2020-12-05, 15:01
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Mm homosexualitet verkar starkt förknippat med övergrepp i barndomen. Det utvecklas därmed någon pervesion kring sex. Lite samma med tjejer som blir rejält lössläppta eller hamnar i porrfilmsbranschen.

Homosexualitet är inte naturligt. PK-packet kan försöka intala sig det hur mycket de vill. Sen bryr jag mig inte så mycket vad två vuxna människor gör, men kom inte och säg att det är normalt.
Framför allt så har jag fått intryck av att multipel personlighetsstörning (populärt kallat och ofta kombinerat med schizofreni) nästan alltid kan kopplas till att ha varit offer för sexuella övergrepp i barndomen.

Det förklarar kanske varför hans föräldrar verkar så förstående för Fredrick och Ursulas minst sagt udda beteenden och val av sällskap. Det kan vara en liten familjetradition som förs vidare helt enkelt.
Citera
2020-12-05, 15:03
Medlem
LeifMohammeds avatar
.

Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
”Bara”? De är tusentals i de där jävla pridetågen. Har aldrig hört en bög ta avstånd från skiten.
Äsch, hetsa inte upp dig, du kan få hjärtsnörpen. Vad är några tusen en-gång-om-året-gapiga homos mot den stora massan som lever som du och de dina. Skillnaden är att dom inte varken bryr sig eller slösar dyrbar energi är min gissning. Många (ja faktiskt) röstar SD och håller käften.
Senast redigerad av LeifMohammed 2020-12-05 kl. 15:07. Anledning: .
Citera
2020-12-05, 15:11
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Kände Annie Lööf till något om Federleys peddosambo innan allt det här rullades upp? Kanske har det redan diskuterats men jag har inte läst hela tråden.
Citera
2020-12-05, 15:12
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifMohammed
Äsch, hetsa inte upp dig, du kan få hjärtsnörpen. Vad är några tusen en-gång-om-året-gapiga homos mot den stora massan som lever som du och de dina. Skillnaden är att dom inte varken bryr sig eller slösar dyrbar energi är min gissning.
Man kan tycka att det borde anses vara ett stort problem, för bögar i allmänhet, om dom blandas ihop med Federley och hans kompisar men istället så verkar dom bara intresserade av nästa festival, helt utan att bry sig om hur många pedofiler som deltar. Ju deltagare, desto bättre, alla får va med!
Citera
2020-12-05, 15:13
Medlem
Jag har hört Amerikanska siffror - som omtalar att 10% av Sveriges befolkning -ägnar sig åt homosexuella aktiviteter.

Den riktiga siffran gällande staten Sverige är 1% - som gilla att krama sina manliga kolleger i bibliotekshyllan. Och som medvetet sprider ut till alla som vill lyssna att homosexualitet är "normalt".

Mycket allvarligt om en stat har som lära att det är ok att böga.. Det är å in i helvete allvarligt!

Staten uppgift är nämligen tvärtom - att se till att det skapas så många svenska barn som möjligt är. - Se till att svenska kvinnor är gravida så de kan föda nya svenskar.
Senast redigerad av Whistlehead 2020-12-05 kl. 15:15.
Citera
2020-12-05, 15:14
Medlem
kurrekottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Kände Annie Lööf till något om Federleys peddosambo innan allt det här rullades upp? Kanske har det redan diskuterats men jag har inte läst hela tråden.
Enligt Centerns partiledning så fick dom reda på det 3 dagar innan han själv började berätta / ljuga om det.

https://www.expressen.se/nyheter/c-vi-har-begransad-kontakt-med-federley/
Citera
2020-12-05, 15:20
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Framför allt så har jag fått intryck av att multipel personlighetsstörning (populärt kallat och ofta kombinerat med schizofreni) nästan alltid kan kopplas till att ha varit offer för sexuella övergrepp i barndomen.

Det förklarar kanske varför hans föräldrar verkar så förstående för Fredrick och Ursulas minst sagt udda beteenden och val av sällskap. Det kan vara en liten familjetradition som förs vidare helt enkelt.

Jag har funderat på exakt samma sak.

Det kan vara därför de verkar ta så lätt på det här med att deras son inhyst en pedofil som partner i samma hus som deras barnbarn. Och att de gått där i lugn och ro tillsammans och diskuterat i elljusspåret.

En normal farförälder hade omedelbart rusat in och halshuggit pedofilen med tanke på barnbarnen. Åtminstone kastat ut honom omedelbart med huvudet före. Men inte här. Nej, inte här inte.

Fan, det är mer och mer smådetaljer i den här historien som börjar lukta illa. Riktigt illa.

