2021-01-02, 18:27
Medlem
kuinlapsenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmamedE
Ja alltså den där sångaren...trodde det var ett skämt först, innan jag insåg att SVT på allvar anställt herrn.
Det är ju ett skämt naturligtvis. Jag skrattade i alla fall. Under några sekunder var jag förargad över att melodin var förvanskad och att det inte gick att höra texten. Sedan skrattade jag.
Citera
2021-01-02, 18:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kuinlapsena
Det är ju ett skämt naturligtvis. Jag skrattade i alla fall. Under några sekunder var jag förargad över att melodin var förvanskad och att det inte gick att höra texten. Sedan skrattade jag.

Det är i alla fall inte meningen att det ska vara ett skämt, det är sådär han sjunger.
Citera
2021-01-02, 18:39
Medlem
kuinlapsenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Det är i alla fall inte meningen att det ska vara ett skämt, det är sådär han sjunger.
Förlåt, jag var otydlig. Jag är ganska säker på att det är menat som ett skämt.
Citera
2021-01-02, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Ja, jävlar! Hennes mun ca 5 minuter in i dagens program.

Hennes mun?
Citera
2021-01-02, 18:43
Bannlyst
Citat:
Förlåt, jag var otydlig. Jag är ganska säker på att det är menat som ett skämt.

Så Franska trion är ett skämtband? Jag tror dessvärre de är seriösa med vad de gör.
Citera
2021-01-02, 18:47
Moderator
Neksnors avatar
Citat:
Hennes mun?
Ja, hennes mun/ansikte när den där ledtrådsförklaringen gavs.
Citera
2021-01-02, 18:49
Medlem
kuinlapsenas avatar
Citat:
Så Franska trion är ett skämtband? Jag tror dessvärre de är seriösa med vad de gör.
Har du sett barnprogrammet Tårtan? De var också väldigt seriösa med vad de gjorde. Detta är samma genre fast musik istället för teater.
Citera
2021-01-02, 19:18
Avslutad
Raden "Ge mig liv där allting föds på nytt" får ett rejält uppsving när den som sjunger låter som ett bräkande får som pressar ut ett sista, ångestfyllt bröl precis innan slakt. Bravo.
Citera
2021-01-02, 19:28
Medlem
kuinlapsenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Raden "Ge mig liv där allting föds på nytt" får ett rejält uppsving när den som sjunger låter som ett bräkande får som pressar ut ett sista, ångestfyllt bröl precis innan slakt. Bravo.
Vilken go profilbild du har! Som en blandning mellan Åsa Domeij och Bert Karlsson.

Jag tycker gott att man kan skratta åt deras musik. Det är svårt för mig att bli upprörd över detta. Förmodligen gör bandet det som det gör för att uppröra och roa.
Citera
2021-01-02, 21:09
Medlem
LordOfTheIdiotss avatar
Att saltöknen låg i Bolivia lyckades jag pricka in. Häftigt ställe, dit skulle man vilja åka någon gång.
Citera
2021-01-02, 21:10
Bannlyst
Citat:
Vilken go profilbild du har! Som en blandning mellan Åsa Domeij och Bert Karlsson.

Jag tycker gott att man kan skratta åt deras musik. Det är svårt för mig att bli upprörd över detta. Förmodligen gör bandet det som det gör för att uppröra och roa.

Jag tror snarare att de tycker att de är djupa och sångaren vill vara lite Bob Dylan ungefär.
Citera
2021-01-02, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Ja, hennes mun/ansikte när den där ledtrådsförklaringen gavs.

Vad var det med som skedde med hennes ansikte då.?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in