Fan att dom stänger ner Premium Lite konton. Tyckte det var lagomt pris för att kolla och allt går ju nästan till Youtube ändå. Tycker det är för dyrt med 129 kronor månaden... eller vad det nu kostar för full member.
Fan att dom stänger ner Premium Lite konton. Tyckte det var lagomt pris för att kolla och allt går ju nästan till Youtube ändå. Tycker det är för dyrt med 129 kronor månaden... eller vad det nu kostar för full member.
Hur kollar de familjekonton? Grabben är skriven hos sin mor men bor här vissa veckor.
Eftersom hans mor är totalt ointresserad av YouTube Medan jag tittar dagligen så tänkte jag att det blir enklare och billigare att skaffa ett familjekonto. Men går det att ta med grabben trots att han är skriven på annan adress?
Jag slog till nu. Det svider lite måste man säga, men så skönt att slippa reklam. Får
dra in på något annat som inte behövs. Studenter kan fortfarande köra för små pengar...
Det går inte att stoppa reklamavbrott en i Youtube appen för Android
Har ni lyckats? blocka reklamen
Man trodde att aktiverad popupblockerare i android Chrome skulle gälla vid YouTube, men den startar istället appen! för att öppna YouTube i android webbläsaren
Det går inte att stoppa reklamavbrott en i Youtube appen för Android
Har ni lyckats? blocka reklamen
Man trodde att aktiverad popupblockerare i android Chrome skulle gälla vid YouTube, men den startar istället appen! för att öppna YouTube i android webbläsaren
Jag slog till nu. Det svider lite måste man säga, men så skönt att slippa reklam. Får
dra in på något annat som inte behövs. Studenter kan fortfarande köra för små pengar...
Kände samma sak. Hade annonsblockerare innan men youtube var på mig hela tiden om att jag var tvungen att avaktivera den för att kunna se något. Så jag avaktiverade och skulle kolla på en grej som var 1,5 timme lång......där det var reklam var fucking 5e minut! Skaffade premium direkt.
Just märkt att YouTube laddar videon och sedan avslutar den direkt (får inte se något), vilket innebär att man måste klicka på "ladda om"-knappen för att få den uppspelad. Aldrig någonsin varit med om detta tidigare. Någon annan som kan instämma?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!