Citat:
Ursprungligen postat av
Dinnyakompis
Min teori är att killar med stor kuk har en bättre grundläggande självkänsla och inte lika stort hävdelsebehov som killar med liten kuk. Jag har inga bevis för det här men tänker att det grundar sig i att de vinner kukmätartävlingarna i skolan och därmed får en massa respekt från övriga killar plus att när tjejerna får veta att nån har stor kuk vill de instinktivt ha honom, tror han. Det skulle i sånna fall handla om killar med så kallad köttkuk, där kuken är stor i slakt tillstånd, eftersom kukmätartävlingar handlar om slakt mått.
Uttrycket ”penisförlängare” för när män skaffar dyra, lyxiga prylar är ju också i linje med detta. Att en man som skaffar flashig bil för att hävda sig gör så för att kompensera för en liten kuk.
Vad tror ni, kan det stämma? Ge gärna konkreta exempel.
Ja kör en Porsche Cayman för 400k och har mellan 19-20 cm i penisstorlek som tydligen är top 95-98 percentil i längd. En hel del flickvänner och brudar jag varit med har påpekat någon gång att den är stor. Mitt ex jag var ihop med för över 10 år sen och som jag chattt med lite på senare år mindes t om den var stor och drog upp det. Detta är 100% sant. Jag tror det är en myt att killar med vrålåk har liten kuk, det är snarare tvärtom. Det är klenutrustade män med låg ekonomisk förmåga som kallar sportbilar för "penisförlängare" som måste kompensera genom att vara nedlåtande. Nästa alla statusföremål som båtar, fina klockor, fina lägenheter, miljon förmögenheter eller något annat kommer denna typ av osäkra kille med mindervärdes komplex vara nedlåtande mot.
Jag har själv blivit uppraggad på gatan 2-3 ggr första året med Porschen av snygga unga tjejer, vilket var lite förvånande för mig, så jag tror det handlar mycket om avundsjuka hos dessa killar, för det verkar vara sant vissa tjejer verkar gilla flashiga bilar. Jag köpte dock inte bilen för ragga tjejer.
Vissa tjejer gillar även alla andra dessa statusföremål, blev utbjuden på jobbet av en skitsnygg tjej för jag hade en fin lägenhet i rätt läge. Är rätt säker det berodde på det som hon luskat fram.
Hur det känns att ha 19-20 cm kuk? Inget speciellt och inget man tänker på, är glad om man får ligga med tjejer och riktar min energi på det. Har aldrig tänkt "honom har jag större kuk än säkert och är bättre än honom". Man är van vid sin penis liksom, precis som man vänjer sig vid allting annat efter ett tag, även en ny bil och en lottovinst. Det stämmer dock att jag aldrig varit mycket för att hävda mig, jag har aldrig känt något behov att trycka ner andra killar, dryga mig, vara dum, sarkastisk och försöka framstå som boss. Jag är även mycket längre än genomsnittliga 180 cm.