2020-12-12, 09:24
Medlem
stortans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Jag undrar hur Federley ser på att offer för pedofiler brukar bli svårt psykiskt skadade.
Har han tänkt på hur hans pojkväns offer mår? Barn som utsätts för upprepade systematiska våldtäkter får ett helvete senare i livet när de ska utveckla en egen sexualitet. Har han tänkt alls på det? Att dessa barns liv kan vara förstörda? Har han tänkt på lidandet?

Han tänkte bara på sin egen sexuella attraktion till pedofilen samt att skydda sin position och sin karriär.

Och på facebook gnäller han om sjukskrivning och får hjärtan och styrkekramar. När jag ser det tror jag nästan att det har varit en glitch och jag har hamnat i ett parallellt universum som är helt utan moral.
Det dom får uppleva gör dom redo för framtiden. BUP och liknande är Vänsterns idiotiska påfund för att hjälpa barn till arbetslösa slashasar som inte förmår ge sina barn nya airpods när fredagsmyset väntar. Frugan och rödvinet ska ju avnjutas i lugn o ro. Och kollo kan man ju inte skicka barnen på nu i Coronan.
Citera
2020-12-12, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stortan
På vilket sätt är peddot Federley intelligent?
Har du verkligen belägg för detta påstående?
Hos mig verkar han väldigt ointelligent, närmast korkad?

Jag vill inte lägga in någon värdering i hans politiska åsikter för finns ju folk med hög IQ på alla sidor av den politiska skalan, men jag kan väl enbart säga att jag gissade att han är intelligent utifrån att han fått den position han har... Inser ju att det absolut inte är någon garanti så jag backar 100 meter från mitt påstående.

Han kan ju ha gått sängvägen
Citera
2020-12-12, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harmanda
Jag frågar mig också varför. Dock har jag svårt att, mot bakgrund av allt som kommit fram nu, komma fram till något annat än att han ÅTMINSTONE anser att det inte är jättefel att ha sex med barn. Förhoppningsvis tycker han inte att det är ok att ha sex med HANS barn men jag hade inte blivit jätteförvånad om det hade kommit ut att FF själv har pedofila böjelser. Med tanke på hur han uttryckt sig angående sin avgång har jag snarare fått vibbar av att han är sur på att folk reagerat starkt emot detta att han valt att flytta ihop med en pedofil. Han pratar om att "det inte går att värja sig" och "det går ut över min familj" och då undrar jag värja sig mot vad? Är det verkligen mot vad som har hänt i hans privatliv eller handlar det om att han inte kan värja sig mot vad han uppfattar som en mobb mot honom?
Skarpsynt analys av narcissist-peddo-semantiken här. Kan också känna en doft av avskyn mot oss vanlisar, vilka är vi att säga vad han får göra?!
Helt klart en narcopath.
Citera
2020-12-12, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baconizer
Jag vill inte lägga in någon värdering i hans politiska åsikter för finns ju folk med hög IQ på alla sidor av den politiska skalan, men jag kan väl enbart säga att jag gissade att han är intelligent utifrån att han fått den position han har... Inser ju att det absolut inte är någon garanti så jag backar 100 meter från mitt påstående.

Han kan ju ha gått sängvägen

Ta en titt på de som innehar höga politiska positioner samt höga myndighetspositioner i Sverige idag.
Det är inte deras briljanta intelligens som slår en precis.
Citera
2020-12-12, 09:50
Bannlyst
Vad blir det av gossen härnäst?
Citera
2020-12-12, 09:55
Medlem
Har ju svårt att se soc avstå från en utredning avseende ev barns hemsituation.
Citera
2020-12-12, 09:55
Medlem
Kulturmannens avatar
Centerns partisekreterare pratade med P1 igår om Federley och fick då ur sig följande anmärkningsvärda sentens:

Han har ju inte gjort något brottsligt så vitt vi vet.

Federley är nog inte välkommen tillbaka in i värmen.
Citera
2020-12-12, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymaalko
Vad blir det av gossen härnäst?

Fallskärm, time-out, nytt jobb.
Citera
2020-12-12, 10:03
Bannlyst
Citat:

Han kommer säkert att skriva en biografi under sin time-out. Håll utkik i närmaste bokhandel.
Citera
2020-12-12, 10:05
Avslutad
Citat:

alternativt nån veronica palm-lösning

Jag gissar fö att det finns mer smaskigt att gräva fram eftersom han avgick så fort. Först gråta ut med offerkofta, sen fick partiet mer fakta...
Citera
2020-12-12, 10:07
Medlem
XaoqcHs avatar
Citat:
Han kommer säkert att skriva en biografi under sin time-out. Håll utkik i närmaste bokhandel.

Jag gissar att hans TTM (Time to Malou) är 3 år. Det ger honom lagom tid att styra upp ett projektet fast han ännu inte "landat i vardagen" och "brottas fortfarande med livspusslet med sin nya pojkvän".
Citera
2020-12-12, 10:08
Medlem
Citat:

Det har du nog rätt i. Läs på hans facebook nu.
Det är ”jag, jag, jag”.
Snart kommer boken om ”jag jag jag och mitt lidande”. Han anser sig vara ett missförstått geni.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in