2021-01-03, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-nexx
Har fixat legit darkmode nu brothas

Plus sån vänlista som sugcentralen började på, och en räknade för medelantalet tecken per meddelande, och man kan ställa highlightfärgerna själv nu

Nice, ser att du tog OPER och TK rates också
2021-01-03, 08:52
Medlem
Skorpan91s avatar
Bara jag som inte får något av scripten att visa vad jag tjänar och så vidare? Enda som funkar för mig är antal tecken...?
2021-01-03, 10:38
Medlem
Mopsans avatar
Hur kommer man åt decembers statistik?
2021-01-03, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Hur kommer man åt decembers statistik?

Du ändrar år till 2020.

Fan, för att vara ett forum som säger sig syssla med "Yttrandefrihet på riktigt" är det mycket man inte får säga eller göra här. Fick meddelande om att mitt konto är under utredning och att jag eventuellt kommer att bli bannlyst för det jag postade tidigare där en "anonym person" uttrycker kritik mot det vi gör.
2021-01-03, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canoon
Vilka är det oper jobbar för?

Citat:
Ursprungligen postat av VectorD
Oper4u heter dem.

Operating4U.
2021-01-03, 12:26
Medlem
Citat:

Plus sån vänlista som sugcentralen började på, och en räknade för medelantalet tecken per meddelande, och man kan ställa highlightfärgerna själv nu

Låter nice, får testa
2021-01-03, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Du ändrar år till 2020.

Fan, för att vara ett forum som säger sig syssla med "Yttrandefrihet på riktigt" är det mycket man inte får säga eller göra här. Fick meddelande om att mitt konto är under utredning och att jag eventuellt kommer att bli bannlyst för det jag postade tidigare där en "anonym person" uttrycker kritik mot det vi gör.
de klart anklagelser inte hör hemma
2021-01-03, 13:33
Medlem
frekkinheads avatar
2021. Vann precis. 20 mille. trav. paris imorgon. tokyo nu. 2 tjejer. jacuzzi. horor. kuksug. hörs sen. puss
2021-01-03, 13:52
Medlem
JosieLs avatar
Citat:

var ställer man in highlightfärgerna da yani? Hittar inget i settings bror. vrf kan ja ej se hur mycket ja tjänat?? Står ba This Week: 0, Earned: €NaN
2021-01-03, 14:16
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Du ändrar år till 2020.

de är väl dum-jesus som är i farten?
2021-01-03, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
de är väl dum-jesus som är i farten?

Undrar vad den personens besatthet med det här jobbet grundar sig i?
2021-01-03, 14:36
Medlem
Hur många meddelanden hinner ni skriva i timmen?
Känns som man sitter halva tiden och bara väntar, MINST!..

Man vill ju att det ska flyta på hela tiden så man får in flowet och kan tjäna pengar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in