2020-11-25, 18:18
Medlem
Hydrodynamiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag har inget liv längre så att säga - sitter isolerad hemma i mer än två år. Innan det drev jag företag med flera andra & företaget gjorde 150 miljoner kr i omsättning år 2015. Jag vet precis vad jag ofrivilligt har lämnat bakom mig - det är inte enkelt att inse att ditt liv är under andras tvångsmässiga kontroll & inflytande. Allt har tagits ifrån mig över dessa åren till följd av GS genom några stora händelser som orsakats av GS på olika vis. Alla har svikit mig som så att min sociala krets är inblandad i det här & låtsas som vanligt att inget har hänt trots att de erkänt operationen - det är saken: många har erkänt att operationen existerar men undanhåller detaljer troligen för att det är menat att pågå under lång tid & de tror helt enkelt på syftet med operationen. Jag skrev innan också hur de de facto saboterade arbetsintervjuer för deras jävla experiment & psykologiska operation. Det är lite skrämmande eftersom det är sannolikt att de förväntar sig vad jag ska göra i det här läget vilket är hela deras taktik: att förutse vad en måltavla ska göra. Många rapporterar tillbaka till de ansvariga om vad jag sagt, gjort, känt & så vidare - det är för att uppdatera deras psykologiska profil av mig men också mata deras "A.I." med data om mig som används för att skapa sociala medieoperationer för att påverka mig eller skicka budskap (kolla "The Great Hack" så fattar du). Det är fan en jävla Orweillansk mardröm. Det är vad det är - som sagt så tror "kulten" att de äger mitt liv vilket de effektiv gör. Om någon mäktig entitet vill kontrollera ditt liv till varje pris så kommer de att lyckas eventuell så om du gör motstånd hamnar du i min situation vilket är i isolation & inget liv alls.

Det är aldrig försent att börja om.
Citera
2020-11-25, 18:36
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrodynamik
Det är aldrig försent att börja om.

Bra idé! Jag ska börja om från 0 & t.o.m. negativt tal (typ -30 (skala 0 till 100)) där jag är med mina 32 år mitt i en pandemi så de kan göra om allt igen & därmed mata dem data för att testa deras hypoteser & teser som de byggt om mig & mitt liv efter 7/15 år av olaglig & oetisk datainsamling. Sarkasm åt sidan. Jag har redan kämpat mig från 0 förut i livet. Det är inget folk gör enkelt i vanliga fall. Det måste först & främst finnas extrem motivation & höga mål med det vilket de har tagit ifrån mig på olika vis. Just nu kämpar jag mot en kult/sekt/sällskap som medvetet sätter deras agenda framför mina måla & drömmar.
Citera
2020-11-25, 22:31
Medlem
Citat:
Bra idé! Jag ska börja om från 0 & t.o.m. negativt tal (typ -30 (skala 0 till 100)) där jag är med mina 32 år mitt i en pandemi så de kan göra om allt igen & därmed mata dem data för att testa deras hypoteser & teser som de byggt om mig & mitt liv efter 7/15 år av olaglig & oetisk datainsamling. Sarkasm åt sidan. Jag har redan kämpat mig från 0 förut i livet. Det är inget folk gör enkelt i vanliga fall. Det måste först & främst finnas extrem motivation & höga mål med det vilket de har tagit ifrån mig på olika vis. Just nu kämpar jag mot en kult/sekt/sällskap som medvetet sätter deras agenda framför mina måla & drömmar.

Har du några av de symtom som är vanliga vid cybertortyr? Se exempelvis nedan:

- Reading and broadcasting thoughts
- Microwave hearing
- Forced visions some synched with body motion
- Wildly racing heart without cause
- Intense general pain or hot-needles-pushed-deep-into-flesh-sensations

- Special attention to genitial area, itching, forced orgasm, intense pain
- Forced memory blanking
- Controlled dreams
- Forced waking, visions
- Artificial tinnitus

- Forced muscle quaking
- Sensation of tapping
- Sensation of electrical shocks
- Sleep deprivation

Om svaret är ja så föreslår jag att du sätter upp som mål att bevisa detta och på så sätt skipa rättvisa.

Symtomen hämtade från https://cyber-torture.com/
Citera
2020-11-25, 22:45
Medlem
Ni som har svårigheter med att lista ut vad de har gjort med dig. Det går via ögonen.

"Do you have still have the membrane in the upper part of the eye if you lift your upper eyelid? Like they've put something literally at the back of your eye? There should be a membrane to keep stuff like lenses from getting to the back of the eye. Mine is gone."

