Citat:
Ursprungligen postat av
SlussenSTHLM
Jag skulle inte rekommendera dessa tre.
Torch of Christ Ministries - Snubben använder sig sällan av bibeln när han är ute och predikar. Han har även hållt på och lurat folk med "benväxt-tricket".
Christsforgiveness - En självgod offerkofta med två ben som med härskarteknik och lögner trycker ner andra som inte håller med honom.
ChrisLasala - Osar demoniskt skit. Antingen hade han hotat sin fru, eller så slog han på henne. Minns inte, men hans frukt är rutten.
Tack för svar.
Ja, den TOCM videon med benet, ja den har debunkats och jag hade önskat att dom tog bort den.
Sant, Blair kunde ha Skriften mer närvarande, också lite enahanda det han gör ibland men totalt sett är det bra tycker jag.
Bara hur han går i klinch med den militanta homomaffian är tillräckligt för att jag ska sympatisera med honom.
Christforgiveness, jo har slagit mig på sistone att denne Lynch verkar drunkna i sin egen självgodhet, inte bra, kanske ska ta bort den kanalen, men samma där, hans jobb i Vancouver mot homomaffian, inte många som repriserar det och det har uppskattats av många.
Chris Lasala, ja jag tillhansahåller en varning. Hans videos för en 7-8 år sedan är suveräna då det gäller "exposing darkness" vilket Skriften ber oss att göra.
Håller dock med om att den senaste snurren med frun och "ministeriet" inte känns bra.
Hans ursprungliga ide var att ständigt turnera USA billedes och på så sätt sprida ordet, men något gick snett.
Hans barn förefaller fina och välartade men frågan är om han är lämpad ha familj.
Har du sett "THE BODY CODE the documentary" på kanalen
"Enter the Stars"?
Den är mycket viktig.
mvh