2020-12-19, 08:44
Medlem
Imalosers avatar
Haha måste faktiskt påpeka även jag att "sång"insatsen i gårdagens program var bortom bedrövlig. Något av det värsta jag hört någonsin. Hoppas de har fler gästsångare för den rösten vill jag aldrig behöva stå ut med igen.
Citera
2020-12-19, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esteban69
Förstår inte vad de har för fetisch för random pk-radiopratare som ingen har hört talas om. Försöker de skapa "pk-personligheter" eller är det helt enkelt en belöning för trogna profiler som lyder SVTs partipolitiska program?

Precis då är det.

De var dessutom rätt obildade, talande att deras främsta poängkap väl var Kim Kardashian.

Och Moa höll väl på att äta upp pennan...
Citera
2020-12-19, 10:30
Medlem
RickeyMourkes avatar
Funderade också över sånginsatsen igår, sambon föreslog att han kanske "härmade" Ernst-Hugo, men lyssnar på FT nu på förmiddagen och inser att det faktiskt är så han sjunger. Lite mysigt ändå.
Citera
2020-12-19, 10:37
Medlem
jackflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
Ystad tog jag på 10 när de nämnde "villospår" av Mankell. Filmen finns i öppna arkivet på svtplay. handlar om en pojke som klär ut sig till indian och åker runt på sin moppe och skalperar onda människor.

Marseille och Amsterdam tog jag också på höga poäng. Kardashian tog jag med Kim Wilde + Chiapudding.

Vad folk gnäller på Franska Trion! de är roliga och framförallt deras texter. Deras trummis dog nyligen så de har en ny nu, men han verkar sköta sig. Tror de varit förband eller med på scen till Håkan Hellström bland annat. Och den senaste plattan är rätt hyllad.

Samma här. Tog 26 poäng bara på resorna. 10+8+8. Lättast i år.
Citera
2020-12-19, 10:48
Medlem
Jag tycker Moa och Dilan var rätt trevliga och helt ok duktiga. Jämför med Plura liksom.. lite trevligare människor eller?
Citera
2020-12-19, 11:58
Medlem
Ahrne och Ankan är det tredje laget i grupp 2. De har ju inte direkt imponerat tidigare är de varit med. Även om de inte förlorat alla matcher tror jag de kommer sist i gruppen.
Citera
2020-12-19, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Håller med till 100%. Trist att vissa i tråden inte har förstånd att uppskatta skönsång.
I mitt hem spelas alltid Franska Trions jukskiva vid den här tiden på året.

Haha hur får du ihop sofistikerad musiksmak med någon som gör en Julskiva? Franska Trion är Bo Kaspers orkester för folk som tror dom är något, de är ju inte avantgarde precis.
Citera
2020-12-19, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simbassang
Haha hur får du ihop sofistikerad musiksmak med någon som gör en Julskiva? Franska Trion är Bo Kaspers orkester för folk som tror dom är något, de är ju inte avantgarde precis.
För folk som tror att de är något är en julskiva av Franska Trion givetvis sofistikerat.
Citera
2020-12-19, 12:36
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imaloser
Haha måste faktiskt påpeka även jag att "sång"insatsen i gårdagens program var bortom bedrövlig. Något av det värsta jag hört någonsin. Hoppas de har fler gästsångare för den rösten vill jag aldrig behöva stå ut med igen.

Inte jag heller. Verkligen bedrövligt. Yoko Ono framstår som rena Whitney Houston vid jämförelse. Förmodligen den sämsta röst jag hört i hela mitt liv. Bara ett jävla gnälligt mumlande.
Citera
2020-12-19, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackflash
Samma här. Tog 26 poäng bara på resorna. 10+8+8. Lättast i år.
Nästan så att de kunde strunta i "ledtrådarna" och bara säga; "Vart är vi på väg? Vi åker till Ystad"
Kunskapsnivån är skrattretande låg både på deltagarna och resmålen i år.

Av "Sveriges svåraste frågeprogram" förväntar jag mig (som dum icke pk svennebanan) inte att ha väldigt lätt för resmål och frågor...
Citera
2020-12-19, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Nästan så att de kunde strunta i "ledtrådarna" och bara säga; "Vart är vi på väg? Vi åker till Ystad"
Kunskapsnivån är skrattretande låg både på deltagarna och resmålen i år.

Av "Sveriges svåraste frågeprogram" förväntar jag mig (som dum icke pk svennebanan) inte att ha väldigt lätt för resmål och frågor...
Du kanske ska ställa upp? Känd från Flashback. Partner behöver du väl inte..
Citera
2020-12-19, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Du kanske ska ställa upp? Känd från Flashback. Partner behöver du väl inte..
Fortsätter de på dagisnivå så varför inte?
Jag är inte smart, så när till och med jag anser frågorna lätta, då är de det. "Sveriges svåraste frågeprogram" håller väldigt låg nivå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in