2020-12-19, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stektkottbulle
beställde också igår, men jag fick bara en bekräftelse på att den skickats idag. Får du verkligen den idag?
Japp, jag hämtade precis ut den hos mitt ombud och har precis kopierat över datan från min PS4.

Den levererades runt 13:30 till ombudet.
Citera
2020-12-19, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xpsycho
Verkar som min som jag beställde via Elgiganten med kod igår levereras redan idag. Kul att Bring jobbar även på helgerna. Någon annan som också får sin idag?

Vad tusan, min hade packats för leverans imorse, men nu har mitt ombud stängt så jag får väl glatt vänta tills måndag
Citera
2020-12-19, 16:12
Medlem
Memnoks avatar
Webhallen släppte precis ett gäng nya konsoler, har varit och hämtat mitt precis, beställde i januari.
Citera
2020-12-19, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Richkid
var beställde du?
Elgiganten
Citera
2020-12-19, 17:49
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
TLOU2. Helt ospelbart om man inte är djupt hjärntvättat i PK-propaganda. Miles Morales hade stora affischer med BLM-propaganda. Sådana saker hör inte hemma i ett TV-spel.
Jo, The Last of Us II kände jag i och för sig till, glömt bort att Sony är involverade som publisher. Miles Morales var en nyhet för mig och jag håller med om att sådant inte hör hemma i spelen.

Själv väntar jag på Gran Turismo 7 som ju får sägas vara ett av Sonys flaggskepp, därav mitt spörsmål. Har svårt att se hur man kan få in den typen av PK-ismer i GT.
Citera
2020-12-19, 19:10
Medlem
Kan man boka ps5 från nånstans eller är kört?
Citera
2020-12-19, 19:37
Medlem
Priestcheeses avatar
Någon som hört något från MediaMarkt. Beställde en DE den 29 sept, fått höra April/Maj från en i butik samt absolut senast Mars från deras support. Fått ett mail i början på November om att det är högt tryck. Inte ett pip på mer än en månad nu.

Såg i tråden som beställt 19/9 skulle få sin. Då kan ju inte min vara så långt borta som Maj...
Citera
2020-12-19, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Priestcheese
Någon som hört något från MediaMarkt. Beställde en DE den 29 sept, fått höra April/Maj från en i butik samt absolut senast Mars från deras support. Fått ett mail i början på November om att det är högt tryck. Inte ett pip på mer än en månad nu.

Såg i tråden som beställt 19/9 skulle få sin. Då kan ju inte min vara så långt borta som Maj...

Fyfan lycko dig, själv hittar jag inte det någonstans alls.

Går fan inte ens att skriva upp sig längre
Citera
2020-12-20, 13:12
Medlem
Förstår helt hypen kring konsolen och att man vill lägga vantarna på en så snart som möjligt. Hade en förbokning sedan ett år tillbaks och efter vad man läste lät det som att det skulle dröja fram till sommaren innan man fick ett exemplar. Övervägde t.o.m att köpa ett via tradera och avboka, dock fick jag ett mail häromdagen att min beställning fanns för upphämtning på webhallen.

Men nu med facit i hand efter att ha testat konsolen och spelat igenom två spel (Miles morales & Demons Souls) så undrar jag för mig själv varför jag egentligen kände sådan "stress" att jag MÅSTE ha en konsoll, för nu finns det egentligen inget särskilt att göra ändå eftersom det kommer dröja tills det finns ett helt bibliotek med schyssta titlar att spela. Summa summarum, ha is i magen!
Citera
2020-12-20, 13:27
Medlem
Priestcheeses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nionde
Fyfan lycko dig, själv hittar jag inte det någonstans alls.

Går fan inte ens att skriva upp sig längre

Ptja, vet inte om jag ska skatta mig så lycklig. EG har ju skickat ut för konsoler köpta i oktober och CDON från några i November.
Jag förhandsboka två månader innan release. En enda jävla uppdatering från MediaMarkt.
Citera
2020-12-20, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Priestcheese
Ptja, vet inte om jag ska skatta mig så lycklig. EG har ju skickat ut för konsoler köpta i oktober och CDON från några i November.
Jag förhandsboka två månader innan release. En enda jävla uppdatering från MediaMarkt.

Vilket dåligt kundbemötande

mvh
Citera
2020-12-20, 13:30
Medlem
Priestcheeses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipsterSomFan
Förstår helt hypen kring konsolen och att man vill lägga vantarna på en så snart som möjligt. Hade en förbokning sedan ett år tillbaks och efter vad man läste lät det som att det skulle dröja fram till sommaren innan man fick ett exemplar. Övervägde t.o.m att köpa ett via tradera och avboka, dock fick jag ett mail häromdagen att min beställning fanns för upphämtning på webhallen.

Men nu med facit i hand efter att ha testat konsolen och spelat igenom två spel (Miles morales & Demons Souls) så undrar jag för mig själv varför jag egentligen kände sådan "stress" att jag MÅSTE ha en konsoll, för nu finns det egentligen inget särskilt att göra ändå eftersom det kommer dröja tills det finns ett helt bibliotek med schyssta titlar att spela. Summa summarum, ha is i magen!

Nu ser ju allas livsituation annorlunda ut så att ha is i magen kanske inte funkar för alla. Det jag mest är frustrerad över är ju icke kommunikationen från företag man köpt hos. Ovissheten är det som är segt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in