2020-12-12, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humleburk
Håller med om att han snarare framstår som en poser.
På en av profilbilderna har han Sgt at Arms och enforcer på västen men ingen klubblogga framtill, har aldrig sett det tidigare.
Ska man vara farligare bara för det står HA på nån jävla väst menar du?
Citera
2020-12-12, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xvante
Om inte, vad är denna posören då som inte har någon klubbtillhörighet?
Citera
2020-12-12, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherrycola
Vet att Id* har hotat folk tidigare med Hells Angels och även blivit dömd för det.
Vet du något mer om omständigheterna kring det?
Citera
2020-12-12, 19:27
Avstängd
Halloween2s avatar
Någon med snap som kan skriva till horan och fråga om varför dom ljuger om HA?

Cement.Skor
Citera
2020-12-12, 19:31
Medlem
Hoppas den lilla horan och hennes wannabe kille får lyckan att hälsa på några riktiga 81 gubbar.

If you talk the talk..
Citera
2020-12-12, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humleburk
Håller med om att han snarare framstår som en poser.
På en av profilbilderna har han Sgt at Arms och enforcer på västen men ingen klubblogga framtill, har aldrig sett det tidigare.
Damen har något om "Satans few" på sin Facebook.

https://forum.ls-rp.com/viewtopic.php?t=739892

Har aldrig hört talas om klubben tidigare och utesluter inte heller att det här är sista gången jag gör det heller.

Edit: Asså vafan, är det någon hittepågrej från GTA? Det lutar åt enastående lyteskomik här...
Senast redigerad av Livsmissbrukare 2020-12-12 kl. 19:36.
Citera
2020-12-12, 19:38
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherrycola
Ja men det verkar så i artikel att grannarna gått med på det och att det rör sig om en bostadsrätt sen har det kommit in klagomål om rökning och oväsen från grannarna i bsf.
Tack för info! Hade inte lust att ladda ner artikeln mot betalning. Om han fått ok från föreningen är det ju inga problem
Citera
2020-12-12, 19:44
Avslutad
Ingen aning om Hells håller till nåt i Ume. Kände en schysst Umekille som hade kontakt me Dem. Han satt en gång med tidigare bossen Tomas Möller o ett par andra från änglarna på blå aveny. Satte mig ner å hälsa. Han jag kände fråga om jag inte var rädd.- Jag är nog för full för det sa jag. Vilket drog en del skratt. Hursomhelst så vet jag inte alls om de rör sig där numera.
Citera
2020-12-12, 19:48
Medlem
BullensPilsners avatar
Åh fy fan. Det där var det värsta wt-slöddret jag någonsin sett.

Hur kan man hyra ut till sådana?
Citera
2020-12-12, 19:49
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intesomduja
Förstod att det var Kevin. Enligt tidigare Facebook inlägg så hade Ida dumpat sin kille som misshandlat henne. Därför sökte hon grejer på Facebook, gärna gratis.

Hon hade flyttat upp till Umeå efter att ha bott söderut.
Enligt mrkoll.se är bara Kevin skriven på adressen. Han är tydligen tidigare dömd i brottmål endast 19 år gammal. Undrar om han verkligen skulle bli farsa eller om det bara var hittepå för att få sympatier. Påstår ju senare vad jag förstår att hon fick missfall
Citera
2020-12-12, 19:52
Medlem
Han och några andra åkte dit för stöld på elgiganten. Hade snott trettiotal spel till konsoler och försökt sälja vidare.
Citera
2020-12-12, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xvante
Det skulle jag påstå, en som har HA väst och även patchen sgt at arms, har eller åtminstone ger ett sken av, ett större våldkapital.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in