Min är också borta, bindhinnan tror jag det kallas. TA EN TITT! BE EN LÄKARE ELLER TVÅ BEKRÄFTA DET. AVFÄRDA INTE.
Citera
2020-11-25, 23:49
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O
Har du några av de symtom som är vanliga vid cybertortyr? Se exempelvis nedan:

- Reading and broadcasting thoughts
- Microwave hearing
- Forced visions some synched with body motion
- Wildly racing heart without cause
- Intense general pain or hot-needles-pushed-deep-into-flesh-sensations

- Special attention to genitial area, itching, forced orgasm, intense pain
- Forced memory blanking
- Controlled dreams
- Forced waking, visions
- Artificial tinnitus

- Forced muscle quaking
- Sensation of tapping
- Sensation of electrical shocks
- Sleep deprivation

Om svaret är ja så föreslår jag att du sätter upp som mål att bevisa detta och på så sätt skipa rättvisa.

Symtomen hämtade från https://cyber-torture.com/

Sömnproblem har jag haft i flera år till följd av alla problem, all oro, all depression & så vidare som uppkommit av GS. Att de använder sociala medier & Internet för att påverka mig eller trigga mig amplifierar alla underliggande & nya problem.
Citera
2020-11-27, 00:18
Medlem
RiktigTIs avatar
"Kulten" vill så hemskt att en ska tro det hela är övernaturligt - Gud, Jesus, Satan, demoner, änglar & så vidare. Det är nästan fundamenta i hela deras propagandakampanj i T/GS-forum överallt på Internet nu för tiden. Jag har även hört det från olika personal i min sociala krets för över åren. Det är utan tvekan en kult/sekt/sällskap som har statens & samhällets stöd i sin väldigt de facto olagliga, oetiska & omoraliska operation (& experiment/research) mot vissa individer. Nästa alla jag stött på i min omgivning verkar tro på "kulten" & deras mål. Så pass att vissa begår uppenbara brott (riktiga brott) samt frivilligt trakasserar, mobbar, förlöjligar & irriterar en måltavla men också förför & t.o.m. ha samlag för att sedan använda relationen för att skapa trauma. Som jag skrivit förut: de verkar använda två känslor i att uppnå sina måla - KÄRLEK & HAT.

De använder verkliga hela social kretsen mot en. Vad är det de säger för att övertala? Något som de säger till alla eftersom ens sociala krets kan utbyta historier & deras motivation måste överensstämma annars inser element i sociala kretsen att de har blivit lurade & tillsagda att göra det under falska premisser.

Ni måste inse hur sadistiska de är. De skapar problem & sedan påstår de lösningar är "Gud" eller psykiatri, eller material för att skydda mot energi-/mikrovågsvapen-/teknologi. Egentligen är det nästan helt psykologiskt baserad - det är i grunden en psykologisk operation som huvudsakligen använder IKT-medel såsom kommunikation via telefon & dator. De använder sociala medier & Internet för att manipulera en måltavlas perception & därmed verklighet. De övertala folk online som måltavlan följer eller är vän med att gå med på att skriva vissa meddelanden i vissa tidpunkter. Det handlar om lögner, sanningar, bullshit & så vidare - för att påverka måltavlas sinne, känslor & så vidare.

Ni kan ge er fan på att allt jag skriver är möjligt genom konventionella IKT-medel i dagens informations- & tekniksamhälle med telefoner överallt. Sedan om ni inte fattat att 75% i TI/GS-forum är propaganda & rent ut sagt desinformation/misinformation är det huvudsakligen ert problem. Jag kan med övertygelse efter att ha följt TI/GS-forum i tre år säga att inlägg, diskussionsämnen & lösningar har skiftat till klar majoritet mot Bibel, Gud & Jesus senast året. Det känns överlag att det hela går mot ett avslut eller ny början av något slag.

Detta skift överensstämmer med det jag hört för andra lokalt om vad det hela andra om vilket verkar kretsa kring religion eller spiritualitet. Möjligen eller troligen medvetande & undermedvetande. Eftersom jag vet inte om det hela är i huvudsak en operation, ett experiment eller research-orienterat --eller alla tre-- så kan jag inte vara säker på det övergripande mål eller agenda. Jag vet att de samlar data om mig dagligen via t.ex. dator eller mobil men de är troligen mer intresserade av mina sociala interaktioner eftersom det manipulerar de att skada mig på olika vis & förstöra mina vänskap & mina försök att skapa vänskap.

Oavsett vad de påstår till er som "vet" vad det hela handlar om så är det inte normalt att utsätta en person för livförstörande situationer & sedan skylla på att det är måltavlans ansvar eller fel när alla vet att hur falsk en situation egentligen är. Det är ett sätt att skapa trauma men också på flera sätt få kontroll över ens liv utan att se tvingat ut.