Det här är ytterligare en sådan detalj.
Senast redigerad av Nordanvindarna 2020-12-05 kl. 15:22.
Citera
2020-12-05, 15:20
Medlem
Citat:
Enligt Centerns partiledning så fick dom reda på det 3 dagar innan han själv började berätta / ljuga om det.

https://www.expressen.se/nyheter/c-vi-har-begransad-kontakt-med-federley/

Säkerhetspolisen har informerat - alla inblandade - långt före vi får se dessa ursäkter..

Vad trodde du Annie? Skulle vi bönder acceptera att du stal vårat parti -nu får du ju skörda din frukt från stureplanskommunisterna.. Ordet förräderi har förlorat sin betydelse.
Citera
2020-12-05, 15:23
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
En väldigt enkel förklaring kan vara att man inte ville att en viss yngre familjemedlem skulle höra samtalet.

Absolut. Men jag trodde att föräldrarna bodde i eget hus. I krokarna.
Senast redigerad av farbror Sven 2020-12-05 kl. 15:26.
Citera
2020-12-05, 15:25
Medlem
LeifMohammeds avatar
.

Citat:
Man kan tycka att det borde anses vara ett stort problem, för bögar i allmänhet, om dom blandas ihop med Federley och hans kompisar men istället så verkar dom bara intresserade av nästa festival, helt utan att bry sig om hur många pedofiler som deltar. Ju deltagare, desto bättre, alla får va med!
Seriöst, va fan skulle bögar blandas ihop med Peddorley för? Tror dom flesta helst lägger en brakskit på honom. Fatta nu lille halvmesyr en gång för alla att alla homos inte är intresserade av någon jävla pridefesivsl öht. Sluta tro så mycket, gå och runka din lilla kurrekotte istället. Fantisera inte inte om barn bara.
Senast redigerad av LeifMohammed 2020-12-05 kl. 15:26. Anledning: .
Citera
2020-12-05, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifMohammed
Seriöst, va fan skulle bögar blandas ihop med Peddorley för? Tror dom flesta helst lägger en brakskit på honom. Fatta nu lille halvmesyr en gång för alla att alla homos inte är intresserade av någon jävla pridefesivsl öht. Sluta fantisera, gå och runka din lilla kurrekotte istället. Fantisera inte inte om barn bara.

Så du som bög vill inte hava trådar till Perderily - ?

OK - Men du förstår att han representerar Sveriges folk i EU..?

Sveriges folk som hatar både Centern - och EU - representeras av just Centern i EU..
Citera
2020-12-05, 15:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bylwe
För mig är det totalt oviktigt att ens spekulera i hur många bögar som är också är pedofiler, utan i hur många pedofiler de finns bland makthavare och på annat sätt inflytelserika positioner.
Hur långt den här shitshowen faktiskt är gången mäts varken i frekvensen av i hur många sådana här fall som hittills har fått se dagens ljus de senaste åren.
Det mäts knappt ens i nivån av brutalitet längre.
Utan det kristalliserar sig i hur människor reagerar på att höra en sån här nyhet, nuförtiden.
T ex.

Gemene medborgares tysta flathet i frågan.
Det faktum att media inte karaktärsmördar dessa individer totalt och Norsk medias radiotystnad.
Att ingen av gayvärldens "talespersoner" använder sina plattformer för att tydligt ta avstånd från allt pedofili-relaterat, att knappt någon av de inflytelserika, oavsett sexuella preferenser inte gör det heller.
Att det cyniska, politiska spelets maskin fortsätter rulla på som om ingenting har hänt.
På det viset att det verkar vara viktigare att dissikera, disskutera, relativisera och nagelfara sönder frågan i chattforum och liknande, på internet och annorstädes.
Än vad det är att tydligt ta avstånd från sån här skit oavsett om personen i fråga spelar på din planhalva, åssiktsmässigt eller på annat vis.
Inte bara partikollegernas, utan hela "yrkeskårens" agerande hittills är minst sagt bissart..

Gemen svensk är så dum, så urbota dum!
Och avtrubbad och ignorant och cynisk och hjärntvättad.
HALLO!? Det är dags att vakna nu gott folk!
Varning, varning!
Kod röd.

Vi har pedofiler i vår midst.
Search and destroy för helvete!
Mycket bra skrivet. Intressant att notera är att bl a förekomsten av utbredd homosexualitet och att kulturen domineras av kändisar och allmänt pladder utgör tydliga markörer på att en civilisation är på väg att falla.

Sir John Glubb har skrivit om saken.
http://people.uncw.edu/kozloffm/glubb.pdf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in