2020-11-29, 22:32
Medlem
Måste också passa på att tillägga för TS.

Storkukslugn, även förkortat STRKSLGN! Är ett begrepp men de är inte jättevanligt. Används väl mest i mindre kretsar. Begreppet används oftast lite sarkastiskt. Tex man ser en vanlig ball snubbe. Säg en polis som i lugn och ro patrullerar gatan. Då kan någon uttrycka "titta där, han har storkukslugn och så nickar resten av gruppen instämmande"

Kukmätarätvlingar, det förekommer men på olika sätt. I min klass mätte man i lugn och ro hemma och då var det i stånd man mätte sen berättade man dagen efter och så jämförde man. Ingen skämdes för att ha -1,2 cm kortare än de andra. De va inget konstigt och ingen som dömde. Min snopp var inte särskilt lång eller kort, men den va tjock så kompisarna tyckte de va kul å kalla den för korv eller falukorv. Den var inte alls utmärkande stor. Kommentarerna jag fick var inget som jag blev ledsen eller stolt för.

Killen med störst dick imin klass hade dock inget STRKSLGN. Han tyckte mest de va pinsamt och han fick smeknamnet "hästen". Han började knarka tidigt och har idag fått en psykos typ. Så han är ganska skum. Så den där stora dicken han sitter på har inte gett han något positivt alls i livet.

Så en stor kuk kan både ja och nej leda till bättre självförtroende/självkänsla.
Citera
2020-11-29, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filuren80
Antagligen för att det är det ända han har att erbjuda. Han har dålig självkänsla och kan bara hävda sig med kuken.
Spot on! Där sa du något. Så är det och då måste jag passa på att säga "en stor kuk är en fattig tröst i ett fattigt hem". De är verkligen så.
Citera
2020-11-29, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinnyakompis
Min teori är att killar med stor kuk har en bättre grundläggande självkänsla och inte lika stort hävdelsebehov som killar med liten kuk. Jag har inga bevis för det här men tänker att det grundar sig i att de vinner kukmätartävlingarna i skolan och därmed får en massa respekt från övriga killar plus att när tjejerna får veta att nån har stor kuk vill de instinktivt ha honom, tror han. Det skulle i sånna fall handla om killar med så kallad köttkuk, där kuken är stor i slakt tillstånd, eftersom kukmätartävlingar handlar om slakt mått.

Uttrycket ”penisförlängare” för när män skaffar dyra, lyxiga prylar är ju också i linje med detta. Att en man som skaffar flashig bil för att hävda sig gör så för att kompensera för en liten kuk.

Vad tror ni, kan det stämma? Ge gärna konkreta exempel.
Eftersom storleken på kuken är viktig för män, tror jag att de med större kuk har bättre självförtroende.
Jag har dock varit med om en alltför stor kuk, som gjorde fullgott samlag ogenomförbart.
Citera
2020-11-29, 22:41
Medlem
Stämmer ganska bra.
Vita har ofta komplex och skapar ett hat mot svarta som har längre större tjockare kuk än medelvita. Därav ett stort hat söm onämns rasism. Tror liten kuk är vanligt bland SD och NMR.
Citera
2020-11-29, 22:42
Medlem
asploevets avatar
Hellre liten och rapp än stor och slapp.
Citera
2020-11-29, 22:59
Medlem
DURN80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Det stämmer till viss del.

Jag har en stor kuk och väldigt bra självkänsla. Det beror dock inte på någon kukmätartävling av vilket jag aldrig haft, utan att varenda gång jag haft sex har min partner klagat på att den är för stor och att det gör ont. Att råknulla en tjej efter att man har hört det och lämna henne som en gnyende svettig hög gör att man känner sig jävligt manlig.

Jag tycker faktiskt lite synd om er med små kukar, men sen så är ju storleken på ens kuk inte allt(Men väldigt mycket).

Så du tycker att det är manligt att göra det obekvämt för din partner och få denne att ha ont? Märkligt beteende och knappast alfa hanne, grabben. Men du kanske lämnar något utanför historien? Din Partner gillar stora kukar och hon bara låtsas att det gör ont? "Lagom är bäst" är något 9/10 brudar svarar angående kukstorlek. Har själv aningen grövre och har också hört att det gjort ont efter, det är inte tändande alls. Du är fan skum.
Citera
2020-11-29, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Hade kontakt med en kille en period som var väldigt välutrustad. Tackade nej till att träffa honom efter att ha sett en bild på den.