Det är sådant som typiskt sker i kulter, sekter & religiösa sällskap. Eftersom min familj & sällskap är kristna måste jag dra slutsatsen att det är helt enkelt en mäktig "kult" bakom det här med min familjs & sociala krets stöd samt med statens & samhällets stöd gått med på att "Gang Stalka" mig. De bryr sig inte om att avslöja det här eftersom "kultens" mål är större än mig & min familjs välbefinnande vilket min familj inte fattat - de tror att de är på "kultens" sida. De fattar inte att de kan råka minst lika illa ut som jag. Av det jag uppfattat vet nästan ingen hur stor operationen är. Som sagt verkar det här komma från en eller flera av tre platser; det mycket väl vara en kult/sekt/sällskap med djup nätverk inom en eller flera nedan:

USA: Frimurare, tempelriddare, kristna fundamentalister, djupa staten (t.ex.NSA)
Italien: Katolska kyrkan, Vatikanen, Jesuiter
Israel: Sionister, religiösa fundamentalister, Mossad

Komihåg att jag skriver alltid huvudsakligen om mitt fall & mitt perspektiv. Det finns några som påstår andra alternativ som är mer högteknologiska vilket är helt genomförbart men personligen tror jag att det mesta är för propagandasyften eftersom grunden i det hela är baserat i psykologi, religion/spiritualitet, cyberoperationer, stalkande, sabotage, spioneri, psykologiska operationer, informationsoperation & gaslighting.

Problemet är att de ger incitament för personer i ens omginving att agera på negativa sätt mot en. Det räcker att de övertygar en vän en gång så är vänner föralltid ett rövhål mot en. Det är m.a.o. onaturligt & s.k. social engineering. Ärligt talat verkar de flesta för naiva & ignoranta att inse vad som sker mot en på större plan - det är inte bara DEN vännen som beter sig dumt eller illa men flera andra samtidigt. Det här är ju extremt negativt i komplexa sociala kontext som att driva företag med 15-25 personer inblandade eller att studera på universitet & umgås träffa 10-30 personer dagligen - eller både plugga & driva företag.

Jag vill beskriva så att ni förstår varför det är en mardröm: efter att du över några månaders period inser att 2-3 stora händelser har påverkat dig ovanligt negativt med konstiga anledningar/konsekvenser i företaget, studier, vänskap, familj relation & så vidare börjar du bli fundersam & lite rädd om vad som pågår. Sedan när du inser att de övervakar & spionerar på dig blir det bekräftat att de 2-3 stora negativa händelser har skapats bakom din rygg med nackdel till dig & din situation. Inte nog med det här: du blir mobbat, förlöjligande & saboterad för av sociala kretsen & ibland myndighetspersonal & främlingar. Det hela ser ut att vara orelaterat men inom sinom tid listar du ut att hela genom att observera & fråga ut personer att det hela är orkestrerat bakom din rygg av en okänd grupp med okänd agenda men som verkar skapa artificiella händelser & misär/elände i ditt liv. Naturligt ser du det här ett extremt hot mot ditt liv men också dina studier, ditt välbefinnande, dina relationer, ditt företag, ditt jobb & så vidare.

Deras agenda & mål med operationen, experimentet & research-projektet är prioritet över mina mänskliga rättigheter & min medborgarskap samt också mer värt än mitt välbefinnande & även mitt liv. Om de verkligen har hänsyn till mitt välbefinnande hade de slutat redan 2013 när jag klagade som mest & mådde riktigt dåligt men nej - i 7 hela år har det fortsatt på olika sätt främst online & sociala medier eftersom jag blev allt mer introvert & isolerad över åren.

Jag måste vara helt klar med det: allt de gör är oönskat, mot min vilja, till min destruktion, skadar min hälsa men inte minst OETISKT, OMORALISKT & OLAGLIGT! Inte nog med det. De är direkt kopplade till riktig global terrorism & då gissar jag till ett CIA-Black Operation-projekt som lyder order från "kulten" - det är vad jag observerat & listat ut med hänvisning till bl.a. skjutningar ghorde av TI:s såsom Aaron Alexis (2012), Myron May (2014) & Gavin Long (2016) men det finns många fler som förlorat livet på olika vis bl.a. självmord. Därför kan ingen seriös måltavla släppa det här eftersom det är bokstavligen på dödligt allvar - de ansvariga är dödligt seriösa i deras operation & agenda. Det är objektiva sanningen.
Senast redigerad av RiktigTI 2020-11-27 kl. 01:11.
Citera
2020-11-27, 07:31
Medlem
regafras avatar
Citat:
"Kulten" vill så hemskt att en ska tro det hela är övernaturligt - Gud, Jesus, Satan, demoner, änglar & så vidare. Det är nästan fundamenta i hela deras propagandakampanj i T/GS-forum överallt på Internet nu för tiden. Jag har även hört det från olika personal i min sociala krets för över åren. Det är utan tvekan en kult/sekt/sällskap som har statens & samhällets stöd i sin väldigt de facto olagliga, oetiska & omoraliska operation (& experiment/research) mot vissa individer. Nästa alla jag stött på i min omgivning verkar tro på "kulten" & deras mål. Så pass att vissa begår uppenbara brott (riktiga brott) samt frivilligt trakasserar, mobbar, förlöjligar & irriterar en måltavla men också förför & t.o.m. ha samlag för att sedan använda relationen för att skapa trauma. Som jag skrivit förut: de verkar använda två känslor i att uppnå sina måla - KÄRLEK & HAT.

