Citat:
Ursprungligen postat av
RiktigTI
"Kulten" vill så hemskt att en ska tro det hela är övernaturligt - Gud, Jesus, Satan, demoner, änglar & så vidare. Det är nästan fundamenta i hela deras propagandakampanj i T/GS-forum överallt på Internet nu för tiden. Jag har även hört det från olika personal i min sociala krets för över åren. Det är utan tvekan en kult/sekt/sällskap som har statens & samhällets stöd i sin väldigt de facto olagliga, oetiska & omoraliska operation (& experiment/research) mot vissa individer. Nästa alla jag stött på i min omgivning verkar tro på "kulten" & deras mål. Så pass att vissa begår uppenbara brott (riktiga brott) samt frivilligt trakasserar, mobbar, förlöjligar & irriterar en måltavla men också förför & t.o.m. ha samlag för att sedan använda relationen för att skapa trauma. Som jag skrivit förut: de verkar använda två känslor i att uppnå sina måla - KÄRLEK & HAT.
De använder verkliga hela social kretsen mot en. Vad är det de säger för att övertala? Något som de säger till alla eftersom ens sociala krets kan utbyta historier & deras motivation måste överensstämma annars inser element i sociala kretsen att de har blivit lurade & tillsagda att göra det under falska premisser.
Ni måste inse hur sadistiska de är. De skapar problem & sedan påstår de lösningar är "Gud" eller psykiatri, eller material för att skydda mot energi-/mikrovågsvapen-/teknologi. Egentligen är det nästan helt psykologiskt baserad - det är i grunden en psykologisk operation som huvudsakligen använder IKT-medel såsom kommunikation via telefon & dator. De använder sociala medier & Internet för att manipulera en måltavlas perception & därmed verklighet. De övertala folk online som måltavlan följer eller är vän med att gå med på att skriva vissa meddelanden i vissa tidpunkter. Det handlar om lögner, sanningar, bullshit & så vidare - för att påverka måltavlas sinne, känslor & så vidare.
Ni kan ge er fan på att allt jag skriver är möjligt genom konventionella IKT-medel i dagens informations- & tekniksamhälle med telefoner överallt. Sedan om ni inte fattat att 75% i TI/GS-forum är propaganda & rent ut sagt desinformation/misinformation är det huvudsakligen ert problem. Jag kan med övertygelse efter att ha följt TI/GS-forum i tre år säga att inlägg, diskussionsämnen & lösningar har skiftat till klar majoritet mot Bibel, Gud & Jesus senast året. Det känns överlag att det hela går mot ett avslut eller ny början av något slag.
Detta skift överensstämmer med det jag hört för andra lokalt om vad det hela andra om vilket verkar kretsa kring religion eller spiritualitet. Möjligen eller troligen medvetande & undermedvetande. Eftersom jag vet inte om det hela är i huvudsak en operation, ett experiment eller research-orienterat --eller alla tre-- så kan jag inte vara säker på det övergripande mål eller agenda. Jag vet att de samlar data om mig dagligen via t.ex. dator eller mobil men de är troligen mer intresserade av mina sociala interaktioner eftersom det manipulerar de att skada mig på olika vis & förstöra mina vänskap & mina försök att skapa vänskap.
Oavsett vad de påstår till er som "vet" vad det hela handlar om så är det inte normalt att utsätta en person för livförstörande situationer & sedan skylla på att det är måltavlans ansvar eller fel när alla vet att hur falsk en situation egentligen är. Det är ett sätt att skapa trauma men också på flera sätt få kontroll över ens liv utan att se tvingat ut.
Det är sådant som typiskt sker i kulter, sekter & religiösa sällskap. Eftersom min familj & sällskap är kristna måste jag dra slutsatsen att det är helt enkelt en mäktig "kult" bakom det här med min familjs & sociala krets stöd samt med statens & samhällets stöd gått med på att "Gang Stalka" mig. De bryr sig inte om att avslöja det här eftersom "kultens" mål är större än mig & min familjs välbefinnande vilket min familj inte fattat - de tror att de är på "kultens" sida. De fattar inte att de kan råka minst lika illa ut som jag. Av det jag uppfattat vet nästan ingen hur stor operationen är. Som sagt verkar det här komma från en eller flera av tre platser; det mycket väl vara en kult/sekt/sällskap med djup nätverk inom en eller flera nedan:
Du beskriver många möjliga aktörer.
Vet av personlig erfarenhet att de kan ta reda på vem du är då du skriver här och kan använda det för att oroa din närmsta omgivning och du uppfattar det som att de "värvat" dem.
De är mycket lömska individer.
Kan du försöka dra dig till minnes något innan el i samband det började som du kan koka ner och beskriva?
Uteslut nära nu , är man i stress men inte vill oro sin omgivning , så finns det mången S som förstår det och låter dem veta men tillägger att du kanske ätit svampar med psykedeliska effekter eller sammanför dem med en bok med mentala sjukdomar.
De håller dig sedan i stress med kanske hot mot nära eller livshotande hot mot dej personligen.
Om du behöver sömntablett så kan de (om det är i kapsel ) lätt byta ut dem mot ej verksamma samtidigt som de stör din nattsömn. Mycket enkla metoder. Likadant med att prata med dig i sömnen jag har vaknat av det ett par gånger ( i tält) men oftast så vid "sann" drömmar så används nog låg eller högfrekvent ljud eller riktat ljud, så det är lite svårt att spela in.
Föreslår dej nu att ta aminosyran Tyrosine 500-1000 mg /dag (motverkar trötthet efter dålig sömn) multi B-vitamin inte för hög doserat plus D-vitamin 50-100 µg på morgonen med normal kost.
Börja sedan med någon snark app , spela in dina nätter så att du får lugn. Fundera sedan på vad du kan säga och inte kan säga ang hur och när det startade (kan vara mycket långt tidigare , dessa är svin ).
Fundera också på om du efter detta startat, kan ha oroat någon i din omgivning men inte sagt varför du var i stress ( "man ska ju reda sig själv" ) , någon du förstår S skulle kunna under tid ( de S har hela sina arbetsliv på sig så verkar det ologiskt så är det fullt logiskt, det är deras löner och ..) vilja förstärka oron hos dem så att de dels oroas, skäms, försöker slappna av oroas , skäms, försöker slappna av i en evig loop? Detta är enkel psykologi som bara psykopater kanske är resistenta mot.
Jag har inte läst alla dina inlägg men förstår att du radar upp organisationer och det är bra så att folk inser att det funnits och utvecklats , men varenda person som inte varit utsatt för dessa metoder som hör dessa organisationernas namn , hamnar också i en tanke loop "låter vettigt , är han sjuk, stämmer detta , kan inte stämma detta , med dagens teknik kan det ju fungera ännu värre, vem är han , varför " , så det vore bra om du kunde peka på något konkret , hur litet du en tycker det verkar så kan det vara den bit andra ska fatta om detta är noja , noja med substans, totalt övergrep eller
om du bara är en inflytelseagent.