2020-12-12, 13:01
Medlem
Jag läste några kommentarer på FF:s Facebook, de allra flesta visar ett reservationslöst stöd.
Det är väl iofs fint att bry sig men jag slås av hur opåverkade skribenterna är av de frågor som till och med msm börjat ställa sig om FF:s leverne. Man undrar om det är centerpartister som kommenterat eller om det mer är FF:s privata bekantskapskrets.

Man får beakta att FF faktiskt inte förklarat sig. FF har lämnat politiken och därmed kommer C inte att reda ut frågorna. Vi får aldrig veta. Detta reflekterar inte bara på C utan hela RFSL/HBTQ/Pride-rörelsen. Ingen har väl skadat den rörelsen som just FF, även om han vunnit segrar för densamma.

Idag är det mycket som är okej. Det är okej att bli förälskad. Det är okej att vara bög. Det är okej att vara Ursula. Det är till och med okej att homoadoptera. Men det räckte inte för FF. Vad förväntar sig egentligen alla FF-supportrar för reaktion av oss vanliga människor?
Citera
2020-12-12, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fylld
Tycker du djurskydd trumfar barnskydd?
Båda är viktiga, men viktigt är också att folk som är oskyldiga inte blir dömda av pöblar i nätforum!
Citera
2020-12-12, 13:07
Medlem
fyllds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Båda är viktiga, men viktigt är också att folk som är oskyldiga inte blir dömda av pöblar i nätforum!
Menar du att lögnaren Pederley är oskyldig när han ljugit om vetskapen vad hans våldtäktssambo sysslat med? Vad har man för moral när man gör en sån sak?
Citera
2020-12-12, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Ville han inte avkriminalisera tidelag? Det låter inte som något bra djurskydd.
Vad fan!!!???? Måste kolla det, är inte C själv så FF har varit i periferin för mig, har bara läst om honom när han gjort något bra gällande djurskydd!
....
Tack för tipset! Har inte kopplat ihop just honom med det vidriga, som att legalisera utnyttjande av barn och djur sexuellt..SANNINGEN måste komma fram, jag vill inte ta ställning till saker och ting om folk enbart via sladder..
Senast redigerad av Havskung 2020-12-12 kl. 13:18.
Citera
2020-12-12, 13:10
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volta1745
Jag läste några kommentarer på FF:s Facebook, de allra flesta visar ett reservationslöst stöd.
Det är väl iofs fint att bry sig men jag slås av hur opåverkade skribenterna är av de frågor som till och med msm börjat ställa sig om FF:s leverne. Man undrar om det är centerpartister som kommenterat eller om det mer är FF:s privata bekantskapskrets.

Man får beakta att FF faktiskt inte förklarat sig. FF har lämnat politiken och därmed kommer C inte att reda ut frågorna. Vi får aldrig veta. Detta reflekterar inte bara på C utan hela RFSL/HBTQ/Pride-rörelsen. Ingen har väl skadat den rörelsen som just FF, även om han vunnit segrar för densamma.

Idag är det mycket som är okej. Det är okej att bli förälskad. Det är okej att vara bög. Det är okej att vara Ursula. Det är till och med okej att homoadoptera. Men det räckte inte för FF. Vad förväntar sig egentligen alla FF-supportrar för reaktion av oss vanliga människor?

Att dina, mina och allas våras barn ska få vara lagliga byten för dem.

https://afa.net/the-stand/culture/2019/01/the-inescapable-link-between-homosexuality-and-pedophilia/

"The Journal of Sex & Married Therapy, in a study of male sex offenders against children, found that one-third of the offenders directed their sexual activity against males. And the Journal of Sex Research found that homosexual pedophiles commit about one-third of the total number of sex offenses against children.

This fact is particularly disturbing. Homosexuals comprise just two percent of the population, yet are responsible for 33% of all child sexual abuse. They offend against children at 16 times the rate of the normal population.

The Archives of Sexual Behavior, in a study of 229 convicted child molesters, found that “eighty-six percent of offenders against males described themselves as homosexual or bisexual.”

Majoriteten av alla pedofiler började som homosexuella, majoriteten av alla homosexuella blev sexuellt utnyttjade/attackerade som unga. Det är en ond cirkel som blir värre och sjukare hela tiden.

