2020-12-27, 16:46
  #397
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Gärningsmannen är från Östafrika. Bodde på behandlingshem i Eksjö
Det rörde sig inte om pågående inbrott.
Hade nån slags psykos.

Nix, bodde inte på behandlingshem, hade egen lägenhet, Eritrian i en psykotisk episod.
Citera
2020-12-27, 17:48
  #398
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samuel332
"En man sköts inatt till döds av polis vid ett inbrottsförsök.

vid 3-tiden inatt larmades polisen till en adress i Eksjö med anledning av ett pågående inbrott. En man slog sönder rutor på en fastighet. I samband med gripandet sköt polisen verkanseld. Mannen träffades av skotten och fördes till sjukhus, men dog senare av sina skador.

Händelsen har enligt rutin anmälts till Särskilda åklagarkammaren och ärendet ska nu utredas. Poliserna ska inte ha skadats fysiskt vid händelsen"

Ganska litet samhälle i Småland. Någon som vet vem BO är?


https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/man-ihjaelskjuten-av-polis-vid-inbrott.tyoF9zeIp

Låt mig gissa

En lättskrämd liten hästtös till polis tog till vapnet lite för fort?
Citera
2020-12-27, 17:58
  #399
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeForeman1980
Det är ju mindre skoj om du får en son som de skjuter ihjäl för han hade psykos.
Ju mer det sparas på inom psykiatrin ju mer får polisen att ta hand om.
Gäller även missbruk osv.
Citera
2020-12-27, 18:12
  #400
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillevicken
Attackerad? Haha trams.
Han har väl höjt näven mot snuten så fegisen drog fram pickadollen o avrättade honom. Snuten kommer garanterat frias, så brukar det bli i detta landet.

Jag som betalar snutens lön kräver att snuten kan hantera en trängs situation. Idag ska man anställa allt annat än duktiga och vältränade män så att snuten skjuter hej vilt får vi vänja oss vid
Rätt övertygad om att mitt bidrag till Svenska polisväsendet är avsevärt högre än ditt och jag anser det ska skjutas mer mot bottenskrapet.

Synnerligen glädjande Julklapp!
Citera
2020-12-27, 18:20
  #401
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xvante
Rätt övertygad om att mitt bidrag till Svenska polisväsendet är avsevärt högre än ditt och jag anser det ska skjutas mer mot bottenskrapet.

Synnerligen glädjande Julklapp!

Du är ju själv ett bottenskrap som kallar en psykotisk person för detta.
Citera
2020-12-27, 18:25
  #402
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NakedApple
Så jävla rätt!!!

Du kanske skulle hitta lite egen substans i stället för att härma de du citerar.

Googla gärna om du klarar av det.

Du sticker in ditt feta huvve i tråd efter tråd med pissinlägg och sedan försvinner du när du märker att folk pissar på dig.

Du borde veta att negrer och menafolk är klart överrepresenterade i brottsstatistiken. Å vi talar inte om cykelstölder utan grova brott samt gängkriminalitet.
Exakt likadant med samtliga äckel EXPO vänster troll, de går in i all trådar som handlar om invandrar relaterad brottslighet och spammar, när bevis lagts fram försvinner de som en avlöning, de är inte mycket bättre än dem de skyddar och vill ha hit.
Citera
2020-12-27, 18:37
  #403
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
Låt mig gissa

En lättskrämd liten hästtös till polis tog till vapnet lite för fort?

Eller så läser du hela tråden istället för att killgissa och outa dig som korkad...
Citera
2020-12-27, 18:38
  #404
Medlem
Knightfall68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xvante
Rätt övertygad om att mitt bidrag till Svenska polisväsendet är avsevärt högre än ditt och jag anser det ska skjutas mer mot bottenskrapet.

Synnerligen glädjande Julklapp!

Man kan ju undra vad en psyksjuka eritrean har här att göra överhuvudtaget. Är helt övertygad om att polisen gjorde helt rätt bedömning.
Citera
2020-12-27, 18:39
  #405
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xvante
Rätt övertygad om att mitt bidrag till Svenska polisväsendet är avsevärt högre än ditt och jag anser det ska skjutas mer mot bottenskrapet.

Synnerligen glädjande Julklapp!

Så du är för att skjuta psyksjuka?
Då hoppas jag fan att du drabbas och blir skjuten...idiot.
Citera
2020-12-27, 19:17
  #406
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medborgargardet
Här har vi poliser som förtjänar extra julledighet . Bra jobbat !

Gillar Dredd fasonerna skulle vara mer sånt nu när det är så fullt i fängelserna
Citera
2020-12-27, 19:18
  #407
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chdif
Nix, bodde inte på behandlingshem, hade egen lägenhet, Eritrian i en psykotisk episod.

OK tack för rättelsen.

stämmer det att han bar kniv och svingade den under gripandet?
Citera
2020-12-27, 19:21
  #408
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stortan
Tuggat khat som sina landsmän då?

Extremt få Eritreaner som tuggar khat, i min erfarenhet.
De flesta har starköl som sin huvuddrog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in