Citat:
Ursprungligen postat av
NakedApple
Så jävla rätt!!!
Du kanske skulle hitta lite egen substans i stället för att härma de du citerar.
Googla gärna om du klarar av det.
Du sticker in ditt feta huvve i tråd efter tråd med pissinlägg och sedan försvinner du när du märker att folk pissar på dig.
Du borde veta att negrer och menafolk är klart överrepresenterade i brottsstatistiken. Å vi talar inte om cykelstölder utan grova brott samt gängkriminalitet.
Exakt likadant med samtliga äckel EXPO vänster troll, de går in i all trådar som handlar om invandrar relaterad brottslighet och spammar, när bevis lagts fram försvinner de som en avlöning, de är inte mycket bättre än dem de skyddar och vill ha hit.