De använder verkliga hela social kretsen mot en. Vad är det de säger för att övertala? Något som de säger till alla eftersom ens sociala krets kan utbyta historier & deras motivation måste överensstämma annars inser element i sociala kretsen att de har blivit lurade & tillsagda att göra det under falska premisser.

Ni måste inse hur sadistiska de är. De skapar problem & sedan påstår de lösningar är "Gud" eller psykiatri, eller material för att skydda mot energi-/mikrovågsvapen-/teknologi. Egentligen är det nästan helt psykologiskt baserad - det är i grunden en psykologisk operation som huvudsakligen använder IKT-medel såsom kommunikation via telefon & dator. De använder sociala medier & Internet för att manipulera en måltavlas perception & därmed verklighet. De övertala folk online som måltavlan följer eller är vän med att gå med på att skriva vissa meddelanden i vissa tidpunkter. Det handlar om lögner, sanningar, bullshit & så vidare - för att påverka måltavlas sinne, känslor & så vidare.

Ni kan ge er fan på att allt jag skriver är möjligt genom konventionella IKT-medel i dagens informations- & tekniksamhälle med telefoner överallt. Sedan om ni inte fattat att 75% i TI/GS-forum är propaganda & rent ut sagt desinformation/misinformation är det huvudsakligen ert problem. Jag kan med övertygelse efter att ha följt TI/GS-forum i tre år säga att inlägg, diskussionsämnen & lösningar har skiftat till klar majoritet mot Bibel, Gud & Jesus senast året. Det känns överlag att det hela går mot ett avslut eller ny början av något slag.

Detta skift överensstämmer med det jag hört för andra lokalt om vad det hela andra om vilket verkar kretsa kring religion eller spiritualitet. Möjligen eller troligen medvetande & undermedvetande. Eftersom jag vet inte om det hela är i huvudsak en operation, ett experiment eller research-orienterat --eller alla tre-- så kan jag inte vara säker på det övergripande mål eller agenda. Jag vet att de samlar data om mig dagligen via t.ex. dator eller mobil men de är troligen mer intresserade av mina sociala interaktioner eftersom det manipulerar de att skada mig på olika vis & förstöra mina vänskap & mina försök att skapa vänskap.

Oavsett vad de påstår till er som "vet" vad det hela handlar om så är det inte normalt att utsätta en person för livförstörande situationer & sedan skylla på att det är måltavlans ansvar eller fel när alla vet att hur falsk en situation egentligen är. Det är ett sätt att skapa trauma men också på flera sätt få kontroll över ens liv utan att se tvingat ut.

Det är sådant som typiskt sker i kulter, sekter & religiösa sällskap. Eftersom min familj & sällskap är kristna måste jag dra slutsatsen att det är helt enkelt en mäktig "kult" bakom det här med min familjs & sociala krets stöd samt med statens & samhällets stöd gått med på att "Gang Stalka" mig. De bryr sig inte om att avslöja det här eftersom "kultens" mål är större än mig & min familjs välbefinnande vilket min familj inte fattat - de tror att de är på "kultens" sida. De fattar inte att de kan råka minst lika illa ut som jag. Av det jag uppfattat vet nästan ingen hur stor operationen är. Som sagt verkar det här komma från en eller flera av tre platser; det mycket väl vara en kult/sekt/sällskap med djup nätverk inom en eller flera nedan:

Du beskriver många möjliga aktörer.
Vet av personlig erfarenhet att de kan ta reda på vem du är då du skriver här och kan använda det för att oroa din närmsta omgivning och du uppfattar det som att de "värvat" dem.
De är mycket lömska individer.

Kan du försöka dra dig till minnes något innan el i samband det började som du kan koka ner och beskriva?

Uteslut nära nu , är man i stress men inte vill oro sin omgivning , så finns det mången S som förstår det och låter dem veta men tillägger att du kanske ätit svampar med psykedeliska effekter eller sammanför dem med en bok med mentala sjukdomar.
De håller dig sedan i stress med kanske hot mot nära eller livshotande hot mot dej personligen.

Om du behöver sömntablett så kan de (om det är i kapsel ) lätt byta ut dem mot ej verksamma samtidigt som de stör din nattsömn. Mycket enkla metoder. Likadant med att prata med dig i sömnen jag har vaknat av det ett par gånger ( i tält) men oftast så vid "sann" drömmar så används nog låg eller högfrekvent ljud eller riktat ljud, så det är lite svårt att spela in.

Föreslår dej nu att ta aminosyran Tyrosine 500-1000 mg /dag (motverkar trötthet efter dålig sömn) multi B-vitamin inte för hög doserat plus D-vitamin 50-100 µg på morgonen med normal kost.

Börja sedan med någon snark app , spela in dina nätter så att du får lugn. Fundera sedan på vad du kan säga och inte kan säga ang hur och när det startade (kan vara mycket långt tidigare , dessa är svin ).

