2020-12-12, 21:24
Medlem
Sherrycolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Någon med snap som kan skriva till horan och fråga om varför dom ljuger om HA?

Cement.Skor

Tror dock det är julius81ceasar nu 😂
Citera
2020-12-12, 21:31
Medlem
kungenslillapigas avatar
Uppenbarligen har lägenhetsinnehavaren gjort en dålig bakgrundskoll på de båda. Borde ju tagit någon form av referens. Det tycks ju finnas en hel del i bagaget hos dessa två.
Citera
2020-12-12, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xvante
Trams.
Vet ett gäng människor bara i min vänskapskrets som inte backar för någon...med eller utan väst.
Leva på rykte är en sak. Galen på riktigt en annan
Att du känner behov att påpeka att dina grabbar är tuffa är väl trams om något.
Det var heller inte ämnet..
Det jag säger är att om två män står framför dig varav den ena har en HA väst så tror jag att den personen bemöts på ett annat sätt jämfört med personen som har en väst med en okänd logga.
Citera
2020-12-12, 21:46
Medlem
Snygg målning/tatuering Ida har på kinderna, F S. Betyder det For Sale?

Kevin verkar ha varit sgt at arms redan redan vid 16 års ålder

Ibland förtjänar folk besök av HA och den här gången verkar vara ett sånt tillfälle.
Citera
2020-12-12, 21:46
Medlem
Bilder på dem?
Citera
2020-12-12, 21:53
Medlem
ColinRobinsons avatar
Efter att ha läst karaktärsbeskrivningarna i tråden, så blir jag nyfiken på vad deras Facebooks är. Någon som kan länka?

Det verkar vara såna där lågliv som finns i varje förort, som bokstavligen har fastnat mentalt i 13-års ålder. Den typen av människor som redan innan de började punda hade ett IQ som närmar sig förståndshandikappad.

Om jag var hyresvärd, inte en chans att jag skulle hyra ut till sånt där pack. Det räcker med att träffa den typen av människor i fem minuter för att förstå vad det innebär: droger, alkohol, drama, instabila förhållanden, opålitlighet, missbruk och hög ljudnivå.

Citat:
Ursprungligen postat av Pippikoftan
Vadå ”som bokstavlig talat enbart var till låns”? Trodde han att de fick lägenheten?
Haha ja, han verkar tro att man köper lägenheten när man hyr den.

Det är också kul att han gnäller om något som han gått med på att betala. Inte fan hyr men en lägenhet och sen börjar gnälla om att det är för "höga belopp".
Citera
2020-12-12, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treantprotector
Poser, 100%.

Snart dags för hembesök av HA.

Tjejen förmodligen helt ovetandes om hans bluff.

Du har rätt.....! Jag vet vem han är då jag bott i Borlänge förr..... Som du säger poser....!!
Citera
2020-12-12, 22:01
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uppvaxtiorten
Bilder på dem?

https://imgur.com/a/4dZAeAw

Som alla kan se, detta är inte någon som skulle hänga med HA eller som HA skulle ha med att göra. Han har sprungit runt med den där västen i fyra år. Konstigt att ingen sagt åt honom. Eller vågar han inte ha den utomhus?

Ett wt som för inte så längesen tog kort på sig i V för vendetta mask och la ut bilder på facebook från dataspelet Diablo.

Springer runt med tors hammare också, lol.
Citera
2020-12-12, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humleburk
Någon som vet vilken klubb han är med i?
Har sett loggan tidigare men minns ej vart.

Patcharna känns mer som hemmasnickreri än något han gjort sig förtjänt av?

Länk till patcharna
https://www.thecheapplace.com/catego...ter_refine=371

Han är väl med i ett dagisgäng. Jävla tönt. Tror att dom får svårt att hitta lägenhet och är ju kanske inte så konstigt...
Citera
2020-12-12, 22:25
Medlem
Sherrycolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
Uppenbarligen har lägenhetsinnehavaren gjort en dålig bakgrundskoll på de båda. Borde ju tagit någon form av referens. Det tycks ju finnas en hel del i bagaget hos dessa två.

Hade jag sett dom två hade jag blivit skeptisk direkt. Förutom 27 i tatuerat i ansiktet och annat trams, exets initialer osv blev senaste tillskottet döskalletänder på halva käken. Det skriker pundare och wt om hennes stil tycker jag.
Citera
2020-12-12, 22:29
Medlem
Sherrycolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uppvaxtiorten
Bilder på dem?

Citat:
Ursprungligen postat av ColinRobinson
Efter att ha läst karaktärsbeskrivningarna i tråden, så blir jag nyfiken på vad deras Facebooks är. Någon som kan länka?

https://www.facebook.com/kev*n.englund.10

https://www.facebook.com/*da.ivchenkohansen.5

*=i
Citera
2020-12-12, 22:40
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherrycola
Hade jag sett dom två hade jag blivit skeptisk direkt. Förutom 27 i tatuerat i ansiktet och annat trams, exets initialer osv blev senaste tillskottet döskalletänder på halva käken. Det skriker pundare och wt om hennes stil tycker jag.
Ja, det räcker att titta på deras fb för att inte ens vilja öppna dörren!
Lägenhetsinnehavaren måste ha varit bra desperat och i behov av snabba pengar för att vilja hyra ut till dessa två
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in