Och de vill ha tillgång till alla andras barn också.. utan konsekvens.
Citera
2020-12-12, 13:17
Medlem
nickomyras avatar
En djävul i Dalarna som ska ha haft ett pedofil-community på darknet .
Och utsatt en ettåring för horribla våldtäckter .

https://www.facebook.com/groups/441921789698865/permalink/845745225983184/

Undra om det är bland dessa någon av FFs pedofilvänner har hängt ? Så många pedofilringar kan det väl inte finnas i Norden ?
Senast redigerad av nickomyra 2020-12-12 kl. 13:37.
Citera
2020-12-12, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fylld
Menar du att lögnaren Pederley är oskyldig när han ljugit om vetskapen vad hans våldtäktssambo sysslat med? Vad har man för moral när man gör en sån sak?
Nej jag menar att det måste utredas om vad som är sanning eller lögn i den här historien, om dottern befunnit sig i fara så är det kriminellt!
Citera
2020-12-12, 13:26
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Det har du nog rätt i. Läs på hans facebook nu.
Det är ”jag, jag, jag”.
Snart kommer boken om ”jag jag jag och mitt lidande”. Han anser sig vara ett missförstått geni.

Narcopaten i ett nötskal
Citera
2020-12-12, 13:29
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Nej jag menar att det måste utredas om vad som är sanning eller lögn i den här historien, om dottern befunnit sig i fara så är det kriminellt!

Räcker ju med att han har lämnat henne får att gå på toa o skita .
Eller när de har gått o lagt sig o somnat men peddot har vaknat .

Förstår inte hur du menar ? Man kan inte leva med en pedofil om man har barn och att utesluta all fara .
Citera
2020-12-12, 13:36
Medlem
Charlemanges avatar
Citat:
Jaha, vilka barn är FF åtalad för att ha utnyttjat då? Finns det någon dom? VET du något som polisen inte vet??
Din läsförståelse är inte i paritet med innehållet.
FF är en avslöjad pedofil.
Citera
2020-12-12, 13:40
Medlem
fyllds avatar
Citat:
Om dottern befunnit sig i fara är en sak men han har ju ljugit! Det är lögn efter lögn efter lögn. Han har medvetet sökt vilseleda precis alla i den här affären och säkerligen sin egen dotter. Han är ett moras av fabricering och manipulation. Finns ingen ursäkt för det han gjort utan är snarare en belastning.

Det är beklämmande att dumjävlarna i centern köpt hans offerkofta och ser gärna att han återvänder när hans "sjukdom" gått över. Det enda sättet att bota Pederley är att kastrera eller med aktiv dödshjälp.
Citera
2020-12-12, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Att dina, mina och allas våras barn ska få vara lagliga byten för dem.

https://afa.net/the-stand/culture/2019/01/the-inescapable-link-between-homosexuality-and-pedophilia/

"The Journal of Sex & Married Therapy, in a study of male sex offenders against children, found that one-third of the offenders directed their sexual activity against males. And the Journal of Sex Research found that homosexual pedophiles commit about one-third of the total number of sex offenses against children.

This fact is particularly disturbing. Homosexuals comprise just two percent of the population, yet are responsible for 33% of all child sexual abuse. They offend against children at 16 times the rate of the normal population.

The Archives of Sexual Behavior, in a study of 229 convicted child molesters, found that “eighty-six percent of offenders against males described themselves as homosexual or bisexual.”

Majoriteten av alla pedofiler började som homosexuella, majoriteten av alla homosexuella blev sexuellt utnyttjade/attackerade som unga. Det är en ond cirkel som blir värre och sjukare hela tiden.

Och de vill ha tillgång till alla andras barn också.. utan konsekvens.
Det är helt klart så att verkligheten när det gäller HBTQ är att de flesta har oklar sexuell läggning. Många kan tänka sig att ha sex med vem som helst, sitt eget kön, motsatta könet och även minderåriga. Många med oklar sexuell läggning har själva utsatts för övergrepp som barn.
Eftersom dessa personer själva ligger på gränsen till vad majoriteten anser är moraliskt försvarbart så kan de lätt utveckla en världsbild som går ut på att moral är trams, precis som FF tydligen har gjort. Han anser att allt som inte är olagligt är okej. En sådan person borde inte sitta i riksdagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in