker att de är djupa.

Ja det kanske är som du skriver. I så fall har jag misstagit mig.
Senast redigerad av kuinlapsena 2021-01-02 kl. 21:21.
Citera
2021-01-02, 22:51
Medlem
rotherys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Ok, antar att jag måste vänja mig då. Om karln ändå kunde låta bli att rufsa sin vildvuxna kalufs hela tiden
Alla andra deltagare sitter ju blickstilla och är intetsägande så till och med Sven Järrel hade varit belåten, räcker inte det? Bortsett från den rena kunskapsaspekten är Ankan mer sevärd än övriga tillsammans.
Citera
2021-01-03, 02:34
Medlem
Franska trion påminner mig om killinggängets "Absolut Kroumata" reklamsketch.
Citera
2021-01-03, 11:39
Medlem
Gillar Elfsberg/Forsberg och hoppas de går långt. Kicki visade sin klass när hon levererade bra på en låt som inte alls passar henne.
Senast redigerad av SWAG99 2021-01-03 kl. 12:37.
Citera
2021-01-03, 14:07
Medlem
Scalpings avatar
Tvärtom så är Franska Trion uppfriskande i TV-värld av falska och äckligt tillrättalagda idolröster framavlade av musikbranchen för att generera inkomster. Franska Trion ska jämföras med rock eller punkmusik och inte skönsång eller jazz. Förstår verkligen inte folk det?
Citera
2021-01-03, 14:37
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rothery
Alla andra deltagare sitter ju blickstilla och är intetsägande så till och med Sven Järrel hade varit belåten, räcker inte det? Bortsett från den rena kunskapsaspekten är Ankan mer sevärd än övriga tillsammans.

Vem fan är Sven Järrel, är det Stig Järrels bror?
Citera
2021-01-03, 14:55
Medlem
outback4s avatar
En nersupen kraxande finne som ligger i rännstenen på olskrokstorget då och då blev alltså svt:s val av artist i på spåret.

Varför kunde dom inte tagit med M A Numminen istället? Då hade det varit klass. Nu var det bara kasst.
Citera
2021-01-03, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
Tvärtom så är Franska Trion uppfriskande i TV-värld av falska och äckligt tillrättalagda idolröster framavlade av musikbranchen för att generera inkomster. Franska Trion ska jämföras med rock eller punkmusik och inte skönsång eller jazz. Förstår verkligen inte folk det?

Tönt!!! Alla som tittat på spåret under 2000 talet vet att de vill ha tillbaka. Är ju skitdåligt nu och pojkarna som leder showen lider med oss tittare.
Citera
2021-01-03, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
En nersupen kraxande finne som ligger i rännstenen på olskrokstorget då och då blev alltså svt:s val av artist i på spåret.

Varför kunde dom inte tagit med M A Numminen istället? Då hade det varit klass. Nu var det bara kasst.
Eller Leningrad Cowboys.

Ser fram emot att se hur nästa gäng sköter sig, vilka det nu blir.
Citera
2021-01-03, 15:49
Medlem
JanTalibans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Den där sångaren alltså......ett dåligt skämt.
Haha! Ett solklart fall av fel man på fel plats!

Jag vill ändå påstå att Matti Ollikainen sjunger rätt häftigt. Jag GILLAR hans röst. Under förutsättning att det som framförs är retro-nostalgiskt uppkäftig, ösig och jazzig, PROGG.

I fel sammanhang kan hans röst orsaka lidande. Vilket många, tyvärr, tycks ha drabbats av. Tack vare SVT:s felrekrytering, alltså.
Citera
2021-01-03, 16:04
Medlem
Scalpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brölbrutus
Tönt!!! Alla som tittat på spåret under 2000 talet vet att de vill ha tillbaka. Är ju skitdåligt nu och pojkarna som leder showen lider med oss tittare.
Har följt det sen 87 och nu är musikdelen det som lyfter tävlingen. Det är kul och kreativt med olika band och sångare, men du kanske vill se Benjamin Ingrosso, Zelmerlöw och Darin och sån skit 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in