Trodde först det var hans underarm. Var säkert 25 eller mer.

Tackade du inte nej för att han skickade en DICKPICK?
Citera
2020-11-29, 23:22
Medlem
Finns absolut ingen som helst anledning till att ha en överdriven stor kuk.
Om en tjej är villig att dumpa dig för storleken på ditt könsorgan så var det inte mycket att ha ändå. Dessutom säger 9/10 tjejer jag känner att stora bara gör ont och är jobbiga. Inte vara vaginalt utan definitivt analt och ger värk i käkarna vid bj.
Hade aldrig velat haft en stor.
Lagom är bäst.

På vilket sätt är det fördelaktigt förstår jag inte heller. Får du förtur på jobbansökningar om du bifogar en bild på din stora kuk?
Att va med en tjej som är fixerad av just din kuk måste vara ett väldigt ytligt och ensamt förhållande det med.
Senast redigerad av cleanasfuck 2020-11-29 kl. 23:26.
Citera
2020-11-29, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Det stämmer till viss del.

Jag har en stor kuk och väldigt bra självkänsla. Det beror dock inte på någon kukmätartävling av vilket jag aldrig haft, utan att varenda gång jag haft sex har min partner klagat på att den är för stor och att det gör ont. Att råknulla en tjej efter att man har hört det och lämna henne som en gnyende svettig hög gör att man känner sig jävligt manlig.

Jag tycker faktiskt lite synd om er med små kukar, men sen så är ju storleken på ens kuk inte allt(Men väldigt mycket).
Jag är nöjd med att min hjärna är större än din kuk! Det får man självkänsla av.
Citera
2020-11-30, 00:01
Medlem
Finns redan en välkänd term för detta:
Big dick energy
Citera
2020-11-30, 00:44
Medlem
Oerhört omoget och ytligt sätt att se på livet. Normalt funtade tjejer kunde inte bry sig mindre om du har en hästballe. De vill ha värme, omtanke, ambitiösa och intelligenta män.

Jag kan verkligen inte se att en stor kuk skulle vara någon särskild fördel överhuvudtaget. Kanske nåt one night stand fnask som tycker det är spännande, so?

I ett långsiktigt förhållande? Vem bryr sig 10 år down the road. Det finns minst 1000 andra egenskaper som är bra mycket viktigare. En stor kuk på en nolla betyder ingenting.

Herregud så löjligt. Jag tror på riktigt att killar som intalar sig att allt hänger på storleken är omogna och ärligt talat inte vet ett skit om vare sig kvinnor, förhållanden eller sann kärlek.
Citera
2020-11-30, 01:23
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Oerhört omoget och ytligt sätt att se på livet. Normalt funtade tjejer kunde inte bry sig mindre om du har en hästballe. De vill ha värme, omtanke, ambitiösa och intelligenta män.

Jag kan verkligen inte se att en stor kuk skulle vara någon särskild fördel överhuvudtaget. Kanske nåt one night stand fnask som tycker det är spännande, so?

I ett långsiktigt förhållande? Vem bryr sig 10 år down the road. Det finns minst 1000 andra egenskaper som är bra mycket viktigare. En stor kuk på en nolla betyder ingenting.

Herregud så löjligt. Jag tror på riktigt att killar som intalar sig att allt hänger på storleken är omogna och ärligt talat inte vet ett skit om vare sig kvinnor, förhållanden eller sann kärlek.

Precis.

Sedan är det av flera skäl heller inte svårt att räkna ut att de flesta här i tråden som påstår sig ha jättestora kukar inte har det. Bara 5% har 20 cm eller mer, så bara statistiskt lär det inte stämma.

Dessutom visste jag inte ens att det fanns kukmätartävlingar i bokstavlig mening bland civiliserade människor. Uttrycket används vanligen bildligt för att beteckna att några personer håller väldigt på sin prestige och på att veta bäst i en diskussion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in