2020-11-30, 19:54
Medlem
Handeldsbankens avatar
Klart det gör. Man har ju så att säga alltid ett ess i rockarmen (eller i byxbenet). Om man skulle bli klådd i något samanhang kan man alltid tänka "jag har i alla fall en större kuk".

Motsatsen gäller naturligtvis om man har en minikuk. Då faller allt annat i livet liksom i skuggan utav det, så vida man inte blir munk eller något liknande där man aktivt tar avstånd från sex.
Citera
2020-11-30, 19:57
Medlem
slemhogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinnyakompis
Min teori är att killar med stor kuk har en bättre grundläggande självkänsla och inte lika stort hävdelsebehov som killar med liten kuk. Jag har inga bevis för det här men tänker att det grundar sig i att de vinner kukmätartävlingarna i skolan och därmed får en massa respekt från övriga killar plus att när tjejerna får veta att nån har stor kuk vill de instinktivt ha honom, tror han. Det skulle i sånna fall handla om killar med så kallad köttkuk, där kuken är stor i slakt tillstånd, eftersom kukmätartävlingar handlar om slakt mått.

Uttrycket ”penisförlängare” för när män skaffar dyra, lyxiga prylar är ju också i linje med detta. Att en man som skaffar flashig bil för att hävda sig gör så för att kompensera för en liten kuk.

Vad tror ni, kan det stämma? Ge gärna konkreta exempel.

Ja kör en Porsche Cayman för 400k och har mellan 19-20 cm i penisstorlek som tydligen är top 95-98 percentil i längd. En hel del flickvänner och brudar jag varit med har påpekat någon gång att den är stor. Mitt ex jag var ihop med för över 10 år sen och som jag chattt med lite på senare år mindes t om den var stor och drog upp det. Detta är 100% sant. Jag tror det är en myt att killar med vrålåk har liten kuk, det är snarare tvärtom. Det är klenutrustade män med låg ekonomisk förmåga som kallar sportbilar för "penisförlängare" som måste kompensera genom att vara nedlåtande. Nästa alla statusföremål som båtar, fina klockor, fina lägenheter, miljon förmögenheter eller något annat kommer denna typ av osäkra kille med mindervärdes komplex vara nedlåtande mot.

Jag har själv blivit uppraggad på gatan 2-3 ggr första året med Porschen av snygga unga tjejer, vilket var lite förvånande för mig, så jag tror det handlar mycket om avundsjuka hos dessa killar, för det verkar vara sant vissa tjejer verkar gilla flashiga bilar. Jag köpte dock inte bilen för ragga tjejer.
Vissa tjejer gillar även alla andra dessa statusföremål, blev utbjuden på jobbet av en skitsnygg tjej för jag hade en fin lägenhet i rätt läge. Är rätt säker det berodde på det som hon luskat fram.

Hur det känns att ha 19-20 cm kuk? Inget speciellt och inget man tänker på, är glad om man får ligga med tjejer och riktar min energi på det. Har aldrig tänkt "honom har jag större kuk än säkert och är bättre än honom". Man är van vid sin penis liksom, precis som man vänjer sig vid allting annat efter ett tag, även en ny bil och en lottovinst. Det stämmer dock att jag aldrig varit mycket för att hävda mig, jag har aldrig känt något behov att trycka ner andra killar, dryga mig, vara dum, sarkastisk och försöka framstå som boss. Jag är även mycket längre än genomsnittliga 180 cm.
Senast redigerad av slemhog 2020-11-30 kl. 20:30.
Citera
2020-11-30, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Gissar att ni som skriver i tråden är mellan 13 år - 17 år samt oskulder .
Men i vuxen världen fungera kvinnans vagina så här.
du kan endast ge en kvinna orgasm genom att stimulera klitoris eller g punkten Dvs att du kan Tillfredsställa en kvinna med en 6 cm penis .
Brudar är så olika. Vissa gillar att man stöter i livmoderhalstappen, andra hatar det.

Att bygga sin självkänsla på stor kuk är ganska tunt underlag. Det är bättre att bli en människa man kan vara stolt över, som andra kan luta sig mot. Det är självkänsla.
Citera
2020-11-30, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slemhog
Ja kör en Porsche Cayman för 400k och har mellan 19-20 cm i penisstorlek som tydligen är top 95-98 percentil i längd. En hel del flickvänner och brudar jag varit med har påpekat någon gång att den är stor. Mitt ex jag var ihop med för över 10 år sen och som jag chattt med lite på senare år mindes t om den var stor och drog upp det. Detta är 100% sant. Fet myt att killar med vrålåk har liten kuk, det är snarare tvärtom. Det är klenutrustade män med låg ekonomisk förmåga som kallar sportbilar för "penisförlängare" som måste kompensera genom att vara nedlåtande.
Då fick du berätta det iallafall 😅
Citera
2020-11-30, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slemhog
Ja kör en Porsche Cayman för 400k och har mellan 19-20 cm i penisstorlek som tydligen är top 95-98 percentil i längd. En hel del flickvänner och brudar jag varit med har påpekat någon gång att den är stor. Mitt ex jag var ihop med för över 10 år sen och som jag chattt med lite på senare år mindes t om den var stor och drog upp det. Detta är 100% sant. Fet myt att killar med vrålåk har liten kuk, det är snarare tvärtom. Det är klenutrustade män med låg ekonomisk förmåga som kallar sportbilar för "penisförlängare" som måste kompensera genom att vara nedlåtande.

Jag har 19 cm och kör en riktig svennebananbil. Har ett lyckligt, kärleksfullt förhållande. Känner min tjej så bra att jag vet 100% att hon struntar i penislängd. För henne går humor, värme, empati, och trohet före allt annat. Är säker på att om jag så tappade kuken skulle hon stå vid min sida. DET är kärlek.

