2020-12-18, 15:34
Medlem
Nu skickades mitt från Elgiganten!
Citera
2020-12-18, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davidlu
Nu skickades mitt från Elgiganten!

Det gick fort, när la du ordern?
Citera
2020-12-18, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 40419
Det gick fort, när la du ordern?
Vid 10-tiden imorse
Citera
2020-12-18, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 40419
Nja, det tror jag inte då jag betalade med kort. Men med min vanliga tur så blir det väl ingen konsoll
Stackare! Snacka om otur att få tag i en kod överhuvudtaget, lider med dig.
Citera
2020-12-18, 17:16
Medlem
Jag fick en kod och beställde tidigare idag. Vad tror ni att marknadsvärdet ligger på om man vill sälja innan jul? Jag har ju sett annonserna på blocket och tradera. Buden på tradera ligger på under 9K och på blocket säljs de för från 9.5K i min stad. Men har ni exempel på faktiska försäljningar/köp?
Citera
2020-12-19, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fbsk1992
Jag fick en kod och beställde tidigare idag. Vad tror ni att marknadsvärdet ligger på om man vill sälja innan jul? Jag har ju sett annonserna på blocket och tradera. Buden på tradera ligger på under 9K och på blocket säljs de för från 9.5K i min stad. Men har ni exempel på faktiska försäljningar/köp?

var beställde du?
Citera
2020-12-19, 08:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nokthal
En fråga, har du spelat Miles Morales? Jag har ju hört många klaga på BLM i Miles Morales, men rent krasst så är det någonting som man stöter på en enda gång i spelet om man självmant inte väljer att använda sig av dräkten som representerar BLM.
Att TLOU2 är "woke" är ju allmänt känt och rent krasst så förtjänade inte spelet de utmärkelser som den fick, speciellt inte ett "Game of the Year" framröstat av journalisterna själva när spelarna själva valde Ghost of Tsushima som sitt förstahandsval.

Nej jag har inte spelat det. Tänker inte köpa en PS5 som det ser ut just nu.
Citera
2020-12-19, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Nej jag har inte spelat det. Tänker inte köpa en PS5 som det ser ut just nu.

Det finns ju på PS4 också.
Citera
2020-12-19, 10:58
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nokthal
En fråga, har du spelat Miles Morales? Jag har ju hört många klaga på BLM i Miles Morales, men rent krasst så är det någonting som man stöter på en enda gång i spelet om man självmant inte väljer att använda sig av dräkten som representerar BLM.
Att TLOU2 är "woke" är ju allmänt känt och rent krasst så förtjänade inte spelet de utmärkelser som den fick, speciellt inte ett "Game of the Year" framröstat av journalisterna själva när spelarna själva valde Ghost of Tsushima som sitt förstahandsval.

Jag tror de flesta spelare lade röster på GoT bara för att TLOU2 inte skulle vinna. GoT är väldigt repetitivt med dåliga sidouppgrag, det förtjänar inte att kallas GOTY.
Citera
2020-12-19, 13:09
Medlem
Verkar som min som jag beställde via Elgiganten med kod igår levereras redan idag. Kul att Bring jobbar även på helgerna. Någon annan som också får sin idag?
Citera
2020-12-19, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xpsycho
Verkar som min som jag beställde via Elgiganten med kod igår levereras redan idag. Kul att Bring jobbar även på helgerna. Någon annan som också får sin idag?

beställde också igår, men jag fick bara en bekräftelse på att den skickats idag. Får du verkligen den idag?
Citera
2020-12-19, 15:08
Medlem
Blev även jag förvånad när jag fick leverans idag. Beställde den 19/11 från Netonnet när dem släppte extra konsoler efter sin kö men var en av dem som fick besked att min ej hann läggas till innan lagret tömdes och fick bekräftat att jag skulle få "uppdatering" om leveransdatum så fort dem kunde.
Det gick nästan exakt en månad då jag igår fick ett mail om att konsolen var skickad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in