Citat:
Ursprungligen postat av
Volta1745
Jag läste några kommentarer på FF:s Facebook, de allra flesta visar ett reservationslöst stöd.
Det är väl iofs fint att bry sig men jag slås av hur opåverkade skribenterna är av de frågor som till och med msm börjat ställa sig om FF:s leverne. Man undrar om det är centerpartister som kommenterat eller om det mer är FF:s privata bekantskapskrets.
Man får beakta att FF faktiskt inte förklarat sig. FF har lämnat politiken och därmed kommer C inte att reda ut frågorna. Vi får aldrig veta. Detta reflekterar inte bara på C utan hela RFSL/HBTQ/Pride-rörelsen. Ingen har väl skadat den rörelsen som just FF, även om han vunnit segrar för densamma.
Idag är det mycket som är okej. Det är okej att bli förälskad. Det är okej att vara bög. Det är okej att vara Ursula. Det är till och med okej att homoadoptera. Men det räckte inte för FF. Vad förväntar sig egentligen alla FF-supportrar för reaktion av oss vanliga människor?
Att dina, mina och allas våras barn ska få vara lagliga byten för dem.
https://afa.net/the-stand/culture/2019/01/the-inescapable-link-between-homosexuality-and-pedophilia/
"The Journal of Sex & Married Therapy, in a study of male sex offenders against children, found that one-third of the offenders directed their sexual activity against males. And
the Journal of Sex Research found that homosexual pedophiles commit about one-third of the total number of sex offenses against children.
This fact is particularly disturbing.
Homosexuals comprise just two percent of the population, yet are responsible for 33% of all child sexual abuse. They offend against children at 16 times the rate of the normal population.
The Archives of Sexual Behavior, in a study of 229 convicted child molesters, found that “eighty-six percent of offenders against males described themselves as homosexual or bisexual.”
Majoriteten av alla pedofiler började som homosexuella, majoriteten av alla homosexuella blev sexuellt utnyttjade/attackerade som unga. Det är en ond cirkel som blir värre och sjukare hela tiden.
Och de vill ha tillgång till alla andras barn också.. utan konsekvens.