Citat:
Ursprungligen postat av
ModerRota
Det gör de flesta politiker. Han lär sig. Trump är definitivt helt beroende av de allra bästa vetenskapsmän och kvinnor som finns. Helt rätt.
Du idealiserar Trump istället för att ta reda på vad han egentligen står för bakom sitt skrävlande.
Jag har nog inte hört någon politiker skryta och framhäva sig själva som Trump gör, Trump är verkligen i särklass på det området och det är uppenbart att det snacket har gått hem hos dig.
Trump är väl känd för att strunta i experter och forskare. Se bara på klimatkrisen, han säger helt skamlöst att klimatforskarna inte vet något.
Vad gäller pandemin har han gjort många uttalanden som strider mot vad USA:s främsta smittskyddsexperter säger.
Att Trump vid 74 års ålder håller på och lär sig är ju bra, men en som behöver lära sig att tillvarata expertkunskap skall inte vara president.
Citat:
Ursprungligen postat av
ModerRota
Trump är en bedragare? Hmm..... oj tänk om alla Trumpsters visste det. Då hade hans motståndare vunnit redan 2016. Vilken härlig dröm!
Ja, Trump är narcissist uti fingerspetsarna, lögnare och bedragare. Det är också väl känt bland alla som är vakna och någorlunda mogna människor. Vi som har lite livserfarenhet.
Citat:
Ursprungligen postat av
ModerRota
Hur fan ska jag veta det? Jag varken följer eller läser Trump.
Trump har dragit sig tillbaka, han ältar fortfarande sin valförlust och har inte sagt något om vare sig dödsfallen som nu uppgår till 310 000, beklagat dem eller tackat vare sig den kämpande sjukvårdspersonalen eller vaccintillverkarna.
Han har checkat ut. Mike Pence har vaccinerat sig idag inför kameror. Trump ogillar visst sprutor. Och det kan vi ju hånflina åt, den kaxige är rädd för ett litet stick!