2020-12-12, 00:46
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Är det ingen här som bor i Björnbo och kan berätta om pedofilen Pedrick spatserar omkring i byn? Läste någonstans att han gjorde det men minns inte var, I så fall är han ju inte så nere och psykiskt sjuk varför f-kassan borde ta sig en titt på sjuklingen. Någon som vet om han träffar sin älskling fortfarande och blir påsatt i skitskruven?

Det vore på sin plats om socialen träder in och tar bort dottern från pappa Pedofil. Jag undrar verkligen vad det är för morsa som lämnar dottern till denna individ. Han har ju inga hämningar enligt gamla intervjuer och det har han verkligen visat prov på nu. Brinn i helvete gubbkräk!!
Jag har för mig att det var i Stoppa Pressarna som det stod att peddot traskar runt på byn, iförd rånarluva.
Citera
2020-12-12, 00:46
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av managarm
Mycket bra inlägg och tyvärr träffsäkert vad gäller det rådande klimatet i detta skitland.

Det jag reagerar mest på i mediahanteringen (förutom den rena avsaknanden eller tippy-toe runt själva ämnet) är hur fan Lööf kan sitta tämligen obesvarad och beklaga sig över skittjänsten Twitter om Federleys eventuella mående och ve gällande nuvarande situation utan att nämna de verkliga offrerna - barnen.

De borde fan stå på det största torget i Sthlm i direktsändning och göra sin "avlat". Föklara er! Både Federley och Lööf. Är fan i mig så smaklöst att klockorna stannar.

Må så vara att Federley (tyvärr) inte gjort något fel enligt gällande lagbok, men för i helvete... Någon måtta får det fan i mig vara.

Hur i helvete kan man stå med ett "straight face" och enbart adressera HANS påstådda obekvämlighet när man vet historien bakom?

Det som retar mig mest är att Lööfs djävla Twitter kommer vara absolut tillräckligt. Idiot-svennen kommer glömma och gå vidare. Tror ni det kommer straffa sig? Nädå - Let's Dance nästa.

Är allvarligt talat så djävla trött på det här landet...
Jag räknar även detta inlägg som ett av de vettigare. Skevheten i systemet måste belysas. En partiledare kan inte låta bli att reagera kraftfullt på en sån här nyhet. Avståndstagande från personen och partimedlemmen måste vara starkt och allvarligt menat. Annars finns alltid risken för att det kletar av sig, och vipps, blev C =något som de inte vill vara.
Citera
2020-12-12, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viejoverde
Jag räknar även detta inlägg som ett av de vettigare. Skevheten i systemet måste belysas. En partiledare kan inte låta bli att reagera kraftfullt på en sån här nyhet. Avståndstagande från personen och partimedlemmen måste vara starkt och allvarligt menat. Annars finns alltid risken för att det kletar av sig, och vipps, blev C =något som de inte vill vara.
Låt dom göra bort sig. Bara bra om C hamnar nedanför 4 % spärren.
Citera
2020-12-12, 00:55
Medlem
Svärjes avatar
Jobbigt att man måste leta så länge för att få fram namn och bild. Men här är pedofilen:

Jonas Love Emanuel Almqvist 1978 02 27 - 0012
(fd Jonas Erik Emmanuel Lind)
Svanåallén 9 B lgh 1101
702 32 Örebro

www.ratsit.se/19780227-Jonas_Love_Emanuel_Almqvist_Orebro/I7tGAYORW9NvKyxb_5gqIBlqw5CfJV1DwQWHmi9KwYg
https://goo.gl/maps/fwBe4sGFmbhndUVG7

Joakim Lamotte har lagt ut en bild på Jonas
www.facebook.com/joakim.lamotte
https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/128176993_3678581752236389_6473733908052005858_n.j pg?_nc_cat=109&ccb=2&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=bq6w-uDV31EAX9qhMMI&_nc_ht=scontent-arn2-1.xx&oh=1ab4f74def499baf1e1cc567c1cb8b2c&oe=5FFB04 83

Jag fortsätter leta reda på hans FUP....
Citera
2020-12-12, 00:56
Medlem
OK, killen är bög, rör mig inte i ryggen. Var och en får köra sin stil.

Men men den mediala skademinimeringen stör mig så-in-i-helvete. Han ska vara sjuk? Och "hoppas att han blir frisk", typ.

En så högt profilerad EU-representant som kör det här racet måste bara väck. Och det var bra att han (enligt MSM-media och fantasilösa intervjuer med en gubbe istället för Annie) tog sin sjukskrivning på allvar.

Jag har röstat sen början på 70-talet. Dock aldrig på C. Bondepartiet.

