2019-01-12, 14:14
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag är en TI men jag har inte upplevt sådant som t.ex. PsyOp-agenten Dr Horton påstår om DEW-vapen & mikrovågor. Ingen syntetisk telepati eller s.k. Remote Neural Monitoring heller. Inga implantat. Jag har inga hälsoproblem med mobiltelefoner eller WiFi (min router är 1,5 meter från mig majoriteten av dagen).

Jag förutspår att du steg för steg även kommer att uppleva alla dessa 'problem'. Har man väl öppnat dörren verkar det vara svårt att stänga den.
Citera
2019-01-12, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Smärtor över bröstet och andningsproblem är två av många symptom på en panikångestattack.
https://psykologonline.nu/panikangest/

För längesedan, i min ungdom hade jag panikångestattack några gånger. Det liknade inte alls den upplevelse som ledde till detta sjukhusbesök. Det var helt klart mycket, mycket värre det som hände denna gång och det var någon form av ATTACK, det är jag helt säker på. Jag har ännu inte fullt ut accepterat att det orsakades av avancerad teknologi, men det är en möjlig förklaring som jag ser det. Ett annat alternativ kan vara att jag helt enkelt blev förgiftad.

I somras drabbades jag av liknande starka smärtor i bröstkorgen efter att ha ätit av plommon som jag fick av en granne.
Citera
2019-01-12, 14:30
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Jag förutspår att du steg för steg även kommer att uppleva alla dessa 'problem'. Har man väl öppnat dörren verkar det vara svårt att stänga den.

Jag har varit öppet Gang Stalkad från 2013 som senast men troligtvis blivit övervakad (& saboterad för) sedan 2010 - I nästan 10 år har de varit på mig. Under denna tid har jag haft flera hälsoproblem som beskrivs från t.ex. PsyOp-agenterna Dr Duncan & Dr Horton men under den tiden hittade jag medicinska skäl & livsstilsskäl till mina ganska vanliga hälsoproblem.

Jag har under de sista månaderna format en hypotes om att de söker upp personer som -bland annat- har psykosomatiska besvär (eller hypokondriker) eller benägenhet för att tro på det övernaturliga för att övertyga en om vissa Sci-Fi-faktum genom psykologiska operationer.
Citera
2019-01-12, 14:31
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalotus
Ja, moderatorn tog nog bort mitt inlägg men det beror säkert på att jag först skrev mitt svar men senare raderade det jag hade skrivit och istället skrev "felpost ... jag vill inte ha detta utlagt på internet" eller något liknande.

Jag skulle kanske inte ha svarat just igår för jag befann mig i ett traumatillstånd efter ett riktigt jobbigt möte med några personer på en myndighet. Så jag kände mig väldigt ur balans igår och blev tveksam om jag verkligen skulle berätta om dessa attacker öppet här. Men det som jag berättade om är sant, det var vad som hände.

När jag först kom in till sjukhuset så hade jag svåra andningsproblem men blev ändå lämnad helt själv i ett väntrum i säkert fem minuter vilket skapade ännu mer trauma och dödsångest. Jag fick sedan ligga på en brits och bara låg och skakade i säkert en halvtimme till en timmes tid. De tog prover, sa att allt såg bra ut och att jag var fullt frisk, sedan så hävdade de att jag hade drabbats av en panikångestattack. Men det var ju mycket mer än så som hände: den fruktansvärda smärtan i hjärttrakten och på andra ställen i kroppen från ingenstans, känslan av att bli kvävd m.m. Det stämmer att jag som ett resultat av attacken kände panik över att jag kanske var på väg att dö, men jag är säker på att orsaken till hela händelseförloppet inte kan ha varit en panikångestattack för jag hade ingen som helst anledning att få panik över något där och då. Jag tror absolut att jag blev attackerad utifrån på något sätt.

Jag uppskattar att du skriver och förklarar vad det förmodligen rör sig om. Så tack!

Jag känner också mycket väl igen din beskrivning av den sömnmanipulation som sker. Vissa nätter är det rent omöjligt att få någon sömn alls.

Allt detta är ju bara alltför typiskt för panikångestattack.
Senast redigerad av Clay Allison 2019-01-12 kl. 14:35.
Citera
2019-01-12, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Allt detta är ju bara alltför typiskt för panikångestattack.

Du får tro vad du vill. Jag är en TI, har varit det i mer eller mindre hela mtt liv, och är därmed konstant under attack, och framförallt då på mitt psyke, där de iscensätter olika scenarion som skapar trauma. Jag har aldrig hävdat att jag med säkerhet vet exakt vilka metoder de använder sig av, det finns ett flertal olika möjliga förklaringar. I just detta fall så utesluter jag som sagt inte heller förgiftning som möjlig förklaring.
Citera
2019-01-12, 14:42
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GothamCity
2600 MHz nyttjar ju 4G. Så där ska det vara mycket signaler som default. Har misstänkt att den pulsade interferensen som påverkar oss biologiskt sänds från basstationer. Till och med från din telefon som du har nära dig. Men det skulle betyda att vi har nära individuella frekvenser som påverkar oss. Man skulle så att säga få ”tuna” på en människa. Har läst nåt för länge sen som skulle visa att det faktiskt är så. Det finns massor av patent som handlar om biologisk påverkan med hjälp RF så det förvånar i alla fall inte mig.

