Citat:
Ursprungligen postat av
Fr0xY1337
Vill bara skära halsen av mina föräldrar, snål, sträng bonusfarsa med kontrollbehov. Inte njutit av mitt liv alss på sistone, dålig sömn, konstant arg, ensam samt isolerad i rum sedan kanske 10 år tillbaka, fast vad spelar det för fucking roll? Får ändå inte vara ute i stan när jag vill för min bonusfarsa. Sagt till min morsa 3 ggr att jag inte gillar hnm men hon har ju blivigt tillsagt att dessa regler han lägger på mig är för mitt bästa, ändå är jag inte ens 18 o mår skit.
Nu lider man av grov social fobi också, är blyg och alla människor är främlingar för mig, vill gömma mig från folk jag brukade var vän med för att dom inte kan tycka att jag blivit konstig och skum. Är också plågsamt känslig, började gråta precis efter jag hörde någon snacka skit om mig.
Tänker dagligen på situationer som jag önska skulle hända mig om jag var "normal" typ att jag faktist var frisk o social o är på fest o ja strula med mitt crush från typ 3 år tillbaka. Fast har aldrig varit på fest för jag får ju inte vara ute efter 8 plus, fasr bryr mig inte längre, hoppas jag slutar har ångest över o hänga mig själv o gör det en dag. Känner att dom som redan tagit sitt liv väntar på mig på något vis, känns skönt, vill dock inte dö men känns som det finns ett annat val. Har aldrig öppnat upp mig för någon som nu det jag skrivit, alltid försök gömma mina riktiga känslor o pratar väldigt lite med folk overall. Tror mina ända vänner märker att jag mår skit drf jag slutat umgås med dom mer o mer.
Sry för denna text den e kanske lite cringeääääää
Låter ju skit , jag skulle väl kunna säga att det fixar sig när du flyttar hemifrån fast nej.. det är då svårt att få tillfällen att ha roligt då istället.
Du har nog fler val än att tänka på att hänga dig, svårt för mig att säga direkt men det låter inte omöjligt att fixa.