2020-11-30, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RullRull
Stämmer bra din beskrivning. Ryktet går bland kvinnorna och vidare till männen. Någon kukmätartävling har jag aldrig deltagit i, heller aldrig hörts talas om. Självförtroendet hade nog inte varit i topp med liten kuk oavsett hittepå" likt "storleken har ingen betydelse".

Nej, kukmätartävling har jag aldrig hört talas om. Vi undvek att titta på varandras kukar efter idrotten. Gick dessutom massa araber i min klass som duschade med kalsongerna på.

Förståeligt att vissa män ha matat in mantrat 'storleken har ingen betydelse', kan vara rätt tufft att gå igenom ett helt liv utan möjligheten att knulla sönder kvinnor. De som tror att storleken inte har betydelse i sex är korkade, det behövs en grov kuk om man vill lämna en tjej sönderknullad och skakig så att hon knappt kan prata i sängen.
Citera
2020-11-30, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Måste också passa på att tillägga för TS.

Storkukslugn, även förkortat STRKSLGN! Är ett begrepp men de är inte jättevanligt. Används väl mest i mindre kretsar. Begreppet används oftast lite sarkastiskt. Tex man ser en vanlig ball snubbe. Säg en polis som i lugn och ro patrullerar gatan. Då kan någon uttrycka "titta där, han har storkukslugn och så nickar resten av gruppen instämmande"

Kukmätarätvlingar, det förekommer men på olika sätt. I min klass mätte man i lugn och ro hemma och då var det i stånd man mätte sen berättade man dagen efter och så jämförde man. Ingen skämdes för att ha -1,2 cm kortare än de andra. De va inget konstigt och ingen som dömde. Min snopp var inte särskilt lång eller kort, men den va tjock så kompisarna tyckte de va kul å kalla den för korv eller falukorv. Den var inte alls utmärkande stor. Kommentarerna jag fick var inget som jag blev ledsen eller stolt för.

Killen med störst dick imin klass hade dock inget STRKSLGN. Han tyckte mest de va pinsamt och han fick smeknamnet "hästen". Han började knarka tidigt och har idag fått en psykos typ. Så han är ganska skum. Så den där stora dicken han sitter på har inte gett han något positivt alls i livet.

Så en stor kuk kan både ja och nej leda till bättre självförtroende/självkänsla.

Finfint, ska börja använda uttrycket vid tillfälle. Ett bra sätt att inleda fortsatt diskussion i ämnet.
Citera
2020-11-30, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Oerhört omoget och ytligt sätt att se på livet. Normalt funtade tjejer kunde inte bry sig mindre om du har en hästballe. De vill ha värme, omtanke, ambitiösa och intelligenta män.

Jag kan verkligen inte se att en stor kuk skulle vara någon särskild fördel överhuvudtaget. Kanske nåt one night stand fnask som tycker det är spännande, so?

I ett långsiktigt förhållande? Vem bryr sig 10 år down the road. Det finns minst 1000 andra egenskaper som är bra mycket viktigare. En stor kuk på en nolla betyder ingenting.

Herregud så löjligt. Jag tror på riktigt att killar som intalar sig att allt hänger på storleken är omogna och ärligt talat inte vet ett skit om vare sig kvinnor, förhållanden eller sann kärlek.

Tråden handlar inte om huruvida det är bra med stor kuk eller inte. Dock vet vi ju alla att det är en vedertagen fördom att det skulle innebära något bra att ha stor kuk och därav frågan.
Citera
2020-11-30, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frawjon
Precis.

Sedan är det av flera skäl heller inte svårt att räkna ut att de flesta här i tråden som påstår sig ha jättestora kukar inte har det. Bara 5% har 20 cm eller mer, så bara statistiskt lär det inte stämma.

Dessutom visste jag inte ens att det fanns kukmätartävlingar i bokstavlig mening bland civiliserade människor. Uttrycket används vanligen bildligt för att beteckna att några personer håller väldigt på sin prestige och på att veta bäst i en diskussion.

Ja, att folk i tråden försöker skryta om stor kuk är väldigt ointressant då tråden ju handlar om något annat.
Citera
2020-11-30, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Jag har bra självkänsla dels pga min stora kuk men jag har aldrig fått blickar i omklädningsrum eller haft några jävla kukmätartävlingar i skolan, mår snarare bra av bekräftelsen jag får av tjejer och särskilt min nuvarande flickvän. Men det ska sägas att min kuk har varit lika stor i i över 10 år nu och jag har fått bra självkänsla de senaste fem åren eftersom jag ordnat upp mitt liv i övrigt, jag tror verkligen inte att det är vanligt med män som har en stor kuk men i övrigt inte har ett piss och har bra självkänsla. Det hade i alla fall inte jag när jag var 20 och spelade Dota 24/7 och väntade in aktivitetsbidraget 00:01 den 25te för att köpa en Big Mac & co.

Du menar alltså att du fått bra självkänsla de senaste fem åren och att kuken ändå spelar en roll i det?
Citera
2020-11-30, 15:40
Medlem
Det är väl en grej mindre att haka upp sig på ich må dåligt över antar hag, men så mkt mer vet jag väl inte.
Citera
2020-11-30, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frawjon
Alla här som påstår att ni har stor kuk och dessutom på ett skrytsamt sätt, ni kan ju ladda upp en bild på den och så skriver ni ert användarnamn på en lapp på bilden så att man kan vara säker på att det är en bild på er och ingen annan.

Haha klassiker!
Citera
2020-11-30, 15:56
Medlem
Inpräntat sedan barnsben. Att större kuk är festligare på alla sätt och vis. Kvinnor utnyttjar män för deras könsorgan osv. Klart det kan vara en fördel.
Citera
2020-11-30, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butternutsquash
Haha, denna tråd kan vara både det sjukaste och roligaste jag läst här någonsin ni som på riktigt låter er formas av det som skrivs här bör seriöst ta en paus från internet.

Va? Vadå ni som låter er formas? Vilka gör det menar du?

Jag vill på riktigt diskutera ämnet...
Citera
2020-11-30, 16:01
Medlem
Svar JA. Gäller inte bara storleken mellan benen utan även längd och vikt.

Killar som är korta är ofta dryga jävlar som hela tiden ska hävda sig.
Samma gäller med killar som inte kan bygga muskler.
Citera
2020-11-30, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butternutsquash
Haha, denna tråd kan vara både det sjukaste och roligaste jag läst här någonsin ni som på riktigt låter er formas av det som skrivs här bör seriöst ta en paus från internet.
Ja, dom ligger sömnlösa över kukstorlek. Är ju microkukar i så fall. Om man nu besitter en jättekuk så vet man . Inget man går upp på morgonen för att känna sig lite självsäker. Någon kroppsdel man besitter hmmm. Troligt inte hänt.
Citera
2020-11-30, 17:01
Medlem
Intressant, dom minsta kukarna jag har sett återfinns i omklädningsrummet på gymmet. Har sett ett flertal gymbiffar som bär omkring på mikroskopiskt små kukar och det är inte den anabola steroiden som har gjort sitt, dessa är genetiskt betingade. Intressant nog så brukar dessa herrar skyla sig när jag kommer in i duschen med mitt välhängda paket. Brukar placera mig strategiskt bland duscharna i mitten och dra lite extra i snabeln medans jag tvålar in mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in