Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-11-26, 13:43
  #1
Medlem
CrilleKexs avatar
Läste idag att Fredrik Federley lever med en 42-åring som har blivit dömd för 22 våldtäkter av barn.

Vem är idioten som han bor med och hur tänker stollen till Centerparist när han låter personen bo hos sig?

Citat:
"Centertoppen bor med en dömd pedofil som nyligen släpptes från fängelset.
Stoppa Pressarna kan avslöja att EU-parlamentarikern Fredrik Federley lever med en 42-årig man som dömdes till nio års fängelse.
Mannen har bland annat gjort sig skyldig till 22 fall av grov våldtäkt mot barn."

Länk:
https://stoppapressarna.se/svenskt/c...d-domd-pedofil
Citera
2020-11-26, 13:51
  #2
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Det är ju vanligt att bögar tänder på småpojkar. Så nog känner Fredde hårda sympatier i brallan för karlns sak.
Citera
2020-11-26, 15:21
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Läste idag att Fredrik Federley lever med en 42-åring som har blivit dömd för 22 våldtäkter av barn.

Vem är idioten som han bor med och hur tänker stollen till Centerparist när han låter personen bo hos sig?

Han kommenterar det såhär: https://www.facebook.com/FFederley/p...60420733403098
Det skrivs på vissa sajter nu att en person som tidigare stått mig nära är dömd för oerhört allvarliga brott. Det är tyvärr sant. De brott han har begått är rakt igenom fruktansvärda, obeskrivliga och helt oförlåtliga. Vi har nu gått skilda vägar.

Jag har under längre tid mått väldigt dåligt, vilket har eskalerat den senaste tiden. Jag känner att jag just nu inte kan fokusera på mitt politiska uppdrag. Jag har fallit i bitar och behöver samla ihop mig själv, läka och hämta styrka.

Jag har därför fått stöd av vården och träffat en psykolog som har konstaterat att jag inte är arbetsför, att jag helt enkelt har gått in i en vägg. Mitt fokus nu kommer ligga på att återhämta mig, koppla bort politiken och för att kunna komma tillbaka hel och med nya krafter längre fram.
Citera
2020-11-26, 15:36
  #4
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Är det här samma gycklare eller har FF en osedvanlig förmåga att bekanta sig med grova brottslingar?


https://www.expressen.se/gt/fredrick...nstiga-tecken/
Citera
2020-11-26, 15:40
  #5
Medlem
Trevligt att Federley lämnar. Man får hoppas hans usla omdöme skadar partiet ordentligt.
Citera
2020-11-26, 15:46
  #6
Medlem
ColinRobinsons avatar
Föga oväntat att det är en bög som har kopplingar till en dömd pedofil. De båda tycks ofta gå hand-i-hand.

Att han nu måste få vård och gå till psykolog är givetvis bara skitsnack. Han hade definitivt koll på vad "kompisen" var dömd för. Man kan väl anta att de har samma intressen..

Nu försöker han rädda situationen så gott det går genom att låtsas vara ett offer i det hela.

I ett sunt samhälle hade både journalister och poliser varit på Federley som blodiglar, för att se vad han och hans pedofilpolare sysslar med.
__________________
Senast redigerad av ColinRobinson 2020-11-26 kl. 15:49.
Citera
2020-11-26, 15:48
  #7
Medlem
Fy fan vad vidrigt. Har dock inte höga förväntningar på centerpartiser och annat vänsterpack. Degenererat skräp är vad dom är.

Edit: ja, ser att han kör offerkoftan nu. Vad är det som säger att han inte varit delaktig i någon pedofilring? Det får väl utredning visa antar jag.
Citera
2020-11-26, 15:52
  #8
Medlem
Rondellnegers avatar
Dom mest rättfärdiga är dom mest äckligaste, multiplicera detta med riksdagen
Citera
2020-11-26, 15:53
  #9
Medlem
hydrols avatar
Vart bor vederbörande? Syftar på den offentliga personen vars adress delas med ett äckelpedo
Citera
2020-11-26, 15:53
  #10
Medlem
JustZlatans avatar
Frågan är väl om även Federley har stoppat in korven i barnhålet.
Citera
2020-11-26, 15:55
  #11
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hydrol
Vart bor vederbörande? Syftar på den offentliga personen vars adress delas med ett äckelpedo

SVT hade något program om honom för några månader sen. Då bodde ha avskilt på en bondgård där ingen kan höra barnen skrika på hjälp.
Citera
2020-11-26, 16:00
  #12
Medlem
Äckligt att se alla på Facebook som tycker synd om Federley. Klart han vetat om vad hans "kompis" sysslat med och blivit dömd för.

Centerpartiet kan dra åt helvete.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback