2020-11-28, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twigdoll
Vad är det som stormar? hade skickat ett pm om jag kunnat.

Nja jag har nog gjort bort mig tillräckligt. Ta hand om dig, okej?

kram.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-11-28 kl. 23:25.
Citera
2020-11-29, 08:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Nja jag har nog gjort bort mig tillräckligt. Ta hand om dig, okej?

kram.

Nej, du kan fixa det om du ger det en chans.
Du blev nog missuppfattad och gjorde någon förvirrad och ledsen.
Kom igen vi tar det på pm .
Citera
2020-11-29, 15:57
Medlem
Visste inte att man kunde dras som en magnet till en persons själ. Eller jo det visste jag kanske, men inte så snabbt. Allt känns bättre med en extra Sertralindos som dövar lite.

Dags att komma ner på jorden lite från ens Törnrosa-dröm.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-11-29 kl. 16:09.
Citera
2020-11-29, 17:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Visste inte att man kunde dras som en magnet till en persons själ. Eller jo det visste jag kanske, men inte så snabbt. Allt känns bättre med en extra Sertralindos som dövar lite.

Dags att komma ner på jorden lite från ens Törnrosa-dröm.

Om du ska komma ner på jorden så ska du ta seratralin efter ordination från läkare, det är verkligen inte bra att göra sådär!
Citera
2020-11-29, 17:46
Medlem
Citat:
Om du ska komma ner på jorden så ska du ta seratralin efter ordination från läkare, det är verkligen inte bra att göra sådär!

Lugn nu, jag har ätit dubbel dos, vilket ändå är en väldigt låg dos, tidigare på eget bevåg utan problem. Men uppskattar omtanken.
Citera
2020-11-29, 20:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MinnaLinna
Ångesten, hjärtat, så jävla jobbigt, försöker andas, vill men kan inte
Ok gör något åt det då? Knarka benzo som 2/3 av fb gör
Citera
2020-11-30, 19:39
Bannlyst
Fy fan vad livet suger. Har lust att kasta en bit bröd på någon men Nej jag har lärt mig hur de sluta sist när jag kastade bananer åt neger-ungar.
Har ingen större lust med livet men kan inte ge upp ännu.
Citera
2020-11-30, 20:16
Bannlyst
Citat:
Fy fan vad livet suger. Har lust att kasta en bit bröd på någon men Nej jag har lärt mig hur de sluta sist när jag kastade bananer åt neger-ungar.
Har ingen större lust med livet men kan inte ge upp ännu.
Damn bro u wanna talk?
Citera
2020-11-30, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fr0xY1337
Damn bro u wanna talk?

Tack. Men jag vet knappt faktiskt. Har bara lust att kasta lite bröd på folk som ser lyckliga ut, de borde klara av det. Även om jag har haft de värre så är jag the bad one .
Men det slutar alltid dumt .. men vette fan hur man gör för känna sig mer levande i en så grå tillvaro.
Citera
2020-11-30, 21:28
Bannlyst
Vill bara skära halsen av mina föräldrar, snål, sträng bonusfarsa med kontrollbehov. Inte njutit av mitt liv alss på sistone, dålig sömn, konstant arg, ensam samt isolerad i rum sedan kanske 10 år tillbaka, fast vad spelar det för fucking roll? Får ändå inte vara ute i stan när jag vill för min bonusfarsa. Sagt till min morsa 3 ggr att jag inte gillar hnm men hon har ju blivigt tillsagt att dessa regler han lägger på mig är för mitt bästa, ändå är jag inte ens 18 o mår skit.

Nu lider man av grov social fobi också, är blyg och alla människor är främlingar för mig, vill gömma mig från folk jag brukade var vän med för att dom inte kan tycka att jag blivit konstig och skum. Är också plågsamt känslig, började gråta precis efter jag hörde någon snacka skit om mig.

Tänker dagligen på situationer som jag önska skulle hända mig om jag var "normal" typ att jag faktist var frisk o social o är på fest o ja strula med mitt crush från typ 3 år tillbaka. Fast har aldrig varit på fest för jag får ju inte vara ute efter 8 plus, fasr bryr mig inte längre, hoppas jag slutar har ångest över o hänga mig själv o gör det en dag. Känner att dom som redan tagit sitt liv väntar på mig på något vis, känns skönt, vill dock inte dö men känns som det finns ett annat val. Har aldrig öppnat upp mig för någon som nu det jag skrivit, alltid försök gömma mina riktiga känslor o pratar väldigt lite med folk overall. Tror mina ända vänner märker att jag mår skit drf jag slutat umgås med dom mer o mer.
Sry för denna text den e kanske lite cringeääääää
Citera
2020-11-30, 21:42
Bannlyst
Förkortad version: mina föräldrar väljer skola och regler före hälsa och jag känner att jag vill begå självmord som hämnd o meddelande att dom gör fel.
Citera
2020-11-30, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fr0xY1337
Vill bara skära halsen av mina föräldrar, snål, sträng bonusfarsa med kontrollbehov. Inte njutit av mitt liv alss på sistone, dålig sömn, konstant arg, ensam samt isolerad i rum sedan kanske 10 år tillbaka, fast vad spelar det för fucking roll? Får ändå inte vara ute i stan när jag vill för min bonusfarsa. Sagt till min morsa 3 ggr att jag inte gillar hnm men hon har ju blivigt tillsagt att dessa regler han lägger på mig är för mitt bästa, ändå är jag inte ens 18 o mår skit.

Nu lider man av grov social fobi också, är blyg och alla människor är främlingar för mig, vill gömma mig från folk jag brukade var vän med för att dom inte kan tycka att jag blivit konstig och skum. Är också plågsamt känslig, började gråta precis efter jag hörde någon snacka skit om mig.

Tänker dagligen på situationer som jag önska skulle hända mig om jag var "normal" typ att jag faktist var frisk o social o är på fest o ja strula med mitt crush från typ 3 år tillbaka. Fast har aldrig varit på fest för jag får ju inte vara ute efter 8 plus, fasr bryr mig inte längre, hoppas jag slutar har ångest över o hänga mig själv o gör det en dag. Känner att dom som redan tagit sitt liv väntar på mig på något vis, känns skönt, vill dock inte dö men känns som det finns ett annat val. Har aldrig öppnat upp mig för någon som nu det jag skrivit, alltid försök gömma mina riktiga känslor o pratar väldigt lite med folk overall. Tror mina ända vänner märker att jag mår skit drf jag slutat umgås med dom mer o mer.
Sry för denna text den e kanske lite cringeääääää

Låter ju skit , jag skulle väl kunna säga att det fixar sig när du flyttar hemifrån fast nej.. det är då svårt att få tillfällen att ha roligt då istället.
Du har nog fler val än att tänka på att hänga dig, svårt för mig att säga direkt men det låter inte omöjligt att fixa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in