Henko inleder avsnitt 97 med att han vill prata mer om fackfrågor men det vill inte de övriga lyssna på, typ. Jag tycker det vore intressant om det lyftes mer, såsom det gjordes tidigare (och nu pratar vi om kanske ett år sedan eller så, mitt minne är lite luddigt).
För den som undrar så börjar delen om Wahlbecks haveri i Gottsnack ungefär 50 minuter in eller så. Myra omnämns av Henrik men han är också tydlig med att "ingen skugga ska falla över henne" (citat) så nu behöver ingen som läser här fundera på just den biten. Gott så!
Citat:
Ursprungligen postat av
Cucktim
Julen ägnar gruppen åt att opåkallat trolla och mobba människor som vanligt.
Transkvinnan K*rl ("K*rro") D*hl, socialdemokratisk fackpamp och Fi*ldings och Henriks påläggskalv i de situationer där Henrik ligger och är full och sover sitter och insinuerar att en person i gruppen misshandlar sin fru. Glad jul på er också horungar!
Jag har googlat och hittar inget om någon transperson med det namnet.
Citat:
Ursprungligen postat av
NoelBaba
Vad är det för konstigt med att en PK-man med avvikande sexuella preferenser backar två PK-män med avvikande sexuella preferenser?
Vem är den här mannen med avvikande sexuella preferenser du skriver om? Karl Dahl?
Citat:
Ursprungligen postat av
TimFielding
Ja Karolina Dahl borde verkligen se över sin umgängeskrets, att umgås/försvara våldtäktsmän som Axel är ganska speciellt med tanke på vad Karolina Dahl försöker signalera ut i övrigt.
Aha. Så det faktum att elektrikern Karolina Dahl protesterat för tre år sedan mot sexistiskt klotter innebär att hon behöver se över sitt "umgänge" med Axel därför att Axel blivit anklagad av Cissi Wallin för att ha begått en våldtäkt utifrån en skärmdump från en chattkonversation?