Citat:
Ursprungligen postat av
Eskulap
Oerhört omoget och ytligt sätt att se på livet. Normalt funtade tjejer kunde inte bry sig mindre om du har en hästballe. De vill ha värme, omtanke, ambitiösa och intelligenta män.
Jag kan verkligen inte se att en stor kuk skulle vara någon särskild fördel överhuvudtaget. Kanske nåt one night stand fnask som tycker det är spännande, so?
I ett långsiktigt förhållande? Vem bryr sig 10 år down the road. Det finns minst 1000 andra egenskaper som är bra mycket viktigare. En stor kuk på en nolla betyder ingenting.
Herregud så löjligt. Jag tror på riktigt att killar som intalar sig att allt hänger på storleken är omogna och ärligt talat inte vet ett skit om vare sig kvinnor, förhållanden eller sann kärlek.
Precis.
Sedan är det av flera skäl heller inte svårt att räkna ut att de flesta här i tråden som
påstår sig ha jättestora kukar inte har det. Bara 5% har 20 cm eller mer, så bara statistiskt lär det inte stämma.
Dessutom visste jag inte ens att det fanns kukmätartävlingar i bokstavlig mening bland civiliserade människor. Uttrycket används vanligen bildligt för att beteckna att några personer håller väldigt på sin prestige och på att veta bäst i en diskussion.