Fundera också på om du efter detta startat, kan ha oroat någon i din omgivning men inte sagt varför du var i stress ( "man ska ju reda sig själv" ) , någon du förstår S skulle kunna under tid ( de S har hela sina arbetsliv på sig så verkar det ologiskt så är det fullt logiskt, det är deras löner och ..) vilja förstärka oron hos dem så att de dels oroas, skäms, försöker slappna av oroas , skäms, försöker slappna av i en evig loop? Detta är enkel psykologi som bara psykopater kanske är resistenta mot.

Jag har inte läst alla dina inlägg men förstår att du radar upp organisationer och det är bra så att folk inser att det funnits och utvecklats , men varenda person som inte varit utsatt för dessa metoder som hör dessa organisationernas namn , hamnar också i en tanke loop "låter vettigt , är han sjuk, stämmer detta , kan inte stämma detta , med dagens teknik kan det ju fungera ännu värre, vem är han , varför " , så det vore bra om du kunde peka på något konkret , hur litet du en tycker det verkar så kan det vara den bit andra ska fatta om detta är noja , noja med substans, totalt övergrep eller
om du bara är en inflytelseagent.
Senast redigerad av regafra 2020-11-27 kl. 08:26.
Citera
2020-11-27, 08:47
Medlem
regafras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regafra
Du beskriver många möjliga aktörer.
Vet av personlig erfarenhet att de kan ta reda på vem du är då du skriver här och kan använda det för att oroa din närmsta omgivning och du uppfattar det som att de "värvat" dem.
De är mycket lömska individer.

Kan du försöka dra dig till minnes något innan el i samband det började som du kan koka ner och beskriva?

Uteslut nära nu , är man i stress men inte vill oro sin omgivning , så finns det mången S som förstår det och låter dem veta men tillägger att du kanske ätit svampar med psykedeliska effekter eller sammanför dem med en bok med mentala sjukdomar.
De håller dig sedan i stress med kanske hot mot nära eller livshotande hot mot dej personligen.

Om du behöver sömntablett så kan de (om det är i kapsel ) lätt byta ut dem mot ej verksamma samtidigt som de stör din nattsömn. Mycket enkla metoder. Likadant med att prata med dig i sömnen jag har vaknat av det ett par gånger ( i tält) men oftast så vid "sann" drömmar så används nog låg eller högfrekvent ljud eller riktat ljud, så det är lite svårt att spela in.

Föreslår dej nu att ta aminosyran Tyrosine 500-1000 mg /dag (motverkar trötthet efter dålig sömn) multi B-vitamin inte för hög doserat plus D-vitamin 50-100 µg på morgonen med normal kost.

Börja sedan med någon snark app , spela in dina nätter så att du får lugn. Fundera sedan på vad du kan säga och inte kan säga ang hur och när det startade (kan vara mycket långt tidigare , dessa är svin ).

Fundera också på om du efter detta startat, kan ha oroat någon i din omgivning men inte sagt varför du var i stress ( "man ska ju reda sig själv" ) , någon du förstår S skulle kunna under tid ( de S har hela sina arbetsliv på sig så verkar det ologiskt så är det fullt logiskt, det är deras löner och ..) vilja förstärka oron hos dem så att de dels oroas, skäms, försöker slappna av oroas , skäms, försöker slappna av i en evig loop? Detta är enkel psykologi som bara psykopater kanske är resistenta mot.

Jag har inte läst alla dina inlägg men förstår att du radar upp organisationer och det är bra så att folk inser att det funnits och utvecklats , men varenda person som inte varit utsatt för dessa metoder som hör dessa organisationernas namn , hamnar också i en tanke loop "låter vettigt , är han sjuk, stämmer detta , kan inte stämma detta , med dagens teknik kan det ju fungera ännu värre, vem är han , varför " , så det vore bra om du kunde peka på något konkret , hur litet du en tycker det verkar så kan det vara den bit andra ska fatta om detta är noja , noja med substans, totalt övergrep eller
om du bara är en inflytelseagent.

Inflytelseagenter är ju en realitet, har man ex uppdraget att trakassera någon å S vägnar så sitter man även på nätet , speciellt om det börjar bli farligt för en själv och sin uppdragsgivare.

Ett sätt för trovärdighet , vore om jag fick information/material av en torterad , som jag kände igen personer som jag själv mött i mitt ärende.

Om jag kände igen någon så skulle jag tänka
A, Har jag fått dessa namn pga att avsändaren inte har något att förlora då denne är den grupp som utsatt mig , och vill narra mig med uttröttande meningslös spökjakt ?

B, Hur säkra upp detta , för har du namn som jag känner igen så är det bara två möjligen tre vägar som det kan vara och löser man det så kan man få en grupptalan mot en mindre grupp och våra mål lösta .

Att rabbla spionorganisationer som använder dessa metoder är både bra och dåligt. Bättre att satsa på sina egna case och gå vidare i sitt liv (med en fet summa resten av livet) .
Citera
2020-11-27, 16:54
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Inflytelseagenter är ju en realitet, har man ex uppdraget att trakassera någon å S vägnar så sitter man även på nätet , speciellt om det börjar bli farligt för en själv och sin uppdragsgivare.