Även drönare används mest sannolikt. Exakt för vilka ändamål är en öppen fråga men jag skulle tro att de bl.a. används för bestrålning/DEW-attacker, avläsning/påverkan av hjärnan och kroppen på olika sätt samt övervakning (med avancerade kameror) etc. Troligen är de utrustade utifrån vad de används till. Ibland kan man se någon slags förlängning/utrustning adderad till dem vilken verkar vara placerad vid sidan om dem men ändå sammankopplad med dem (ungefär några tiotal meter från dem).
Citera
2019-01-12, 14:45
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Ja, moderatorn tog nog bort mitt inlägg men det beror säkert på att jag först skrev mitt svar men senare raderade det jag hade skrivit och istället skrev "felpost ... jag vill inte ha detta utlagt på internet" eller något liknande.

Jag skulle kanske inte ha svarat just igår för jag befann mig i ett traumatillstånd efter ett riktigt jobbigt möte med några personer på en myndighet. Så jag kände mig väldigt ur balans igår och blev tveksam om jag verkligen skulle berätta om dessa attacker öppet här. Men det som jag berättade om är sant, det var vad som hände.

När jag först kom in till sjukhuset så hade jag svåra andningsproblem men blev ändå lämnad helt själv i ett väntrum i säkert fem minuter vilket skapade ännu mer trauma och dödsångest. Jag fick sedan ligga på en brits och bara låg och skakade i säkert en halvtimme till en timmes tid. De tog prover, sa att allt såg bra ut och att jag var fullt frisk, sedan så hävdade de att jag hade drabbats av en panikångestattack. Men det var ju mycket mer än så som hände: den fruktansvärda smärtan i hjärttrakten och på andra ställen i kroppen från ingenstans, känslan av att bli kvävd m.m. Det stämmer att jag som ett resultat av attacken kände panik över att jag kanske var på väg att dö, men jag är säker på att orsaken till hela händelseförloppet inte kan ha varit en panikångestattack för jag hade ingen som helst anledning att få panik över något där och då. Jag tror absolut att jag blev attackerad utifrån på något sätt.

Jag uppskattar att du skriver och förklarar vad det förmodligen rör sig om. Så tack!

Jag känner också mycket väl igen din beskrivning av den sömnmanipulation som sker. Vissa nätter är det rent omöjligt att få någon sömn alls.

Ok, jag förstår. Uppskattar också att du skriver inlägg från och till.
Citera
2019-01-12, 14:59
Medlem
madtops avatar
Citat:
Det var helt klart mycket, mycket värre det som hände denna gång och det var någon form av ATTACK, det är jag helt säker på.

Och de med utbildning inom området, läkarna, ställde diagnosen panikångest.

Men visst, du vet säkert bättre.
Citera
2019-01-12, 15:07
Medlem
Citat:

Gå och lägg dig, madtop! Du är sjuk. Sök hjälp hos de läkare som du så helhjärtat litar på!

Du är i mina ögon rent ut sagt både VIDRIG och PATETISK som år ut och år in sitter och försvarar dessa kriminella gärningar. Du vet INGENTING om vad som egentligen pågår. INGENTING
Citera
2019-01-12, 15:07
Medlem
Clay Allisons avatar
Den tråden gör mig lite beklämd. Alldeles uppenbart finns det en handfull individer med grava vanföreställningar som skriver här. De vägrar bli emotsagda och de vägrar överväga vad som är rimligt.

Det förekommer ingen organiserad förföljelse av ’vanliga’ personer i forsknings- eller annat syfte. De borde inse att det inte finns någon som har lust att betala för såna olagliga verksamheter. Och inse att forskning inte kan bedrivas på det sättet. Dessutom skulle de här förföljda individerna bli ännu dyrare i sjukvårdskostnader.

Tyvärr låter de sina liv trasas sönder av de här stolligheterna, precis som vore de förföljda på riktigt.
Citera
2019-01-12, 15:13
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Du får tro vad du vill. Jag är en TI, har varit det i mer eller mindre hela mtt liv, och är därmed konstant under attack, och framförallt då på mitt psyke, där de iscensätter olika scenarion som skapar trauma. Jag har aldrig hävdat att jag med säkerhet vet exakt vilka metoder de använder sig av, det finns ett flertal olika möjliga förklaringar. I just detta fall så utesluter jag som sagt inte heller förgiftning som möjlig förklaring.

Jag tror på dig i att du är en TI. Något vanligt med de flesta riktiga TIs är att i början tro på all disinfo. & misinfo. en får via olika medier & via sitt sociala nätverk (bl.a. Gang Stalkers). I början (slutet av 2017) trodde jag på vissa saker som Dr Horton påstod men efter en tid utan bevis & allt mer bisarra påståenden så slutade jag lyssna på de facto PsyOp-agenten (som publikt avslöjades i slutet av förra året).

Det här är i grunden en psykologisk operation som är gjord globalt mot enskilda individer av flera skäl (Dr Duncan skriver att dessa operationer görs alltid av flera skäl & med flera mål).
Citera
2019-01-12, 15:15
Medlem
GothamCitys avatar
Citat:

”Läkare utan gränser” betyder något helt annat än vad gemene man tror...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in