2020-11-30, 17:07
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinnyakompis
Min teori är att killar med stor kuk har en bättre grundläggande självkänsla och inte lika stort hävdelsebehov som killar med liten kuk. Jag har inga bevis för det här men tänker att det grundar sig i att de vinner kukmätartävlingarna i skolan och därmed får en massa respekt från övriga killar plus att när tjejerna får veta att nån har stor kuk vill de instinktivt ha honom, tror han. Det skulle i sånna fall handla om killar med så kallad köttkuk, där kuken är stor i slakt tillstånd, eftersom kukmätartävlingar handlar om slakt mått.

Uttrycket ”penisförlängare” för när män skaffar dyra, lyxiga prylar är ju också i linje med detta. Att en man som skaffar flashig bil för att hävda sig gör så för att kompensera för en liten kuk.

Vad tror ni, kan det stämma? Ge gärna konkreta exempel.

Tror man kan motbevisa din tes om man bara läser inläggen här. Här har ju alla storkukar och ändå ett jäkla bekräftelsebehov..
Citera
2020-11-30, 17:14
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Tror man kan motbevisa din tes om man bara läser inläggen här. Här har ju alla storkukar och ändå ett jäkla bekräftelsebehov..

Jag tror på vad de skriver när de postar bilder. Det finns anonyma uppladdningstjänster. Men den längste och mest storkukade i min mellanstadieklass hade ingen hög status utan sågs som en sorts byfåne, för utrustningen i skallen var inget vidare, och det är den som verkligen gör personligheten.
Citera
2020-11-30, 17:18
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Är inte Flashback känt för att bara locka de med jättedolme? FB-dase liksom. Och sedan vad i helvete spelar det för roll? Om man vet vad man kan göra med den får man det bekräftat, och man kan tillfredsställa varandra på olika sätt..? Det är en boost för självkänslan om ens partner "blir tagen på sängen av njutning".
Citera
2020-11-30, 17:38
Medlem
LynxBullpups avatar
Kan bekräfta.

Källa: Stor kuk.
Citera
2020-11-30, 17:46
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinnyakompis
...men tänker att det grundar sig i att de vinner kukmätartävlingarna i skolan
Kul, säger en hel del om din uppväxt och dina påtända kompisar i förorten eller kanske på vischan Tyvärr kan jag inte avläsa om du har bra självförtroende eller inte, för det hade varit underhållande informativt.

Tjejer har ingen snopp alls, vilket med din världsbild förklarar deras dåliga självförtroende.

Jag skulle säga från mina fem barn att självförtroende är 99% medfött. Om pappan har självförtroende och mamman inte, eller tvärtom, så är chansen 50/50.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2020-11-30 kl. 17:50.
Citera
2020-11-30, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frawjon
Jag tror på vad de skriver när de postar bilder. Det finns anonyma uppladdningstjänster. Men den längste och mest storkukade i min mellanstadieklass hade ingen hög status utan sågs som en sorts byfåne, för utrustningen i skallen var inget vidare, och det är den som verkligen gör personligheten.

Varför i all världen skulle någon posta en bild på sin kuk här i tråden och som du sedan kan länka samman med användaren här på Flashback? Jag är själv storkukad och vet att den gör en enorm skillnad i samlivet och för att få ligga med tjejer. Jag har ett flertal gånger fått höra att min kuk är både stor och skön vilket så klart bidrar till självkänslan. Jag har också haft engångsligg som hört av sig flera månader senare bara för att få ligga pga min storlek, jag har även haft en dejt som antydde hur skön den var och som t om ville skära av mig kuken för att få använda den privat. Nu ska det sista tas med en nypa salt då det fanns en skämtsam ton i det hela, men att självkänslan är förhöjd bland oss storkukade är inget att hymla med.
Citera
2020-11-30, 18:12
Medlem
nope, varje gång någon kommer till kassan och säger att vi hade bara den här storleken a.k.a grande av rfsu så försöker jag visa empati för personen som ja tror har lågt självförtroende hundra procent. tror inte man skryter om sitt könsorgan då man kan spruta in massa skit och få den större än empire state building
Citera
2020-11-30, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GatuSoparen
Inpräntat sedan barnsben. Att större kuk är festligare på alla sätt och vis. Kvinnor utnyttjar män för deras könsorgan osv. Klart det kan vara en fördel.

Nej, det stämmer inte. Tro mig, en kvinna som är så ytlig är ingen du kommer bygga ett lyckligt, starkt och kärleksfullt förhållande med. Men det är klart, i vissa kretsar kanske sånt är en viktig egenskap. Tänker främst då på brudar med ankläppar, rövimplantat och Canada Goosejackor.
Citera
2020-11-30, 18:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Det måste vara oerhört gynnande för manligheten att tjejen man har sex med inte njuter, utan tvärtom får ont (troll?)

Glömde bort att berätta för er med liten kuk att tjejer njuter oerhört av en stor grov kuk som gör ont. Förstår att detta ter sig konstigt för er som aldrig upplevt fenomenet.
Citera
2020-11-30, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Oerhört omoget och ytligt sätt att se på livet. Normalt funtade tjejer kunde inte bry sig mindre om du har en hästballe. De vill ha värme, omtanke, ambitiösa och intelligenta män.

Jag kan verkligen inte se att en stor kuk skulle vara någon särskild fördel överhuvudtaget. Kanske nåt one night stand fnask som tycker det är spännande, so?

I ett långsiktigt förhållande? Vem bryr sig 10 år down the road. Det finns minst 1000 andra egenskaper som är bra mycket viktigare. En stor kuk på en nolla betyder ingenting.

Herregud så löjligt. Jag tror på riktigt att killar som intalar sig att allt hänger på storleken är omogna och ärligt talat inte vet ett skit om vare sig kvinnor, förhållanden eller sann kärlek.
Mycket klokt och fint skrivet. Det är nästan skrämmande att läsa all objektifiering i detta ämne. Jag tror dock att detta med storlek påverkar mannens självkänsla. Men då är det krogragg det handlar om.
Är det frågan om ett längre förhållande är det så otroligt många andra aspekter som spelar roll, än en stor kuk. Det blir snarast patetiskt att tro att en välutrustad man kan komma undan med endast den egenskapen över tid, för att ha ett lyckligt förhållande. Respekt, trohet, förmågan att kommunicera och lyssna, ömsinthet och värme är betydligt viktigare faktorer än en stor kuk.
Citera
2020-11-30, 19:15
Medlem
Ziayas avatar
Om självförtroendet sitter i den stora pitten tycker jag synd om den mannen. Inte direkt nåt stabilt att bygga sin självkänsla kring. Inte Att män med stor snopp tror att det gör dem bättre beror på populärkulturens och porrens indoktrinering som hjärntvättar dem.

Beklagligt men verkligheten kommer ifatt de flesta.
Citera
2020-11-30, 19:48
Medlem
gronagubbens avatar
Gissar att ni som skriver i tråden är mellan 13 år - 17 år samt oskulder .
Men i vuxen världen fungera kvinnans vagina så här.
du kan endast ge en kvinna orgasm genom att stimulera klitoris eller g punkten Dvs att du kan Tillfredsställa en kvinna med en 6 cm penis .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in