Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2014-06-12, 21:00
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ObotligtFrisk
Varför står det ibland "logga in igen för att kommentera", och hur i helvete stoppar man det? Jag är ju för fan inloggad. Helvete vad Youtube ska krångla hela tiden, hatar skiten.

Google+ som dampar antagligen, avskyr skiten, vilken webbläsare använder du?
Senast redigerad av Slingshot 2014-06-12 kl. 21:06.
Citera
2014-06-13, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Google+ som dampar antagligen, avskyr skiten, vilken webbläsare använder du?

Chrome. Använder inte mitt riktiga namn, utan kör med min vanliga inloggning jag kört med sen starten. Otroligt att man blir pissad på så hårt bara för att de vill att Google+ ska hända, vilket det inte kommer att göra.
Citera
2014-06-13, 23:29
Medlem
Treants avatar
Finns det en chrome extension som gör det möjligt att prenumerera på kanaler osv utan att behöva ha ett yt konto?
Citera
2014-06-14, 11:35
Medlem
graffdatshits avatar
Tja folks! Jag har ett problem med att det inte kommer något ljud när jag kollar någon youtube video, eller övriga videos på internet för den delen! Det enda som det kommer ljud ifrån är spotify

Någon som vet vad detta kan bero på? Jag har provat pilla lite i equalizern osv men lyckas fan inte lista ut vad som är fel!
Citera
2014-06-17, 15:42
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ObotligtFrisk
Chrome. Använder inte mitt riktiga namn, utan kör med min vanliga inloggning jag kört med sen starten. Otroligt att man blir pissad på så hårt bara för att de vill att Google+ ska hända, vilket det inte kommer att göra.

Nej samma här, jävla sätt att tvinga på folk Google+ på detta vis, Google i ett nötskal.
Citera
2014-06-18, 22:04
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apskaft
Sluta titta på sådant trams då. YT rekommenderar liknande kanaler som du brukar titta på.
Jag har med handen på hjärtat då ALDRIG tittat på något klipp med någon fåntratt som stirrar in i kameran och pratar strunt. Inte heller har jag sett på snorungar som buskört med moped.

Citera
2014-06-18, 23:18
Medlem
Jag vill köra min musik-playlist på youtube samtidigt som jag spelar. Finns det något sätt man kan fixa hotkeys till volymen och pause/play?
Citera
2014-06-20, 11:50
Medlem
Har lagt upp ett par klipp där jag vill ha suddiga ansikten och slow motion x8, inget fungerar. Jag kan ändra de inställningarna och spara och klipper bearbetas. När det är klart är det likadant som förut.

Någon som har samma problem?
Citera
2014-06-22, 10:02
Medlem
Jag har två frågor om youtube:

1. Hur gör jag för att hitta tv serier/film på youtube? Jag har precis kollat igenom alla avsnitt av tv serien Tre kronor och nu vill jag kolla på "Reine och Mimi i fjällen"; men hittar inga avsnitt.Varför?

2.Kan man sätta en låt på youtube på repeat?

Tacksam för hjälp!
Citera
2014-06-22, 11:34
Medlem
Är det bara jag som tycker Youtube är segt?
Har BBB adsl.
Citera
2014-06-22, 14:54
Medlem
Är det ens folk som läser denna tråd? Tillåter mod att jag statar en egen tråd? vill inte ha någon varni.g.
Citera
2014-06-22, 15:50
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2123
Jag har två frågor om youtube:

1. Hur gör jag för att hitta tv serier/film på youtube? Jag har precis kollat igenom alla avsnitt av tv serien Tre kronor och nu vill jag kolla på "Reine och Mimi i fjällen"; men hittar inga avsnitt.Varför?

2.Kan man sätta en låt på youtube på repeat?

Tacksam för hjälp!

1. Det är ingen som lagt upp den på youtube, sannolikt.

2. Inte såvitt jag vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in