2020-11-21, 14:40
Medlem
Vem har påstått att det inte är okej att gilla stora kukar? Din läsförståelse är ju helt whack.

Så att det finns mansgrisar som beter sig som idioter innebär att du ska göra likadant?

Du är oerhört ängslig som hela tiden retirerar till påhopp och barnsligheter istället för att ta till dig av det som skrivs.

(Knulla på. Jag blir inte ledsen i ögat av att någon har större snopp, så det schticket är dödfött.)
Citera
2020-11-21, 18:47
Medlem
felpost
Citera
2020-11-22, 18:58
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Nej har faktiskt tur på det området i motsats till dig.Men du kan ju intala dig själv det om det får dig att må lite bättre, du har ju ingen bättre comeback än så. Jag bjuder på den, vet ju att ni småkukade och osäkra inte alltid har det så lätt. Och hamnar du i säng med någon som är slapp så skulle du nog inte känna ett smack med din lilla mask, måste va jobbigt.

Hade du haft tur i det området så hade du haft en normaltight pussy och varit nöjd med en normalstor penis... men det gör du inte. Du kräver en stor hästpenis för att du själv har en stor hästvagina. Din vagina är så stor att du känner inget av en normalstorlek penis.
Citera
2020-11-24, 12:21
Medlem
Faustik-Funks avatar
Längden är en sak men mitt problem är tjockleken. Har en kuk som omkretsmässigt är lite grövre än en redbull-burk. Gör att min kuk med sin (med Flashback-mått) blygsamma men fullt rimliga längd ändå ser oproportionerlig ut.

Det betyder också att jag har haft många tillfälliga sexuella kontakter som inte kunnat fullbordas. Har efter hand lärt mig att med tålamod och rejäl uppvärmning så kan det gå bra ändå, men det kräver just engagemang och tålamod, vilket det inte riktigt alltid finns tid för.
Citera
2020-11-24, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faustik-Funk
Längden är en sak men mitt problem är tjockleken. Har en kuk som omkretsmässigt är lite grövre än en redbull-burk. Gör att min kuk med sin (med Flashback-mått) blygsamma men fullt rimliga längd ändå ser oproportionerlig ut.

Det betyder också att jag har haft många tillfälliga sexuella kontakter som inte kunnat fullbordas. Har efter hand lärt mig att med tålamod och rejäl uppvärmning så kan det gå bra ändå, men det kräver just engagemang och tålamod, vilket det inte riktigt alltid finns tid för.

Du kanske skulle ha bättre framgång på arenor där du kan agera tack vare din grovlek?
Alltså sidor där det efterfrågas den grovleken som du har, då är både du och den du tänkt ha sex med medveten om förutsättningarna från början, och slipper kanske lägga onödigt lång tid på uppvärmning?
Citera
2020-11-24, 12:43
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Du kanske skulle ha bättre framgång på arenor där du kan agera tack vare din grovlek?
Alltså sidor där det efterfrågas den grovleken som du har, då är både du och den du tänkt ha sex med medveten om förutsättningarna från början, och slipper kanske lägga onödigt lång tid på uppvärmning?

Hehe, bögar och trasvestiter är ofta helt besatta av stora kukar. Kvinnor är vanligen inte alls så fixerade vid storlek.
Citera
2020-11-24, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frawjon
Hehe, bögar och trasvestiter är ofta helt besatta av stora kukar. Kvinnor är vanligen inte alls så fixerade vid storlek.

Så kan det vara, jag vet inte då jag inte själv söker någon med stor kuk.
Men ser en del annonser på sidor för sexsök där det efterfrågas just stor kuk, så tänkte att om en man söker enbart sex så kan en sån sida vara mera gynnsam än krogragg eller annat, då han då i förväg vet att kvinnan vill ha en stor.
Citera
2020-11-24, 17:24
Bannlyst
Inget går upp mot en tjej som är som galen i din stora kuk. En som jagar storlek och berömmer just din.

Det ni kan göra med en liten kan vi göra med en stor. Och dags att acceptera faktum, det finns knappt några tjejer som inte blir extra glada om kuken är av större storlek.

Alla som säger emot är asiater eller småkukade.
Citera
2020-11-24, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biorr
Min polare får ligga ganska ofta, och jag blir irriterad när han ska berätta minsta detalj från hans senaste ligg och han skryter ofta om att tjejen har sagt att den är för stor osv. Han säger att det är kul att höra. Jag ser min kuk som medel, hade gärna lagt på några cm men är helt nöjd som det är.

Men finns det något positivt med så stor kuk eller vill han bara skryta pga låg självkänsla?

Tjejer, tycker ni det är bättre med medel/snäppet under än för stor? Kan tänka mig att större storlek kan vara njutbart vid oralsex men inte annars. Har jag fel?

Varför bryr du dig huruvida tjejen föredrar det? Det påverkar inte din njutning hurivida den är medel, liten eller stor.
Citera
2020-11-26, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Hade du haft tur i det området så hade du haft en normaltight pussy och varit nöjd med en normalstor penis... men det gör du inte. Du kräver en stor hästpenis för att du själv har en stor hästvagina. Din vagina är så stor att du känner inget av en normalstorlek penis.

Lika lite som att du kan förstora kuken med viljestyrka, nästan lika lite kan hon påverka att få en tight fitta. Visst kan kvinnor göra knipövningar men dom ska inte behöva spänna underlivet under sex utan helt enkelt bara slappna av och njuta.
Citera
2020-11-29, 12:29
Medlem
Stor kuk ger bra självkänsla?

Min teori är att killar med stor kuk har en bättre grundläggande självkänsla och inte lika stort hävdelsebehov som killar med liten kuk. Jag har inga bevis för det här men tänker att det grundar sig i att de vinner kukmätartävlingarna i skolan och därmed får en massa respekt från övriga killar plus att när tjejerna får veta att nån har stor kuk vill de instinktivt ha honom, tror han. Det skulle i sånna fall handla om killar med så kallad köttkuk, där kuken är stor i slakt tillstånd, eftersom kukmätartävlingar handlar om slakt mått.

Uttrycket ”penisförlängare” för när män skaffar dyra, lyxiga prylar är ju också i linje med detta. Att en man som skaffar flashig bil för att hävda sig gör så för att kompensera för en liten kuk.

Vad tror ni, kan det stämma? Ge gärna konkreta exempel.
Citera
2020-11-29, 12:33
Medlem
Nej det stämmer inte. Och kukmätartävlingar, existerar dom ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in