Citat:
Ursprungligen postat av
TheGreatFAIL
Det är djupt. Jag tror på detta och det känns som att Bibeln talar till mig. Jag förstår Bibeln bra. Tyvärr äter jag mycket kött och mår bra av ketogen kost. Synden är sockret tror jag. Det vill säga snabba egoistiska glädjerus som inte är till gagn för någon. Metaforerna i Bibeln är beskrivna på ett fint sätt. Jag har nyligen upptäckt det på en djupare nivå från att ha läst David Icke's bok "...och sanningen ska göra er fria" som är en text tagen från Bibeln. Johannes Paulus som säger det tror jag.
Svara även på det här om du vet.
Det står, save he that had the mark. Och borde inte gud hjälpa oss som inte vill ta det kommande vilddjurets chipp (vaccin)?
Gamla.
Om du lyssnar på bandmasken i tarmen (ormen i lustgården) så blir du bannad från himmelrket enligt bibeln.. och bandmaskar har sina ägg i kött speciellt sushi och otillagat kött, och grisen såklart.
Det är bandmaskar som vill ha socker, GMO mjöl, GMO majs och kött.. och bandmaskarna är parasiter som kopplar upp sig på människors nervsystem för att dela ut små belöningsdoser av temporära lyckokänslor som får människor att äta sånnt som är skadligt för människors hälsa men som bandmaskarna behöver för att överleva då dom saknar en själ och dör ganska snabbt om dom inte får sin bränsle i form av framförallt socker.
När folk detoxar sina kroppar för att döda bandmaskarna så känner dom extrema känslor av negativitet, som att dom ska dö, eftersom bandmaskarna håller på att dö och får då människorna att känna samma känslor genom uppkopplingen på nervsystemet.. allt för att få människan att gå tillbaka och börja proppa in onyttigheter i pajjhålet så att bandmaskarna får sitt bränsle och kan leva vidare i kroppen.
LoL David Icke skulle jag inte rekommendera eftersom det är olagligt att prata som har har gjort om drottningen som tillåter honom att sprida lite sanning blandat med rena lögner för att missleda folk som söker svar genom den dåren. Han slutade jag lyssna på för minst 10 år sedan då det känndes som att man kommer ingenstans med honom.. han står kvar på ruta ett och trampar medans jag vela veta mer.
David Icke pratar inte om bibelns symbolism på samma sätt som Bill Donahue tex. som har ett verkligt intresse för att förstå bibelns symbolism och sen predikar han om det han hittar.
Det var Bill som sa i en video att enligt mystisism så betyder man medvetande, och kvinna kropp.. och att bibeln därför går att läsa på det viset genom att byta ut dom orden mot de riktiga vilket gör bibeln enklare att förstå.
No woman no cry .. är ju också troligen mystisism från en känd artist som tydligen hade ett budskap om att kroppen får oss att gråta om vi lyssnar på dens begär.