2020-09-26, 01:04
Medlem
Drozds avatar
PW är totalt gränslös och saknar normala mentala spärrar, även vad gäller bruket av alkohol och näsgodis. Något PK-filter har han aldrig haft. Säkert detta som gör att han har sina goda stunder som komiker.
Senast redigerad av Drozd 2020-09-26 kl. 01:06.
Citera
2020-09-26, 09:47
Medlem
För övrigt ville wahlbeck från början bli seriös skådespelare och kämpade hårt med att bli accepterad inom teatergänget i halmstad. Tror de tyckte han var för gapig och jobbig. Standup gick han över till först när det hade blivit trendigt i Sverige och för att han inte fick några skådespelargigs. För många år sen jobbade jag ett kort tag med wahlbeck i en liten grupp. Vi sparkade honom efter några månader för att han var så bråkig.
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2020-09-26 kl. 09:53.
Citera
2020-11-01, 09:26
Medlem
Varför skriver Magnus Betner (på sitt instagram) , "Jag ska snacka dkit i ansiktet på dig din otrevliga dryga jävla idiot", till Wahlbeck?

Vad har hänt?
Citera
2020-11-01, 10:37
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simsalibim
Varför skriver Magnus Betner (på sitt instagram) , "Jag ska snacka dkit i ansiktet på dig din otrevliga dryga jävla idiot", till Wahlbeck?

Vad har hänt?
Ingen aning, men psykfallet PW är ju nästan alltid osympatisk och dryg så vem blir förvånad att somliga reagerar...
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2020-11-01 kl. 11:10.
Citera
2020-11-01, 10:57
Medlem
lumss avatar
Citat:

Vad har hänt?

En gammal beef som flammar upp då och då, var väl tio år sen PW kritiserade hela den svenska stand up-scenen. Som svar skrevs en bok av flera komiker där PW sågades och bannlystes. MB har just nu en turné med en del publiksnack, klipp visas på MB's nya TikTok, han har besökt Halmstad och säkert gett PW ett par pungsparkar bakifrån. PW är en Bondpitt i Halland, med rätt att kränka men inte själv bli utsatt för påhopp. Vore kul att se herrarna i en live-battle.

I kväll Halmstad x 3 UTSÅLT
lö Halmstad x 2 FÅTAL
Citera
2020-11-29, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcen

Blir oerhört sugen på att köpa något som gagnar Wahlbeck, måste kollas upp.
Köp hans konst!! Följ PW på insta Kung Wahlbeck
Citera
2020-11-29, 00:28
Medlem
Pippikoftans avatar
Citat:

Vad har hänt?

Han är ju duktig på att göra sig ovän med folk och en av få svenska komiker som faktiskt är rolig på riktigt. Häromdagen la han ut något på Instagram om att Özz hade lärt honom prata ”blattiska”. Är nog bland annat den typen av festliga utspel som gör sådana som Betnér irriterade.
Citera
2020-12-02, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippikoftan
Han är ju duktig på att göra sig ovän med folk och en av få svenska komiker som faktiskt är rolig på riktigt. Häromdagen la han ut något på Instagram om att Özz hade lärt honom prata ”blattiska”. Är nog bland annat den typen av festliga utspel som gör sådana som Betnér irriterade.

Samt att han är förintelseförnekare och Qanongalning?
Citera
2020-12-02, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Samt att han är förintelseförnekare och Qanongalning?
Sonen har en arbetskamrat som också är bl.a förintelseförnekare, något som de diskuterat flitigt, inte ens när sonen berättade att han varit i Polen, sett allt med egna ögon, lägren, gaskamrar.. han tror inte ens på att man flugit till Månen i rymdraketer i slutet på 60talet, han förnekar allt, är P-W likadan tro?
Jag som trodde han var en go och trevlig typ, får kanske omvärdera min inställning till denne man.
Citera
2020-12-02, 14:57
Medlem
Sardinbruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Jag som trodde han var en go och trevlig typ, får kanske omvärdera min inställning till denne man.
Ser honom ofta i trådar på sociala medier där gemensamma bekanta i konstbranschen lagt upp något, varpå PW kapar ämnet och går bärsärk med bilder på egna alster, attackerar gallerister och andra konstnärer och kräver att folk ska köpa av honom.

Väldigt aggressiv, missunnsam, avundsjuk och osympatisk - motsatsen till en go och trevlig typ.
Citera
2020-12-02, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sardinbrus
Ser honom ofta i trådar på sociala medier där gemensamma bekanta i konstbranschen lagt upp något, varpå PW kapar ämnet och går bärsärk med bilder på egna alster, attackerar gallerister och andra konstnärer och kräver att folk ska köpa av honom.

Väldigt aggressiv, missunnsam, avundsjuk och osympatisk - motsatsen till en go och trevlig typ.
Ok Tack, då vet jag, ska inte "försvara" honom något mer som jag gjort tidigare, trodde han var schysst, så fel man kan ha..
Citera
2020-12-02, 15:10
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Ok Tack, då vet jag, ska inte "försvara" honom något mer som jag gjort tidigare, trodde han var schysst, så fel man kan ha..
Han har väl aldrig haft nån intention att dölja hur rutten och äcklig han är - mannen saknar allt vad normal anständighet och hämningar heter - en helt förskräcklig människa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in