Ett sätt för trovärdighet , vore om jag fick information/material av en torterad , som jag kände igen personer som jag själv mött i mitt ärende.

Om jag kände igen någon så skulle jag tänka
A, Har jag fått dessa namn pga att avsändaren inte har något att förlora då denne är den grupp som utsatt mig , och vill narra mig med uttröttande meningslös spökjakt ?

B, Hur säkra upp detta , för har du namn som jag känner igen så är det bara två möjligen tre vägar som det kan vara och löser man det så kan man få en grupptalan mot en mindre grupp och våra mål lösta .

Att rabbla spionorganisationer som använder dessa metoder är både bra och dåligt. Bättre att satsa på sina egna case och gå vidare i sitt liv (med en fet summa resten av livet) .

Jag kan ju med övertygelse också peka mot en "Illuminati"-typ av nätverk. Det är det första jag googlade för många år sedan: "Illuminati stalking" i desperation att förstå det som hände mot mig i flera år. Frimurare & all dess delar är ryggraden för det här. Det är eliten av eliten vertikalt - den spirituella eliten. Eliten i Frimurarna är också med i andra nätverk eller sällskap påverkade av många andra sällskap, personer & organisationer utifrån. Enligt Illuminat-expert Leo Zagami är Jesuiter på toppen av den spirituella eliten. Det vi pratar om är inte idioter som är lågnivåmedlemmar - eliten i diverse organisationer & nätverk ansvarar över det här & det är säkert.

Att någon av oss som är utanför eliten kan avfärda deras agenda baserat på personlig kunskap & erfarenhet är ignorant - de tänker inte som en vanlig person gör. Förövrigt är CIA/NSA bara verktyg åt faktiska eliten - CIA/NSA ger sig inte på vanliga & oskyldiga personer i flera år eller 7/15 år men det är någon (nätverk/sällskap/kult) som kanske använder deras resurser för egna intressen & liknande t.o.m. utan CIA/NSA vetandes.

Jag har ju inga bevis på att CIA/NSA är inblandade men baserat på deras teknologiska sofistikation & informationsmanipulation av sociala medier & Internet så finns det få entitet med den kapacitet. Allt det här är menat att JAG personligen ska observera & ingen annan. Ett stycke information betyder något för mig (som de vet) men inte för den andre - psykologisk operation.

Sedan finns det två typer av människor angående det här: de som tror på det & de som inte tror på det. Jag kan säga att de som tror på det här om att påverkas av okänd makt är majoritet idag. Problemet ä att väldigt få bryr sig om det eller att förstå sig på det. Det är enklare att avfärda det helt & leva i sin egna bubbla - så har jag uppfattat personer som vet om det här. Vad kan de ens göra åt det?

Jag är förföljd av en "kult" som staten & samhället stöttar men också familj & vänner. I 7/15 år. Mot min vilja. Till deras intressen & mot mina personliga intressen. Fjantigt. Idiotiskt. Vad kan jag göra? Jo - sprida kunskap & låta folk veta vad som är möjligt. Min egna historia är ju mitt starkaste vapen. Samtidigt är det menat att vara så. Svårt att komma ifrån deras agenda. Jag är ju fast i DERAS samhälle.
Senast redigerad av RiktigTI 2020-11-27 kl. 17:43.
Citera
2020-11-27, 18:09
Medlem
regafras avatar
Citat:
Jag kan ju med övertygelse också peka mot en "Illuminati"-typ av nätverk. Det är det första jag googlade för många år sedan: "Illuminati stalking" i desperation att förstå det som hände mot mig i flera år. Frimurare & all dess delar är ryggraden för det här. Det är eliten av eliten vertikalt - den spirituella eliten. Eliten i Frimurarna är också med i andra nätverk eller sällskap påverkade av många andra sällskap, personer & organisationer utifrån. Enligt Illuminat-expert Leo Zagami är Jesuiter på toppen av den spirituella eliten. Det vi pratar om är inte idioter som är lågnivåmedlemmar - eliten i diverse organisationer & nätverk ansvarar över det här & det är säkert.

Att någon av oss som är utanför eliten kan avfärda deras agenda baserat på personlig kunskap & erfarenhet är ignorant - de tänker inte som en vanlig person gör. Förövrigt är CIA/NSA bara verktyg åt faktiska eliten - CIA/NSA ger sig inte på vanliga & oskyldiga personer i flera år eller 7/15 år men det är någon (nätverk/sällskap/kult) som kanske använder deras resurser för egna intressen & liknande t.o.m. utan CIA/NSA vetandes.

Jag har ju inga bevis på att CIA/NSA är inblandade men baserat på deras teknologiska sofistikation & informationsmanipulation av sociala medier & Internet så finns det få entitet med den kapacitet. Allt det här är menat att JAG personligen ska observera & ingen annan. Ett stycke information betyder något för mig (som de vet) men inte för den andre - psykologisk operation.

