Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2020-12-14, 13:13
Medlem
Kan inte komma in på youtube atm. Går kanonfint om jag kör med inkognitoläge. (Använder inte mitt vanliga konto till något som helst trollande eller dylikt.)

Någon annan?
Citera
2020-12-14, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AClD
Kan inte komma in på youtube atm. Går kanonfint om jag kör med inkognitoläge. (Använder inte mitt vanliga konto till något som helst trollande eller dylikt.)

Någon annan?

Har samma problem, Gmail verkar också vara nere
Citera
2020-12-15, 08:02
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Varför ska man lägga till ett kreditkort eller fotografera sitt körkort om man vill se vissa videos?

Verkar ju helt sjukt. ..

Någon som kan svara på varför det har blivit så här?
Citera
2020-12-16, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Någon som kan svara på varför det har blivit så här?

Aldrig hört talas om eller varit med om? Vad är det för något?
Och ändå sitter jag väldigt mycket och kollar på youtube
Citera
2020-12-17, 08:04
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JulBanditen
Aldrig hört talas om eller varit med om? Vad är det för något?
Och ändå sitter jag väldigt mycket och kollar på youtube
Skulle tex kolla på en låt av Jonny Bode. Då kom det först upp att innehållet kan vara stötande. Sedan ska man bekräfta sin inloggning med hjälp av kreditkort eller körkort.
Kommer inte ihåg om det var Youtube eller Google meddelandet kom ifrån...
Citera
2020-12-20, 15:05
Medlem
Problem med Youtube

Hej!

Vänder mig till er och kollar fall flera har samma problem som vi har här hemma. För cirka 2 veckor sedan från ingenstans så har youtubeklipp sluttat ladda helt. Det blir liksom bara svart och står och laddar hela tiden, ibland om man har tur så starar klippen efter cirka 2 minuter.

Jag har för tillfället Bredband2 som internetleverantör.

Det viktiga är att det endast är på youtube som problemet uppstår. Har testat på mobil, iPad, dator och tvn. Kört med dator och sladd direkt till router och även direkt i fiberuttaget, samma problem kvarstår.

Vad kan detta vara?
Citera
2020-12-20, 15:11
Bannlyst
Webbläsare?
Citera
2020-12-20, 15:29
Medlem
snoamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gal1bl.a
Hej!

Vänder mig till er och kollar fall flera har samma problem som vi har här hemma. För cirka 2 veckor sedan från ingenstans så har youtubeklipp sluttat ladda helt. Det blir liksom bara svart och står och laddar hela tiden, ibland om man har tur så starar klippen efter cirka 2 minuter.

Jag har för tillfället Bredband2 som internetleverantör.

Det viktiga är att det endast är på youtube som problemet uppstår. Har testat på mobil, iPad, dator och tvn. Kört med dator och sladd direkt till router och även direkt i fiberuttaget, samma problem kvarstår.

Vad kan detta vara?

Vad andvänder du för webbläsare? Använder du samma på alla enheter? Om inte har du kass uppkoppling och det laddas inte ordentligt.
Citera
2020-12-20, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snoamer
Vad andvänder du för webbläsare? Använder du samma på alla enheter? Om inte har du kass uppkoppling och det laddas inte ordentligt.

Jag har testat både i Microsoft Edge & Google Chrome. Vi har inget som helst problem med nånting annat (tex Netflix, Viaplay, Cmore osv) förutom Youtube. När jag kör med sladd direkt i fiberuttaget så är det exakt samma med endast YouTube

Har 100/10 och får ut på både bredbandskollen och speedtest ca 93 upp o 9,5 ner.

Har pratat med en vän som har precis samma problem och då har Bredband2.
Citera
2020-12-20, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ranbogmordare
Webbläsare?

På datorn har jag testat både i Microsoft Edge och Google Chrome.
Citera
2020-12-20, 16:42
Medlem
snoamers avatar
Citat:
Jag har testat både i Microsoft Edge & Google Chrome. Vi har inget som helst problem med nånting annat (tex Netflix, Viaplay, Cmore osv) förutom Youtube. När jag kör med sladd direkt i fiberuttaget så är det exakt samma med endast YouTube

Har 100/10 och får ut på både bredbandskollen och speedtest ca 93 upp o 9,5 ner.

Har pratat med en vän som har precis samma problem och då har Bredband2.

Är du inloggad på något youtube konto?

Låter märkligt det du skriver, men om din vän har samma problem kanske du borde byta internetleverantör.

Många orkar inte kolla sina kunders problem och säger bara "vi hittar inget fel", då månar man inte om sina kunder. Telia gjorde detta för mig förut, vilket gjorde att jag gick till Telenor och nu har jag aldrig några problem
Citera
2020-12-20, 16:42
Bannlyst
Citat:
På datorn har jag testat både i Microsoft Edge och Google Chrome.

Läste lite slarvigt har du samma problem med alla dina enheter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in