Obs: slickar dock som en gud gör jag.
Citera
2020-11-30, 20:11
Medlem
Frontlinjens avatar
Här kommer vad som nog får anses vara en opartisk analys av ämnet:

https://m.youtube.com/watch?t=100&v=UjkTUYgh6K0

Fångar bra påverkan på det manliga självförtroendet samt vad kvinnor tycker.
Citera
2020-11-30, 20:41
Medlem
slemhogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Jag har 19 cm och kör en riktig svennebananbil. Har ett lyckligt, kärleksfullt förhållande. Känner min tjej så bra att jag vet 100% att hon struntar i penislängd. För henne går humor, värme, empati, och trohet före allt annat. Är säker på att om jag så tappade kuken skulle hon stå vid min sida. DET är kärlek.

Obs: slickar dock som en gud gör jag.

Jag tror inte tjejer bryr sig om penislängd så mycket förutom vissa tycker det kanske är lite smått mer upphetsande, vissa tjejer får lättare orgasm av en längre. Vad jag läst mig till är omkretsen viktigare för många. Så länge den inte är väldigt liten vilket gör den inte känns lika bra.
En väldigt liten kuk är ungefär som en kvinnlig höft utan några kurviga kvinnliga former alls, lagom oattraktivt.
En medel duger nog för dom flesta tjejer, speciellt i förhållanden.
Ungefär som killar nöjer sig med lagom stora bröst som är hett det med, en del killar gillar stora bröst och tycker det är något mer upphetsande, det blir lite av en bonus med stora tuttar men är inte hela världen. Det finns så mycket andra saker tjejer blir som mest attraherade av, och det sitter i mannens personlighet mycket.
Senast redigerad av slemhog 2020-11-30 kl. 20:52.
Citera
2020-11-30, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinnyakompis
Min teori är att killar med stor kuk har en bättre grundläggande självkänsla och inte lika stort hävdelsebehov som killar med liten kuk. Jag har inga bevis för det här men tänker att det grundar sig i att de vinner kukmätartävlingarna i skolan och därmed får en massa respekt från övriga killar plus att när tjejerna får veta att nån har stor kuk vill de instinktivt ha honom, tror han. Det skulle i sånna fall handla om killar med så kallad köttkuk, där kuken är stor i slakt tillstånd, eftersom kukmätartävlingar handlar om slakt mått.

Uttrycket ”penisförlängare” för när män skaffar dyra, lyxiga prylar är ju också i linje med detta. Att en man som skaffar flashig bil för att hävda sig gör så för att kompensera för en liten kuk.

Vad tror ni, kan det stämma? Ge gärna konkreta exempel.

Ja det stämmer. Dom små-kukade killarna blir ofta akademiker och får leva ett liv lite mer i bakgrunden. Deras lott i livet blir att försöka kompensera den lilla kuken med att ständigt försöka positionera sig som bättre inom andra områden, men dom når tyvärr väldigt sällan ända fram.

Under perioden när kvinnan letar en finansiär för sin fortplantning och en skyddad miljö för att placera sin avkomma i kan akademikern nå viss framgång men före och efter denna korta period av livet är det åter igen den mer välhängde mannen med sin bättre självkänsla som är den klart mer framgångsrike.
Citera
2020-11-30, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Gissar att ni som skriver i tråden är mellan 13 år - 17 år samt oskulder .
Men i vuxen världen fungera kvinnans vagina så här.
du kan endast ge en kvinna orgasm genom att stimulera klitoris eller g punkten Dvs att du kan Tillfredsställa en kvinna med en 6 cm penis .

När kvinnan blivit ännu mer vuxen och skiter i att vara pk fungerar det som så att nio av tio "älskar känslan av att bli helt uppfylld" och tycker det är en helt annan sak att bli knullad av en kille med en riktigt grov och skön balle än någon med 6cm "penis".
Citera
2020-11-30, 21:02
Medlem
Frontlinjens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Ja det stämmer. Dom små-kukade killarna blir ofta akademiker och får leva ett liv lite mer i bakgrunden. Deras lott i livet blir att försöka kompensera den lilla kuken med att ständigt försöka positionera sig som bättre inom andra områden, men dom når tyvärr väldigt sällan ända fram.

Under perioden när kvinnan letar en finansiär för sin fortplantning och en skyddad miljö för att placera sin avkomma i kan akademikern nå viss framgång men före och efter denna korta period av livet är det åter igen den mer välhängde mannen med sin bättre självkänsla som är den klart mer framgångsrike.

Norrorts-Conny,

Det är väldigt trovärdiga teorier du lägger fram. Är hantisar i allmänhet och grovisar i synnerhet mer lugna och trygga personer än akademiker? Det skulle ju då stämma väl med att de är mer välutrustade.

Har du och kollegorna mätt i samband med att ni dricker kokkaffe? Jag tänker att det är lätt ordnat då alla har tumstock med sig?
Citera
2020-11-30, 21:03
Medlem
Ha i åtanke att slidor är i olika storlekar både vad som gäller bredd och längd. Vissa är oerhört korta, andra djupare. Och som bonus så finns känsel ett par cm från mynningen och upp. Sedan spelar det ingen roll med längden. Det är omkretsen som rockar. Tamponger känns inte när de sitter på plats.
Citera
2020-11-30, 21:03
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
När kvinnan blivit ännu mer vuxen och skiter i att vara pk fungerar det som så att nio av tio "älskar känslan av att bli helt uppfylld" och tycker det är en helt annan sak att bli knullad av en kille med en riktigt grov och skön balle än någon med 6cm "penis".

Med 10000 inlägg på flashback så har du garanterat ingen erfarenhet med kvinnor. är begreppet incel något som du identifiera dig med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in