Sedan finns det två typer av människor angående det här: de som tror på det & de som inte tror på det. Jag kan säga att de som tror på det här om att påverkas av okänd makt är majoritet idag. Problemet ä att väldigt få bryr sig om det eller att förstå sig på det. Det är enklare att avfärda det helt & leva i sin egna bubbla - så har jag uppfattat personer som vet om det här. Vad kan de ens göra åt det?

Jag är förföljd av en "kult" som staten & samhället stöttar men också familj & vänner. I 7/15 år. Mot min vilja. Till deras intressen & mot mina personliga intressen. Fjantigt. Idiotiskt. Vad kan jag göra? Jo - sprida kunskap & låta folk veta vad som är möjligt. Min egna historia är ju mitt starkaste vapen. Samtidigt är det menat att vara så. Svårt att komma ifrån deras agenda. Jag är ju fast i DERAS samhälle.

Ja efter att ha skummat din text så har jag ett par funderingar, 1 har de mickrat din hjärna så att du glömt hur det började ? 2, du tänker "äntligen " en med en lösning och blir lite yr ock svarar som jag gjort efterbara 7 år, och det blir lite ologiskt då du fokuserar på fel saker " brett om allt du tänkt" ?

Har du namn på de som utfört detta mot dej ? Har du tillhörighet med namn på de som utfört detta ? har du specifika händelser som renoverat hemma hos dej fast du inte blivit upplyst om det ? Om någon river en vägg hos dej så måste du märka det. Specificera gärna det du varit med om som tex du köper alltid röd mjölk men du noterar att det står grön djävla mjöl i din kyl, specifikation förfarande av ofta förekommande händelser efter detta, är du tar en bild av matkassen du handlat. Du kan ju vara disträ, vilket jag själv fick erfara i veckan då en på ett möte sade "du skulle inte vara här förens nästa vecka " jag tänkte visst kan jag ha fel men kollade telefon inspelningen och verifierade att det vad mötes ledaren som hade fel . Sådana skit saker utnyttjas av dessa S för att visa du är van att misstolka. Så ljud är bra på flera sätt att spara .
Senast redigerad av regafra 2020-11-27 kl. 18:17.
Citera
2020-11-28, 04:56
Medlem
regafras avatar
Tänk på det nu informanter,
De passar väl på och blir av med äldre vittnen nu, en hostning här och där och kudde över ansikte ....
https://www.ivo.se/publicerat-material/nyheter/2020/ingen-region-har-tagit-fullt-ansvar-for-individuell-vard/

En psykopat utnyttjar bara er tills dennes experiment riskerar att avslöjas och som ni vet så ett liv, för era ledare, är inget mot deras harmoni. https://sv.wikipedia.org/wiki/Josef_Mengele

Personligen blir jag hårt ansatt nu då jag har flera klara bevis, synd man inte har psykopatiska drag utan vill få dem till Haag

Många vittnen som ska tystas Estonia , Palme, Informanter och tex på mediaföretag där mycket sorterats bort av chefer men där telefonisterna minns.
Senast redigerad av regafra 2020-11-28 kl. 05:15.
Citera
2020-11-28, 18:17
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Tänk på det nu informanter,
De passar väl på och blir av med äldre vittnen nu, en hostning här och där och kudde över ansikte ....
https://www.ivo.se/publicerat-material/nyheter/2020/ingen-region-har-tagit-fullt-ansvar-for-individuell-vard/

En psykopat utnyttjar bara er tills dennes experiment riskerar att avslöjas och som ni vet så ett liv, för era ledare, är inget mot deras harmoni. https://sv.wikipedia.org/wiki/Josef_Mengele

Personligen blir jag hårt ansatt nu då jag har flera klara bevis, synd man inte har psykopatiska drag utan vill få dem till Haag

Många vittnen som ska tystas Estonia , Palme, Informanter och tex på mediaföretag där mycket sorterats bort av chefer men där telefonisterna minns.

På tal om "Angel Of Death" Mengele, det här är taget ur ett MK ULTRA-dokument som jag använde igår i andra forum:

"Throughout the course of history, several accounts have been recorded describing rituals and practices resembling mind control. One of the earliest writings giving reference to the use of occultism to manipulate the mind can be found in the Egyptian Book of the Dead. It is a compilation of rituals, heavily studied by today’s secret societies, which describes methods of torture and intimidation (to create trauma), the use of potions (drugs) and the casting of spells (hypnotism), ultimately resulting in the total enslavement of the initiate. Other events ascribed to black magic, sorcery and demon possession (where the victim is animated by an outside force) are also ancestors of Monarch programming.

It is, however, during the 20th century that mind control became a science in the modern sense of the term, where thousands of subjects have been systematically observed, documented and experimented on.

One of the first methodical studies on trauma-based mind control was conducted by Josef Mengele, a physician working in N--i concentration camps. He initially gained notoriety for being one of the SS physicians who supervised the selection of arriving prisoners, determining who was to be killed and who was to become a forced laborer. However, he is mostly known for performing grisly human experiments on camp inmates, including children, for which Mengele was called the “Angel of Death”.