Danat i en knepig sthlms-förort på 60-talet. Visst fanns det "fula gubbar" men de hade ju morsan och farsan varnat för.

Och nu faller en "ful gubbe". Skönt.
Citera
2020-12-12, 01:00
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Hur vet du att han inte blev chockad? Hur kul är det för en kändis som FF att få en sån typ på halsen egentligen? Katastrofalt!

Ja och hur blir det nu ? Han har ju fått jobb däruppe , så han lär ju stanna i bygden . Han har tidigare varit helt fixerad vid sina ex och barnen . Han försökte kräva vårdnad för sitt biologiska barn när han satt inne , trots att de inte verkar ha kontakt . En stalkartyp
som har blivit dömd till kontaktförbud .
Tyckte faktiskt att det kändes otäckt när jag fick reda på att det var han som filmade F senaste tiden . Han har nog filmat och tagit bilder på allt möjligt på F . Tror han är en riktigt sjuk jävel som nu kommer att bita sig fast i FF liv som en parasit .
Citera
2020-12-12, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smurf96
Låt dom göra bort sig. Bara bra om C hamnar nedanför 4 % spärren.

Inte får att var sådan, men tror du verkligen det kommer hända? Personligen? Tyvärr nej.
Citera
2020-12-12, 01:11
Medlem
Har Fredrick uttryckligen sagt att han hade ett kärleksförhållande med Jonas? Det låter helt osannolikt att en framgångsrik politiker skulle falla för ett vider från samhällets absoluta botten.

Förefaller mer troligt att de har nätverkat tillsammans. Det måste ju vara fördelaktigt för dem att bo tillsammans så de inte behöver kommunicera över kanaler som kan vara avlyssnade.
Citera
2020-12-12, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av managarm
Inte får att var sådan, men tror du verkligen det kommer hända? Personligen? Tyvärr nej.
Inte med tanke på hur oerhört naiva och dumma C:s väljare är, men man kan ju alltid hoppas att iallafall några väljer att inte rösta på dom igen. Dessvärre tror jag att de då istället röstar på något annat vänstervridet parti.
Citera
2020-12-12, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Ja och hur blir det nu ? Han har ju fått jobb däruppe , så han lär ju stanna i bygden . Han har tidigare varit helt fixerad vid sina ex och barnen . Han försökte kräva vårdnad för sitt biologiska barn när han satt inne , trots att de inte verkar ha kontakt . En stalkartyp
som har blivit dömd till kontaktförbud .
Tyckte faktiskt att det kändes otäckt när jag fick reda på att det var han som filmade F senaste tiden . Han har nog filmat och tagit bilder på allt möjligt på F . Tror han är en riktigt sjuk jävel som nu kommer att bita sig fast i FF liv som en parasit .
Som jag antydde tidigare här. Den här människan har nog både bilder och filmer från deras tid i huset som han kan tjäna grova pengar på. Nu har ju visserligen kräket avsagt sig alla politiska uppdrag men det kan ju få konsekvenser ändå beroende på vad som eventuellt finns? Spekulationer från min sida men inte helt otänkbart. Jag tror inte att den här dömde pedofilen är kär i Pedrick utan såg honom nog som ett värddjur att leva gott på. Att han skulle vara hederlig och nöja sig med lite kuttrasju och nybakta bullar har jag svårt att tro. Hans tankar var nog i barnkammaren då han pliktskyldigt satte på Pedrick i rövhålet.
Senast redigerad av gurkelurkan 2020-12-12 kl. 01:15.
Citera
2020-12-12, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charlemange
Här kommer Havskungs rad igen alltså dåren skriver att det inte finns bevis för att FF är peddo.
Läs själva igen oj oj oj Havskung du är som FF rökt
Korkad är du verkligen och ingen läsförståelse har du heller!! Tolkas det jag skriver som att jag "försvarar pedofiler" ja då
Som sagt att det finns klarlagda bevis för att FF är pedofil är ju så uppenbart att vi ej fortsätter att gå i polemik med dig Havskung. Då du inte ser sanningen som alla bögförsvarare .
Stoppa sådana som dig och FF nu
Jaha, vilka barn är FF åtalad för att ha utnyttjat då? Finns det någon dom? VET du något som polisen inte vet??
Citera
2020-12-12, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konden
att försvara/dölja en pwdofil är lika illa som om du är en själv.

Därav att FF är avskyvärd.

Försvara pedofilhandlingen går ju inte att göra om man är vettig, men vad som är helt sant och inte sant i den här historien är inte klarlagt helt, skulle behövas rättegång!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in