2021-01-02, 19:14
Medlem
z-nexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Det är mycket skitsnack och tjafs rakt igenom tråden. Du kan fråga mig så svarar jag. Alla kan göra det som kan svenska och inte är en moralkärring.
Har sett många fina exempel på operatörer som målar in player i ett hörn eller inte läser logg eller konversation, utan frågar sånt som frågades typ 3 minuter sedan... Så det är bra om man inte är helt r-tard också. I grund och botten handlar det ju bara att du ska kunna skriva ett chattmeddelande som om det är du som har pratat med mottagaren hela tiden, och fattar man det så har man ju sitt på det torra
Senast redigerad av z-nexx 2021-01-02 kl. 19:17.
2021-01-02, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-nexx
Har sett många fina exempel på operatörer som målar in player i ett hörn eller inte läser logg eller konversation, utan frågar sånt som frågades typ 3 minuter sedan... Så det är bra om man inte är helt r-tard också. I grund och botten handlar det ju bara att du ska kunna skriva ett chattmeddelande som om det är du som har pratat med mottagaren hela tiden, och fattar man det så har man ju sitt på det torra

Självklart. Det är många som är retards, men de som driver skiten verkar inte bry sig nämnvärt om det.
2021-01-02, 19:22
Medlem
frekkinheads avatar
Låt mig presentera den sötaste, slimigaste, skrynkligaste lilla snoppen i ChattCentralens historia: ...Lill-SNORRE...!

https://ibb.co/Jq6tmCn

Den är så liten...
2021-01-02, 19:23
Medlem
Citat:

Håller med. Sen finns det också de operatörer som säger att de bor i någon stad, men sen har de inte loggat det... Potential för att skapa en jävla massa problem.
2021-01-02, 19:23
Medlem
z-nexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Självklart. Det är många som är retards, men de som driver skiten verkar inte bry sig nämnvärt om det.
Nä, de verkar bry sig mer om man ligger för nära lägre gränsen för meddelandelängd och annat som ju är minst en tiopotens mindre allvarligt
2021-01-02, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VectorD
Håller med. Sen finns det också de operatörer som säger att de bor i någon stad, men sen har de inte loggat det... Potential för att skapa en jävla massa problem.

Citat:
Nä, de verkar bry sig mer om man ligger för nära lägre gränsen för meddelandelängd och annat som ju är minst en tiopotens mindre allvarligt

Det finns många som inte loggar något alls, bokar dejter, inte vet att chatten har pågått i år och säger att de ska lära känna varandra lite bara, mm, etc. Men för de som driver detta verkar det viktigaste vara att man inte repeterar sig eller skriver meddelanden som är kortare än 150 tecken i snitt. Det blir lite skevt när det är flera företag som jobbar i samma portal, men med helt olika krav på sig. Men men, en gubbkuk är alltid en gubbkuk.

Edit: Btw, ett litet script som inte gör något annat än att räkna snittlängden på ens meddelande under en kalendervecka? Kan det vara något som går att fixa? Som ligger subtilt uppe till vänster, i samma färg som resten?
Senast redigerad av NyttKontoLL 2021-01-02 kl. 19:31.
2021-01-02, 20:00
Medlem
Vilka är det oper jobbar för?
2021-01-02, 20:19
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Låt mig presentera den sötaste, slimigaste, skrynkligaste lilla snoppen i ChattCentralens historia: ...Lill-SNORRE...!

Den är så liten...
Passar perfekt i röven. Liten men naggande god, och kanske luktar som en stor?
2021-01-02, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Vilka är det oper jobbar för?

Oper4u heter dem.
2021-01-02, 20:42
Medlem
stitchbitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead

Den är så liten...

Får mig osökt att tänka på en liten gonattsaga.

Lille Pelle ska på klassresa men är så mörkrädd att han frågar om han får dela säng med fröken. Efter viss tvekan går hon med på det.
När de lagt sig frågar Pelle om han får stoppa sin tumme i frökens navel eftersom han sover bättre då. Fröken funderar och säger att det går bra. Efter en stund ropar hon:
"-Men Pelle, där sitter inte min navel!" Pelle svarar:
"- Inte min tumme heller."
2021-01-02, 22:05
Medlem
Hur går det för TexKings numera?

Citat:
Ursprungligen postat av stitchbitch
Får mig osökt att tänka på en liten gonattsaga.

Lille Pelle ska på klassresa men är så mörkrädd att han frågar om han får dela säng med fröken. Efter viss tvekan går hon med på det.
När de lagt sig frågar Pelle om han får stoppa sin tumme i frökens navel eftersom han sover bättre då. Fröken funderar och säger att det går bra. Efter en stund ropar hon:
"-Men Pelle, där sitter inte min navel!" Pelle svarar:
"- Inte min tumme heller."

Hahah!!
2021-01-03, 04:31
Medlem
z-nexxs avatar
Har fixat legit darkmode nu brothas

Plus sån vänlista som sugcentralen började på, och en räknade för medelantalet tecken per meddelande, och man kan ställa highlightfärgerna själv nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in