Mengele is infamous for his sordid human experiments on concentration camps prisoners, especially on twins. A part of his work that is rarely mentioned however, is his research on mind control. Much of his research in this field was confiscated by the Allies and is still classified to this day.

“DR. GREEN (Dr. Joseph Mengele): The most significant programmer, perhaps one could give him the title of the father of Monarch Programming was Joseph Mengele, an ex-N--i Concentration Camp doctor. Thousands of Monarch mindcontrolled slaves in the U.S. had “Dr. Green” as their chief programmer.” So Mengele’s research served as a basis for the covert, illegal CIA human research program named MK-ULTRA."

Monarch programming is a mind-control technique comprising elements of Satanic Ritual Abuse (SRA) & Multiple Personality Disorder (MPD). It utilizes a combination of psychology, neuroscience & occult rituals to create within the slaves an alter persona that can be triggered and programmed by the handlers. Monarch slaves are used by several organizations connected with the world elite in fields such as the military, sex slavery, & the entertainment industry.

It is a compilation of rituals, heavily studied by today’s secret societies, which describes methods of torture & intimidation (to create trauma), the use of potions (drugs) & the casting of spells (hypnotism), ultimately resulting in the total enslavement of the initiate. Other events ascribed to black magic, sorcery & demon possession (where the victim is animated by an outside force) are also ancestors of Monarch programming.

The victim/survivor is called a “slave” by the programmer/handler, who in turn is perceived as “master” or “god.” About 75% are female since they possess a higher tolerance for pain & tend to dissociate more easily than males. Monarch handlers seek the compartmentalization of their subject’s psyche in multiple & separate alter personas using trauma to cause dissociation.

Points of methods in programming [valt relevanta punkter]:
25. Spiritual abuse to cause victim to feel possessed, harassed, & controlled internally by spirits or demons
26. Desecration of Judeo-Christian beliefs & forms of worship; dedication to Satan or other deities
27. Abuse & illusion to convince victims that God is evil, such as convincing a child that God has abused her
22. Forced to perform or witness abuse, torture & sacrifice of people and animals, usually with knives
29. Harm or threats of harm to family, friends, loved ones, pets, & other victims, to force compliance
30. Use of illusion & virtual reality to confuse & create non-credible disclosure"

Jag tycker att det här beskriver vad den allmäna uppfattningar är i TI/GS-forum. Exempelvis punkt 22: I forum så ser vi alla falska måltavlor som påstår sig vara utsatta för energivapen (t.ex. Dr Katherine Horton & Bryan Tew + andra) där de visar "kroppslig skada" där Bryan Tew är väldigt utsatt. Vi måltavlor får ju "witness abuse, torture & sacrifice of people" genom att bara vara i TI/GS-forum vilket bekräftar mina aningar om att TI/GS-forum huvudsaklingen används för (MK ULTRA) hjärntvättning.

Sedan har vi andra punkter 25, 26 & 27 vilket är riktade mot religion & att övertyga en måltavla att "Gud är ond" för att istället bli ateist eller satanist - mycket i MK ULTRA har rötter i äldre ritualer inom t.ex. satanism. Jag kan gå in på det här ämnet med 5 A4-sidor men ni förstår varför de använder religion & Gud/Jesus/Satan/demoner/änglar i dessa TI/GS-forum? För att uppmärksamma att Gud kan inget göra mot energivapen eller det omvända: energivapen & dylikt används mot de som inte accepterat Jesus i sitt liv. Eftersom det här är i grunden baserat i djup psykologi & psykologiska operationer måste vi analysera det utifrån psykologiska medel såsom "reversed psychology". Det är uppenbart att religion används som ett medel & t.o.m. ett vapen för att uppnå "kultens" mål med en måltavla. Kulter/sekter/sällskap är ökända för att använda MK ULTRA-programmering efter det är härifrån många metoder förfinats via CIA- & Nazi-experiment.

Punkt 30 kan förklara varför det är svårt att avslöja det här eftersom det hela är byggt på illusioner & falska realiteter som stöds av majoriteten av TI/GS-sällskapet i form av desinformation & missinformation där kanske 10%-50% av aktiva medlemmar är övertygade "agenter" för operationen som sprider desinformation medan resten är riktiga måltavlor eller falska sådana som sprider missinformation.

I min erfarenhet är klar majoritet av aktiva medlemmar oärliga till varför de är i TI/GS-sällskapet & många av dessa är rentav "agenter" som samarbetar med de ansvariga bakom det hela som koordinerar information & sprider t.ex. triggerord till "agenterna" för att använda i samtal med en riktig måltavla eller i sina inlägg i forum - kanske för att driva på hypnos, sensitization eller NLP online. Det är verkligen så det fungerar - det är en så omfattande operation & det märks mer online men offline fungerar det på samma sätt - information delas mellan de som rekryteras till "kultens" operation.
Senast redigerad av RiktigTI 2020-11-28 kl. 18:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in